06/06/2026
فيليبي ميلو:
تشرفت باللعب أمام منتخب مصر، كما واجهت أندية مصرية مثل الأهلي الذي أشجعه في مصر.. لدي محبة ومودة تجاه النادي الأهلي الذي لعبت أمامه في كأس العالم للأندية، وأنا أحب هذا النادي وجماهيره وأحب الأندية التي تمتلك جماهير غفيرة مثل الأهلي
05/06/2026
أحمد شوبير: الأهلي هيعمل معسكر الاعداد للموسم..عرض المزيد
05/06/2026
أحمد شوبير: قيمة العقد الأصلية لـ زيزو مع الأهلي رقم عادي
جدًا وكل ما قيل عن أرقام كبيرة كدب لا أساس له من الصحة،
زيزو كنجم جاب اعلانات كتير جدًا للنادي الأهلي. عقد زيزو متغطي أول سنتين كاملتين وبأرباح، وده كلام أنا مسؤول عنه. زيزو لم يكلف الأهلي مليمًا واحدًا، الفلوس اتدفعت من خلال الإعلانات والبرامج اللي جت من للاعب
05/06/2026
تامر عبد الحميد بيطرقع لادارة الزمالك 😁🔥
05/06/2026
إبراهيم فايق : الأهلي بصدد الإعلان عن إسم المدير الفني الأجنبي الجديد للأهلي، خلال 48 أو 72 ساعة بالكتير أوي أسبوع، فيه واحد فرصه أكبر بكتير من أي حد تاني، واتقل على الرز يستوي وانا هجيبلك الإسم لما يستقروا على اتنين.
05/06/2026
ابراهيم فايق : كابتن سيد عبد الحفيظ قعد مع كابتن وليد سليمان واتكلم معاه وشكره جدا جدا على الفترة اللي فاتت وكان فيه نوع من انواع التقدير الكبير اوي تحديدا لكابتن وليد سليمان لان الاهلي عارف ان ده الكادر بتاعه ممكن هيبعد شوية لكن هيرجع تاني، ده اللي الاهلي بيستثمر فيه وبيبني فيه
05/06/2026
الصحفي عمرو نبيل: الرغبة موجودة عند الطرفين حتي اللحظة لكن لا الاهلي تواصل مع بتروجيت ولا ادهم حامد وقع للاهلي
05/06/2026
أحمد شوبير :
بعد ماتش من الماتشات مصطفى شوبير رجع البيت قال سلام عليكم راح دخل اوضته وقافل ومفتحش باب الاوضة ومأكلش خالص وكان يوم صعب جدا جدا، وبعدين فين وفين على ما فاق، دخلت اهزر معاه، قالي انا مش زعلان على نفسي انا زعلان على الفرقة والنادي، كانت في ايدينا وضيعناها وزعلان على الجمهور، روحت بايس دماغه وقولته معلش يا حبيبي الجاي احسن، دي مشاعر لاعب، هو مش بيفكر في نفسه كمصطفى، أنا فرحان ان فيه لاعب في الأهلي بالعقلية دي.
05/06/2026
الصحفي إبراهيم المنيسي: قبل صلاة الجمعة 😱.. عرض المزيد
05/06/2026
عماد متعب : حسام غالي عشرة عمري .. دخلنا الأهلي في وقت واحد واحنا صغيرين وعشنا سنين كتير في شقة واحدة ودخل بيتي ودخلت بيته ، لما حصلت مشكلة الشارة بعد تبديله ورمى الشارة عشان مضايق من النتيجة اتاخد قرار بسحب الشارة منه واني البسها انا .. عملت كدا إحتراماً لقرار النادي لكن عملت اجتماع مع اللعيبة وقلتلهم ده قرار النادي وانا بحترمه وهبقى لابس الشارة لكن مفيش حاجة اتغيرت يا رجالة وحسام غالي هو الكابتن والتعليمات كلها هتكون منه هو .. ولما كسبنا السوبر من الزمالك كنت معرف اللعيبة قبلها ان لو ربنا كرمنا وكسبنا وخدت الكاس محدش يحتفل واهدوا لحد ما اسلمه لحسام غالي ونحتفل كلنا معاه