Toulky s generálem Lee

Komentáře

Člověk má hned hezčí den 😁 díky Wenzel Fejka 👍💪
24.9. Nalezen na boudě kousek od Žihle. Převezen do Jirkova. Ještě uvidím, kam ho pošlu dál, ale určitě pojede hned jak bude příležitost 😉.
Kamínek s číslem 15 nalezen na hradě Švamberk😃
nalezen na Gutstejně:) nechávám na Krasíkově:)
Toto musím být tu protože takové auto mám v plánu. A generála obdivuju od té doby co ho máš. Klobouk dolů pane

Cestování, zábava, příroda, volnočasové aktivity

Otevřeno jako obvykle

23/08/2023

Taky to znáte? Všude samá čokoládová nebo vanilková 🍦😅 Tak v pizzerii na Náměstí v Manětíně mají výbornou meruňkovou nebo jogurtovou 😋😃

23/07/2023

Včerejší den byl pro nás hodně výjimečný a díky rodině , našim přátelům a kamarádům jsme si ho nádherně užili 🤵👰‍♀️💞😎🥂 Všem moc děkujeme za všechny ty gratulace ,přání a spousty dárků 😃 Máme vás rádi 🇺🇲 We are family 🇺🇲

22/07/2023

Dnes bude krásný a výjimečný den 🌞🥰😀

Photos from Toulky s generálem Lee's post 16/07/2023

Žhavý víkend 🔥☀️🌞za námi a my jsme nějaký ten den strávili s generálem na Šumavě kde bylo o několik stupňů méně a velice příjemné klima 😃, najeto něco okolo 300 km k tomu i spousta nachozených kilometrů po Modravě a jeden velice utahaný pes 🤭🐶

Photos from Toulky s generálem Lee's post 11/06/2023

Víkend je za námi a já se musím pochlubit nádhernou návštěvou ranče v Malčanech 🐎 který patří známému herci ,komikovi a hlavně milovníku koní, westernu,střílení a všemu tomu co k tomu patří 🤠😀 Tím známým není nikdo jiný než Vašek Vydra a přítomna byla i jeho dlouholetá manželka, velice milá paní Janička Boušková ❤️, takže jsme si den mezi těmito milými lidmi ve společnosti našich dalších přátel z klubu Dragon us cars West Bohemia náležitě užili 🥰 A jak už jsem zmínil tak Venca je veliký milovník westernu a reenactingu z období jak americké občanské války tak období americko indiánské a rád napodobuje neméně známého generála George A. Custera který je vedle R.E.Leeho nemalou legendou ,takže jsme si měli určitě o čem povídat 😎 Každopádně musím podotknout ,že statek v Malčanech je opravdu kouzelné a krásné místo kde se o koně i ostatní zvířectvo starají s velkou láskou a celý personál včetně Janičky i Venci je prostě úžasný! Návštěvu ranče všem určitě doporučujeme ,mají zde ubytování, uvaří vám něco dobrého na zub a rádi vás provedou celým prostorem včetně stájí 🐴😊 My se sem s generálem Lee určitě zase rádi budeme vracet 🤠😁

Photos from Toulky s generálem Lee's post 30/05/2023

Před pár týdny jsme navštívili přírodní rezervaci Česká Kanada ,samozřejmě jsme jako správní trampové neopomněli zastavit se na úzkokolejce v zastávce Kaproun kde byl z veřejné dopravy kdysi vyloučen Jára Cimrman 🤭 Dodnes tu má památník připomínající onu událost 😁 Bohužel železniční doprava už tady nějaký čas nefunguje .. Také jsme se zastavili na dominantě České Kanady ,konkrétně u hradu Landštejn nedaleko Nové Bystřice ,dále pak v mestečku Slavonice,rozhledně Havlova hora a strávili noc na Rožnovské bizoní farmě kde jsme si pochutnali na výborném bisoním steaku 🦬 jako správní burani z Jihu tady na Jihu ,tedy spíš ze Západu 🇨🇿 🤭🤠 , jediné co jsme nestihli byl skalní útvar Ďáblova p***l 😃,tak snad příště. Česká Kanada nás překvapila svojí čistotou a nádhernou přírodou, je tu tolik krásných lokalit a míst na výlety, že těch několik dnů nestačilo k tomu navštívit většinu z nich ,takže se sem s generálem určitě vrátíme 😎

