05/11/2025
Varietat de colors al bosc: camagrocs, rovellons, pinetells, potes de perdiu, llengua de bou blanca, pimpinelles i fredolics. Bona barreja!
Un espai virtual on gaudir de la natura. El qui us parla és un boletaire aficionat. A partir de 2014 es va fer un punt i seguit. Molts agraïts! Temps de Bolets
Per la vostra seguretat contrasteu sempre la informació que pugueu llegir aquí. TempsdeBolets va nèixer el 2011 (en format bloc) i el 2014 (a les xarxes socials). Temps de Bolets va néixer al 2011 en forma de bloc (http://tempsdebolets.blogspot.com). L'objectiu era donar a conèixer d'una manera molt propera tota aquella informació relacionada amb el món dels bolets que havíem anat aprenent i recop
05/11/2025
Varietat de colors al bosc: camagrocs, rovellons, pinetells, potes de perdiu, llengua de bou blanca, pimpinelles i fredolics. Bona barreja!
24/09/2025
Es qüestió de decidir quin bolet vols anar a buscar i anar-hi. Aquests dies hi ha molta varietat a diferents cotes i en diferents tipus de boscos. Està la cosa divertida 🤩 Avui ens hem decidit pels rovellons però haguéssim pogut anar pel camagroc, pel cep o per l’ou de reig 😜
14/09/2025
Fantàstic dia de ceps 🍄🟫 (edulis i pinícoles) i algun que altre rovelló 👌🏻 Hem gaudit com mai 🤩
03/09/2025
Alguna cosa es comença a moure per les alçades 🍄🟫🍄🟫🍄🟫Sort als que proveu sort els propers dies 😜 El bosc està preparat però veure’m si la meteo ens acompanya 🌦️ Salut i bolets!
06/08/2025
El primer sempre fa il.lusió! 🤩
14/06/2025
Els primers ceps rogencs (pinícoles!) de la temporada! La majoria que he trobat venien ben plens de vida! A 1600msnm
30/03/2025
Temps d’espàrrecs!
16/12/2024
Escapada de 2h a per 2kg de trompetes 🎺🎺🎺Moltes passades per la pluja de la setmana passada… Ha costat donar amb la raconada bona… en aquell punt ja no eren trompetes sinó saxofons!
07/11/2024
Camagrocs XL, dia per recordar 🤩
21/10/2024
Ja tenim aquí l’orquestra sinfònica de les trompetes de la mort 🎺🎺🎺 i els primers carles
02/10/2024
Primer camagrocs i rovellons i després ceps a la fageda fins que ha entrat la boira. Dia rodó i entretingut
14/09/2024
Avui hem baixat de cota (1300-1400 msnm) i hem trobat diversitat de colors: pinetells, esclatasangs, apagallums, potes de perdiu, crestes de gall i els primers camagrocs que allí tot just despuntaven. Dia magnífic al bosc