27/03/2022
Så er der kun 4 dage til KICK-OFF 🐻på dette åres fede 100 km Challenge 🏃🏃♀️🚶♂️🚴♀️. Bag løbet står Helicopter Wing i Karup, som donere ALT overskud direkte til VETERANS IN MOTION. Det koster sølle 200,- og du får både fed t-shirt, fed medalje og smider samtidig et beløb i ryggen på Danmarks sejeste forening for sårede veteraner. Kig forbi https://www.facebook.com/HW100kmchallenge
hvor du kan læse mere om dette fede event. 👍🤛
Eller gå direkte ind på Sportstiming og få dig og dine venner meldt til ❤️❤️❤️
Helicopter Wing
Velkommen til HW – her deler vi glimt fra hverdagen blandt vores medarbejdere i luften og på jorden. Sammen med ESK 722, 723 og 724, Flyveskolen og flere understøttende enheder står vi klar.
Altid indsat. Altid klar.
23/06/2021
Husk at støtte ❤️
Kære løber
Vi bløder, men vi kæmper fortsat for sporten, og for jer💪🏽
Vi vil gerne være ærlige over for jer.
For at kunne afholde vores løb, som er mere end omkostningsfulde, så bliver vi desværre nødt til yderligere, at skære helt ind til benet, som det er lige nu🥵
Det betyder derfor i denne omgang:
- ingen toiletter eller mulighed for omklædning
- DOCRU vil ikke være tilstede ved eliteløb. Der vil kun officials ved højrisiko-forhindringer (skiltning ved resten)
- Generelt begrænset omkostningerne
Elite:
Grundet økonomiske årsager har vi valgt at fjerne EM-kvalifikationen til The Beginning😔
Det er desværre for omkostningsfuldt, at kunne opretholde den standard som EM-kvalifikationen kræver.
Men vi agter at beholde VM-kvalifikationen, og elitefeltet.
Der vil ikke være pengepræmier, men vi vil sørge for sponsorpræmier.
(Eliten vil modtage en mail med yderligere oplysninger snarest)
Vi trækker endnu en gang på vores fantastiske frivillige, ildsjæle, samt familie og venner, som alle ånder for sporten - TAK til jer!!❤️
Men vi har STADIG brug for flere hænder på løbsdagene!🙌🏼
Vi er ikke en gang halvvejs i mål, med salg af billetter😳
Når vi siger i mål, så er det stadig vores minimumsgrænse, for at eventet kan gå i 0.
Vi har estimeret 500 billetter, og p.t er vi på 220 stk😏
Økonomisk hænger tingene ikke sammen.
Tværtimod har vi selv valgt at lægge penge i, for at kunne afholde The Beginning, og for at holde liv i sporten, men dette vil vi ikke kunne gøre fremadrettet.
Så vi kan altså ikke klare det uden jer🥺
Er I med os?🤞🏼
De bedste, ærlige hilsner fra os i Reborn❤️
26/02/2021
TEASER.....Så sker der endelig noget igen. Jeg er i samarbejde med Helicopter Wing Karup, ved at binde sløjfen på en super fed udfordring. Du bestemmer naturligvis selv hvordan du vil gennemføre de 100 km (så alle kan være med). Men vi vil også lave forskellige forslag til, hvordan disse 100 km kan afspejles i de krav der stilles til specialenheden. Måske er du hård nok til at udfordre dig selv med 100km i et CSAR (combat search and rescue) scenario? Det hele bliver afholdt som en virtuel udfordring, men der vil være kontrol med distance. Der kommer snart mere information - Vent slut!
09/02/2020
Odense Trifecta weekend i 2020. Den sætning havde jeg aldrig troet jeg skulle skrive. Men hold op det bliver fedt
Spartan Race Odense - TRIFECTA WEEKEND!
❤️ SPRINT (5km with +20 obstacles)
💙 SUPER (10km with +25 obstacles)
💚 BEAST (21km with +30 obstacles)
.. And of course we'll have a Kids Race as well!
H.C. Andersen created fairy tales for the youngsters, and we will too!
race registration opens 16'th of February.
26/01/2020
Lige om lidt starter vi for alvor op på OCR sæsonen 2020. Det betyder også, at formen fra sidste sæson skal genfindes. Derfor har vi lavet et par udfordringer, man med fordel kan hoppe med på... Det virker rigtig godt at sætte denne slags mål for ens træning. COME JOIN.
19/11/2019
Der er masser af nye fede aktiviteter for resten af 2019 og et par vilde ture til 2020 inde på TEAM BEAR RACERS siden.
19/11/2019
Se lige her Team Bear. Vores gode ven Tommy Bach fra Harbour Challenge Randers har lige givet os en fed rabatkode. Nåede du ikke at få fingre i et af de 300 billige startnumre, der blev revet væk på 15 min? Jamen så er der her 10 ekstra på kode : hcr2020teambear Hvis I vil løbe med os andre, så vælg start kl 1100 .