Photos from Toulky s generálem Lee's post 13/05/2023

Jaro je v plném proudu tak s rebelkou a generálem vyrážíme do našich oblíbených končin kolem Vysočan , Rabštejna nad Střelou a obce Hluboká kde se nám poštěstilo nafotit krásná liščata 🥰 , dole na Střele už rozkvetlo takřka vše, po dlouhé době jsme navštívili i bývalý Železný hamr a jeho okolí kousek od Rabštejna, no prostě nádherná příroda všude kam se člověk podívá 😎🤠🌲

Photos from Toulky s generálem Lee's post 01/04/2023

Tady je nám nejlíp 🥰🐶 , místo kde se člověk i pes cítí nádherně, ikdybychom jsme se sem vrátili tisíckát ,vždy tu objevíme a zažijeme něco nového. Stříbrná řeka nám učarovala tak ,že už tomu bude navždy 🔥 Stejná místa, stejné lokality ,kempy,osady a stejně je to pokaždé jako poprvé ❤️ Blíží se jaro a je to všude znát, všechno začíná pučet a kvést, ptáci zpívají jak smyslu zbavení 😅 a všude je tolik zvěře , no prostě jedním slovem PARÁDA 🌲😎🌤🐻🦫🐺🐗🦌🦡🐿🦅🐜

01/04/2023

Rebelka Amy má radost kdykoliv jsme na výpravě 🤠🐶😃,dnes jsme vyrazili na naší milovanou Střelu po okolí osady Silver river a Kozičkova mlýnu 🌲🔥

Photos from Toulky s generálem Lee's post 03/03/2023

A ještě jednou Střela minulý víkend ,tentokrát nad Žlutickou přehradou údolím zvaném Údolí stínů kde Střela nádherně meandruje a tvoří nádherné koryto a scenérie jako řeky a potoky někde na Šumavě 😊 Nedávno vypuštěná Žlutická vodní nádrž se znovu zaplňuje ale stále jsou vidět odhalená místa bývalých staveb a kořenů stromů které kdysi zanikly ..

Už jsme dlouho nedávali žádný příspěvek z přírody 😃 , tak tady pár fotek z naší milované Střeličky v rozmezí několika dnů kdy tam ještě panovala paní zima a dnů kdy už to vypadalo ,že přijde jaro. Ale sněženky u Kozičkova mlýnu už pomalu rozkvétají ,tak se snad brzy dočkáme 😊

Photos from Toulky s generálem Lee's post 16/01/2023

Už se těšíme na jaro až budem lítat s generálem po širých pláních a zatím to vypadá, že se zase vrátí zima 🤠😃

Photos from Toulky s generálem Lee's post 07/01/2023

Novoroční výšlap s kamarády od 44th regimentu po okolí Kokořínska 🤠 sraz a začátek před hospodou U Grobiana byl trošku náročný 😅 ale chápeme ,že bylo třeba se před pochodem trochu zahřát , pohodová akce , pokec s kamarády a pozdní oběd zpátky v hospodě, prostě fajn den 😎 Díky přátelé a zase za rok ✌️

22/12/2022
Photos from Toulky s generálem Lee's post 19/12/2022

Aby se neřeklo, že se flákáme jenom na Střele 😀 tak jsme vyrazili tenhle víkend směr Šumava ,konkrétně po okolí Modravy ,Roklanským potokem na Tříjezerní slať se zastávkou na Hradlovém mostě až na Turnerovu boudu kolem Klostermannova mostu 😎 Samozřejmě jsme si na to vybrali den kdy na Šumavě bylo "nejtepleji" 😁 Kvilda to ráno hlásila -28,1 ❄️

Photos from Toulky s generálem Lee's post 14/12/2022

Zima vládne na krajinou a není nic krásnějšího než za sluného mrazivého dne ❄️ vyrazit do lesa ,cítit ten studený vzduch ,vnímat to ticho a poslouchat praskání zmrzlého sněhu za chůze , vrcholem všeho byl nádherný západ slunce nad malebným údolím řeky Střely 😊,prostě jako v pohádce 🥰🤠🌲❄️🌤

Photos from Toulky s generálem Lee's post 05/12/2022

Když u nás na Střele napadne sníh ❄️ je to vždy důvod k radosti a touha vyrazit někam po okolí Wolfova srubu ,krásný výhled do údolí pod Horním hradištěm je ze skály nazvané Kozí zámek 🐐😊 Samozřejmě nesmí chybět ani zastávka na trampské osadě Silver river 🤠🔥🐻

Photos from Toulky s generálem Lee's post 27/11/2022

A zase u nás doma na Stříbrné řece 🤠 ,vaření a jidlo je na těch toulkách jedna z nejdůležitějších věcí ,takže se nikdy neošidíme 😋 Nakonec zastávka ve druidském lese u Keltů 🔥

