Toulky s generálem Lee

Komentáře

Člověk má hned hezčí den 😁 díky Wenzel Fejka 👍💪
24.9. Nalezen na boudě kousek od Žihle. Převezen do Jirkova. Ještě uvidím, kam ho pošlu dál, ale určitě pojede hned jak bude příležitost 😉.
Kamínek s číslem 15 nalezen na hradě Švamberk😃
nalezen na Gutstejně:) nechávám na Krasíkově:)
Toto musím být tu protože takové auto mám v plánu. A generála obdivuju od té doby co ho máš. Klobouk dolů pane

Cestování, zábava, příroda, volnočasové aktivity

Otevřeno jako obvykle

Photos from Toulky s generálem Lee's post 14/12/2022

Zima vládne na krajinou a není nic krásnějšího než za sluného mrazivého dne ❄️ vyrazit do lesa ,cítit ten studený vzduch ,vnímat to ticho a poslouchat praskání zmrzlého sněhu za chůze , vrcholem všeho byl nádherný západ slunce nad malebným údolím řeky Střely 😊,prostě jako v pohádce 🥰🤠🌲❄️🌤

Photos from Toulky s generálem Lee's post 05/12/2022

Když u nás na Střele napadne sníh ❄️ je to vždy důvod k radosti a touha vyrazit někam po okolí Wolfova srubu ,krásný výhled do údolí pod Horním hradištěm je ze skály nazvané Kozí zámek 🐐😊 Samozřejmě nesmí chybět ani zastávka na trampské osadě Silver river 🤠🔥🐻

Photos from Toulky s generálem Lee's post 27/11/2022

A zase u nás doma na Stříbrné řece 🤠 ,vaření a jidlo je na těch toulkách jedna z nejdůležitějších věcí ,takže se nikdy neošidíme 😋 Nakonec zastávka ve druidském lese u Keltů 🔥

Photos from 44th Alabama Volunteer Infantry Regiment, Co. E's post 20/11/2022

Kamarádi ze čtyřiačtyřicátého na střelbách 😀🤠💪

Photos from Toulky s generálem Lee's post 23/10/2022

V sobotu odpoledne bylo krásně 🌤 tak jsme s několika kamarády vyrazili směr Šumava ,konkrétně na ranč Liščí který patřil našemu dobrému kamarádovi Liborovi. Libor bohužel letos v lednu odešel na věčný lov ,jak se říká mezi koňáky,indiány a trempy 🖤 O ranč se nadále stará jeho žena Katka která nás i pozvala abychom na Libora zavzpomínali a my mu tam nahoru posíláme pozdrav 😇🤠

Photos from Toulky s generálem Lee's post 18/09/2022

Dneska zase zpátky do přírody 🌲🥰 Vyrazili jsme si na houby okolo Falknštejnského vodopádu a Úteráku 🍄,bohužel jsme toho moc nenašli tak alespoň kontrola Zlaté laně a zastávka na buřta u Piwoňky 😊🤠

Photos from Toulky s generálem Lee's post 17/09/2022

To si takhle jedete do Zruče u Plzně na výstavu veteránů a koho člověk nepotká 😀 Herec Pavel Nečas alias Patrik Taus ze seriálu Vinaři 😎 Zeptal jsem se chceš se svézt s generálem? No to je jasný na to Pavel ,ten rohlík na jeho tváři asi hovoří za vše 😀🤣

26/07/2022

Držíme palce všem složkám IZS a hlavně hasičům jak profesionálním tak dobrovolným, i všem dobrým lidem 🇨🇿🇵🇱🇩🇪🇸🇰🇮🇹🇦🇹 kteří v této nelehké chvíli pomáhají zvládnout situaci 🔥 v tak krásném koutě naší země 🍀🌲🌲🌲 Ať při vás stojí svatý Florián 😇

Photos from Toulky s generálem Lee's post 23/07/2022

Další den našeho tripu Podkrkonoším a zastávka na tvrzi Stachelberg a na sousedící Elščině vyhlídce odkud je přenádherný výhled do krajiny 😎 Tvrz byla vybudována v letech 1935-38 a je součástí unikátní stavby severního opevnění ⚔️🇨🇿 na stavbu tohoto typu pěchotního srubu p***o přes 3000 kubíků betonu 🙈 a komplex je prošpikován 3.5 km dlouhými chodbami 😁 škoda jen, že vzhledem k probíhající rekonstrukci silnice z Babí jsou dočasně nepřístupné prohlídky, tak snad příště ✌️

Photos from Toulky s generálem Lee's post 22/07/2022

Zastávka a výlet do Adršpachu tam kde se natáčela pohádka Třetí princ 😊 Nejkrásnější je jezero Pískovna s nádherně průzračnou a čistou vodou plnou ryb 🐟 a samozřejmě "diamantové" skály princezny Mileny 💙

Photos from Toulky s generálem Lee's post 17/07/2022

To je krásně na tom světě 😁😎🐶🤠

16/07/2022

Mňamka 😋

14/07/2022

Už zítra to vypukne přátelé tak doražte se podívat na pořádná a opravdová auta🇺🇸, dobré jídlo a spoustu další zábavy pro celou rodinu 😎 My s generálem nebudeme chybět a kdo bude chtít, toho svezeme 😁💥

Photos from Toulky s generálem Lee's post 13/07/2022

Zastávka u Jarouše ve VintageWear shopu v Plasích 🤠, dřevorubeckých košilí není nikdy dost 😁🌲🌲🌲

Photos from Toulky s generálem Lee's post 08/07/2022

Dnešní návštěva barber's ve Staňkově 😎🇺🇸🔥

Photos from Toulky s generálem Lee's post 07/07/2022

Parádní koupání🏄‍♂️, čistá a teplá voda, soukromé pláže téměř bez lidí 😁, to jsou zatopené pískovny na jihu Čech v Suchdole nad Lužnicí a Halámkách 🌞😎

Photos from Toulky s generálem Lee's post 06/07/2022

Asi před 14 dny jsme si všimli, že nedaleko našeho srubu se nachází Yankeeský tábor 🇺🇸nebo osada , tak nám to se seržantem Kníkem🐶 nedalo a dnes jsme vyrazili na průzkum 😎 Rovnou jsme těm Yankeeským neřádům nakradli i nějaký dobrý maliny 😋, taky jsme narazili na parádní zdroj pitné vody, no a nakonec zjistili, že kousek za kolejema vyrostl nový indiánský tábor 🙈😁

05/07/2022

Kapitán Jack Sparow vyráží vstříc dalším dobrodružstvím 😁

Photos from Toulky s generálem Lee's post 15/06/2022

Jsou dny a místa která vám připomenou okamžiky nebo zážitky které už nejsou, ale nejde na ně už nikdy zapomenout, ale jsou i věci které se nezmění nikdy, zůstanou už navždy a napořád stejné... Jako, že po každém západu slunce přijde noc která zas skončí tím, že vyjde sluníčko a nová naděje na hezký den 🌌🌔🌞💕🐻🍀 "Ještě nenastala noc, která by neskončila východem slunce.." (FC)

Photos from Toulky s generálem Lee's post 28/05/2022

Sobotní snídaně v trávě na srubu a pak procházka po Střele na osadu Silver River 🔥🤠🐶🌤️

Hlavní stránka | alabama44th 16/05/2022

Hlavní stránka | alabama44th

Tak na zdraví kluci a ať se daří, ať je pořád dost nadšených lidiček jako jste vy co udržují v naší paměti historii a poctu všem dávno padlým kamarádům a hrdinům ❤️

Hlavní stránka | alabama44th   Náš regiment vznikl koncem roku 2017 impulsem několika kamarádů, kteří se zabývají vojenskou historií USA, trampingem, sportovní střelbou i dalšími koníčky. Již v minulosti (už před rokem 1989) se každý z nás věnoval určitému období vojenské historie. Později se naše ...