Photos from 44th Alabama Volunteer Infantry Regiment, Co. E's post 20/11/2022

Kamarádi ze čtyřiačtyřicátého na střelbách 😀🤠💪

Photos from Toulky s generálem Lee's post 23/10/2022

V sobotu odpoledne bylo krásně 🌤 tak jsme s několika kamarády vyrazili směr Šumava ,konkrétně na ranč Liščí který patřil našemu dobrému kamarádovi Liborovi. Libor bohužel letos v lednu odešel na věčný lov ,jak se říká mezi koňáky,indiány a trempy 🖤 O ranč se nadále stará jeho žena Katka která nás i pozvala abychom na Libora zavzpomínali a my mu tam nahoru posíláme pozdrav 😇🤠

Photos from Toulky s generálem Lee's post 18/09/2022

Dneska zase zpátky do přírody 🌲🥰 Vyrazili jsme si na houby okolo Falknštejnského vodopádu a Úteráku 🍄,bohužel jsme toho moc nenašli tak alespoň kontrola Zlaté laně a zastávka na buřta u Piwoňky 😊🤠

Photos from Toulky s generálem Lee's post 17/09/2022

To si takhle jedete do Zruče u Plzně na výstavu veteránů a koho člověk nepotká 😀 Herec Pavel Nečas alias Patrik Taus ze seriálu Vinaři 😎 Zeptal jsem se chceš se svézt s generálem? No to je jasný na to Pavel ,ten rohlík na jeho tváři asi hovoří za vše 😀🤣

26/07/2022

Držíme palce všem složkám IZS a hlavně hasičům jak profesionálním tak dobrovolným, i všem dobrým lidem 🇨🇿🇵🇱🇩🇪🇸🇰🇮🇹🇦🇹 kteří v této nelehké chvíli pomáhají zvládnout situaci 🔥 v tak krásném koutě naší země 🍀🌲🌲🌲 Ať při vás stojí svatý Florián 😇

Photos from Toulky s generálem Lee's post 23/07/2022

Další den našeho tripu Podkrkonoším a zastávka na tvrzi Stachelberg a na sousedící Elščině vyhlídce odkud je přenádherný výhled do krajiny 😎 Tvrz byla vybudována v letech 1935-38 a je součástí unikátní stavby severního opevnění ⚔️🇨🇿 na stavbu tohoto typu pěchotního srubu p***o přes 3000 kubíků betonu 🙈 a komplex je prošpikován 3.5 km dlouhými chodbami 😁 škoda jen, že vzhledem k probíhající rekonstrukci silnice z Babí jsou dočasně nepřístupné prohlídky, tak snad příště ✌️

Photos from Toulky s generálem Lee's post 22/07/2022

Zastávka a výlet do Adršpachu tam kde se natáčela pohádka Třetí princ 😊 Nejkrásnější je jezero Pískovna s nádherně průzračnou a čistou vodou plnou ryb 🐟 a samozřejmě "diamantové" skály princezny Mileny 💙

Photos from Toulky s generálem Lee's post 17/07/2022

To je krásně na tom světě 😁😎🐶🤠

16/07/2022

Mňamka 😋

14/07/2022

Už zítra to vypukne přátelé tak doražte se podívat na pořádná a opravdová auta🇺🇸, dobré jídlo a spoustu další zábavy pro celou rodinu 😎 My s generálem nebudeme chybět a kdo bude chtít, toho svezeme 😁💥

Photos from Toulky s generálem Lee's post 13/07/2022

Zastávka u Jarouše ve VintageWear shopu v Plasích 🤠, dřevorubeckých košilí není nikdy dost 😁🌲🌲🌲

Photos from Toulky s generálem Lee's post 08/07/2022

Dnešní návštěva barber's ve Staňkově 😎🇺🇸🔥

Photos from Toulky s generálem Lee's post 07/07/2022

Parádní koupání🏄‍♂️, čistá a teplá voda, soukromé pláže téměř bez lidí 😁, to jsou zatopené pískovny na jihu Čech v Suchdole nad Lužnicí a Halámkách 🌞😎

Photos from Toulky s generálem Lee's post 06/07/2022

Asi před 14 dny jsme si všimli, že nedaleko našeho srubu se nachází Yankeeský tábor 🇺🇸nebo osada , tak nám to se seržantem Kníkem🐶 nedalo a dnes jsme vyrazili na průzkum 😎 Rovnou jsme těm Yankeeským neřádům nakradli i nějaký dobrý maliny 😋, taky jsme narazili na parádní zdroj pitné vody, no a nakonec zjistili, že kousek za kolejema vyrostl nový indiánský tábor 🙈😁