Photos from Toulky s generálem Lee's post 07/05/2022

Dnešní západ slunce nad Ondřejovem 🌤️😎

04/05/2022

Jen tak.. 🍀

Photos from Toulky s generálem Lee's post 01/05/2022

Dárek od Zdeněk Kotora 👍😎, díky chlape 💪

Photos from Toulky s generálem Lee's post 29/04/2022

Asi nějaká garáž pro VIP 🤔 nebo co 🤭😜, stavte se zítra za klukama z Hollywood cars na leteckém dnu v Plasích 🇺🇸

Nejlepší koláčky🍪peče paní z Rabštejna 😋😊

29/04/2022

Monster Truck Show 🔥🔥🔥😎

Photos from Toulky s generálem Lee's post 17/04/2022

Dnešní výlet směr NP České Švýcarsko 😎, vesnička Jetřichovice a její nádherné okolí celkem náročnou stezkou po krásách pískovcových skal 👣🌲

Zdravíme z Jetřichovic, Českého Švýcarska ✌️😎

Photos from Toulky s generálem Lee's post 16/04/2022

Po roce opět ve Svatojánských proudech se zastávkou v hospodě u Taterů, mece všech trampů 🤠 a samozřejmě okružní cestou z Třebenic až na Ztracenku, nejstarší trampskou osadu u nás 👣

Photos from Toulky s generálem Lee's post 14/04/2022

Asi poslední sněhulák v tomhle roce si mě stopnul cestou ze Struhařů na Lubenec 😎☃️

29/03/2022

Po delší době včerejší průjezd Rabštejnem nad Střelou, městem které mi přilnulo k ❤️ jako žádné jiné..

Photos from Toulky s generálem Lee's post 24/03/2022

Parádní slunečný den na Střele u srubu a v okolí 🌤️, jaro už začíná a snad bude takhle "sluníčkově" dál 😁 Přeji všem hezké dny ať už jsou v práci nebo někde venku jako my s generálem ✌️

Photos from Toulky s generálem Lee's post 20/02/2022

Na Javornici jsme se chystali už nějaký ten pátek a před čtrnácti dny to konečně vyšlo 😁 Dokonce bylo i nádherné počasí takže procházka údolím levostraného přítoku Berounky od Lhoty po Čertovec a zase zpět stála za to 👣 Nádherná příroda a scenérie Křivoklátska prostě pecka až na ty brutální kopce které jsme cestou zpátky menším okruhem bohužel museli absolvovat 🙈, zlatá Střela a okolí Rabštejna 🙏🤣😂. Jinak za návštěvu stojí i vesnička Lhota která se pyšní lidovou architekturou v podobě roubenek a staročeských stavení 😊 Za nás určitě doporučujeme jako pecka výlet, radíme se držet vyznačených cest a vyhnout se kopcům 😁👍

Malá rebelka "Amy" poctivě střeží před vstupem do srubu na našem velitelství a vzdává čest vlajce ❤️🐶😊, je to prostě miláček 😁

05/02/2022

Ten psík mě do těch kopců vždycky utahá 🤣, to máme v nohou👣 už přes 10 kiláků a ona furt běhá jak blázen 🐶 prej gaučák, rebel to je 💪🤠😁

Photos from Toulky s generálem Lee's post 05/02/2022

Po několika měsících čekání jsme se konečně dočkali 😍, museli jsme pro obraz okamžitě vyrazit a jak jinak než generálem pro generála 😁 Děkujeme moc Colors Art Zlatka za skvěle provedenou práci a hned zítra zaujme R.E.Lee čestné místo na stěně v našem srubíku 🤠💪