05/07/2022

Kapitán Jack Sparow vyráží vstříc dalším dobrodružstvím 😁

Photos from Toulky s generálem Lee's post 15/06/2022

Jsou dny a místa která vám připomenou okamžiky nebo zážitky které už nejsou, ale nejde na ně už nikdy zapomenout, ale jsou i věci které se nezmění nikdy, zůstanou už navždy a napořád stejné... Jako, že po každém západu slunce přijde noc která zas skončí tím, že vyjde sluníčko a nová naděje na hezký den 🌌🌔🌞💕🐻🍀 "Ještě nenastala noc, která by neskončila východem slunce.." (FC)

Photos from Toulky s generálem Lee's post 28/05/2022

Sobotní snídaně v trávě na srubu a pak procházka po Střele na osadu Silver River 🔥🤠🐶🌤️

Hlavní stránka | alabama44th 16/05/2022

Tak na zdraví kluci a ať se daří, ať je pořád dost nadšených lidiček jako jste vy co udržují v naší paměti historii a poctu všem dávno padlým kamarádům a hrdinům ❤️

Hlavní stránka | alabama44th   Náš regiment vznikl koncem roku 2017 impulsem několika kamarádů, kteří se zabývají vojenskou historií USA, trampingem, sportovní střelbou i dalšími koníčky. Již v minulosti (už před rokem 1989) se každý z nás věnoval určitému období vojenské historie. Později se naše ...

Photos from Toulky s generálem Lee's post 07/05/2022

Dnešní západ slunce nad Ondřejovem 🌤️😎

04/05/2022

Jen tak.. 🍀

Photos from Toulky s generálem Lee's post 01/05/2022

Dárek od Zdeněk Kotora 👍😎, díky chlape 💪

Photos from Toulky s generálem Lee's post 29/04/2022

Asi nějaká garáž pro VIP 🤔 nebo co 🤭😜, stavte se zítra za klukama z Hollywood cars na leteckém dnu v Plasích 🇺🇸

Chcete, aby vaše společnost byla nahoře v seznamu automobilových společností ve měste Tělocvična/sportovní Zařízení?

Klikněte zde pro získání vašeho sponzorovaného zápisu.

Poloha

Kategorie

Telefon

Internetová stránka

Adresa

Plzen

Ostatní Sporty a rekreace ve měste Plzen (ukázat vše)
YoungFootball YoungFootball
Chrástecká 2470/19

Fotbalové individuální tréninky

Mikrobusem na dovolenou, lyžování, letiště a na přání kamkoliv Mikrobusem na dovolenou, lyžování, letiště a na přání kamkoliv
Brno, Praha
Plzeň

VW Transporter 8+1 os. převážně pro dopravu v Norsku, VW Multivan 6+1 os. pro dopravu po ČR i jinam.

Sportovní areál Prokopávka Plzeň Sportovní areál Prokopávka Plzeň
K Prokopávce 45
Plzen, 32300

Sportovní areál Prokopávka nabízí in-line dráhu, fotbalové hřiště, boxovnu, hotel a restau

Casino KAJOT Casino KAJOT
Prokopova 13/15

Fitness trenér Plzeň Doubravka Fitness trenér Plzeň Doubravka
Sousedská Ulice Plzeň Doubravka
Plzen, 31200

Nabízíme služby v oblasti fitness instruktor ,hubnutí ,redukce tuku ,nabrání svalové hmoty ,z

Sokolovna Lhota Sokolovna Lhota
Plzen, 30100

Stylová hospůdka s terasou a sportovišti vč. tělocvičny/ společenského sálu. Sport, výborn

Leháro Leháro

Leháro pro letošní rok připravuje několik akcí na nádvoří pivovaru Prazdroj! Těšíme se na Vás!

Škodaland - oficiální stránka areálu Škodaland - oficiální stránka areálu
V Lukách 34
Plzen, 32100

Multifunkční sportovní areál o rozloze 5 ha se nachází na břehu přehrady České údolí a j

Cyklohobby Kozelka Cyklohobby Kozelka
Prokopova
Plzen, 30100

Rodinná firma specializující se na prodej jízdních kol, komponentů a příslušenství a na se

G4you G4you
Plzen

Výroba venkovních i vnitřních fitness sestav, outdoor fitness sestavy, kovovýroba v kombinaci s

Yoga_with_Veronika Yoga_with_Veronika
Plzen

Kurzy jógy. Pro začátečníky i pokročilé. V českém i anglickém jazyce. Soukromé/skupinov

Street FIGHT Champions Street FIGHT Champions

Street Fight Champions Zápasníci i pouliční ranaři bojují o prestiž slávu, peníze!