Photos from Toulky s generálem Lee's post 30/01/2022

Dneska to trochu foukalo a upřímně to bylo trochu o hubu ale stejně mě to neodradilo vyrazit do lesů 😁🌲, ráno nějaká práce a oběd na srubu, odpoledne průzkum okolí nad Hradišťským vodopádem a vyzkoušet novej gear (bundu) od Jarouše z VintageWear shopu 🤠 k tomu ještě Scho-ka-kola čokoláda od nich a šlapalo to samo 👣

Photos from Toulky s generálem Lee's post 29/01/2022

Dnešní výlet do Brd po stopách filmařů, ještě před několika dny se zde potuloval známý herec Chris Hemsworth který zde natáčí film Extraction 2 (Vyproštění) Mnoho lidí ho zná jako představitele Thora 😁, každopádně Chrise už jsme bohužel nezastihli ale procházka zimní krajinou stála za to jako vždy ❄️

Poloha

Kategorie

Telefon

Internetová stránka

Adresa

Plzen

Ostatní Sporty a rekreace ve měste Plzen (ukázat vše)
39. skautský oddíl Kalahari Plzeň 39. skautský oddíl Kalahari Plzeň
Doubravka Ev. č. 2468, Plzeň
Plzen, 31200

Jsme plzeňský oddíl skautů a skautek z Doubravky, které spojuje přátelství, touha po dobrodr

Mikrobusem na dovolenou, lyžování, letiště a na přání kamkoliv Mikrobusem na dovolenou, lyžování, letiště a na přání kamkoliv
Brno, Praha
Plzeň

Náš vozový park pěti aut, minivanů a mikrobusu má v součtu 40 sedaček. Můžeme tak odvézt

DextrSport - smazat DextrSport - smazat
Plzen

Dextrsport.cz je on-line obchod se sportovním vybavením. Najdete u nás vše od běžecké obuvi,

Sportovní areál Prokopávka Plzeň Sportovní areál Prokopávka Plzeň
K Prokopávce 45
Plzen, 32300

Sportovní areál Prokopávka nabízí in-line dráhu, fotbalové hřiště, boxovnu, hotel a restau

Spopo.cz Spopo.cz
Koterovská 164
Plzen, 32600

On-line prodej turistického a lezeckého vybavení. V nabídce najdete i chutná jídla na cesty, m

Fitness trenér Plzeň Doubravka Fitness trenér Plzeň Doubravka
Sousedská Ulice Plzeň Doubravka
Plzen, 31200

Nabízíme služby v oblasti fitness instruktor ,hubnutí ,redukce tuku ,nabrání svalové hmoty ,z

Táborníček - Volnočasové aktivity Táborníček - Volnočasové aktivity
Plzen

Jsme nezisková organizace, která pořádá veřejné i soukromé akce, tábory a spoustu dalších akcí.

Leháro Leháro
Americká Třída
Plzen, 30100

Leháro je letní areál pro celou Plzeň! Od května do září se na Americké třídě se těšte

Felixův turistický klub Felixův turistický klub
Plaská 1335/31
Plzen, 32300

Felixův turistický klub je pravidelná volnočasová aktivita pro dospělé lidi s mentálním postižením z Plzně a okolí.

Škodaland - oficiální stránka areálu Škodaland - oficiální stránka areálu
V Lukách 34
Plzen, 32100

Multifunkční sportovní areál o rozloze 5 ha se nachází na břehu přehrady České údolí a j

Cyklohobby Kozelka Cyklohobby Kozelka
Prokopova
Plzen, 30100

Rodinná firma specializující se na prodej jízdních kol, komponentů a příslušenství a na se

Fitness Džbán Fitness Džbán
Plzen

Posilovna se stala mým životním stylem. I když posledních 26 let jsem se k tomu neměl. Zkrátka teď jsem zpět v ČR a začíná nová kapitola, tak sleduj tuto nabušenou cestu plnou překvapení. Sleva 42% na MyProtein s kódem ,,AFFILPORT"