22/06/2025
ADA YG BERTANYA.. share cni jek 🙌🏼
Yes, natural yogurt boleh jadi pengganti sementara untuk Greek yogurt jika tiada pilihan lain, tapi ada beberapa perbezaan penting antara kedua-duanya:
1. Tekstur & Kepekatan:
• Greek yogurt lebih pekat & creamy sebab ia melalui proses penapisan tambahan.
• Natural yogurt lebih cair.
2. Kandungan Protein:
• Greek yogurt lebih tinggi protein – sesuai untuk bantu rasa kenyang & bina otot.
• Natural yogurt kurang protein.
3. Kandungan Gula & Karbo:
• Greek yogurt biasanya lebih rendah gula & karbohidrat, bagus untuk yang nak turunkan berat.
• Natural yogurt mungkin ada lebih gula semula jadi (bergantung jenama).
Kesimp**an:
Kalau Greek yogurt tiada, boleh je guna natural yogurt untuk sementara, cuma pastikan pilih yang plain / tanpa perisa & tanpa gula tambahan. Untuk hasil lebih optimum dari segi nutrisi, Greek yogurt tetap pilihan terbaik.
29/05/2025
Celebrating my 5th year on Facebook. Thank you for your continuing support. I could never have made it without you. 🙏🤗🎉
28/05/2025
3 TIPS WEIGHT LOSS SOLUTION FOR BUSY PEOPLE
1. Identify apa yang tak sempat
- Think on paper
2. Planning
- contoh bila nak minum air
- buat sebelum tidur, bagi keluar ikan atau ayam sebelum tidur, potong sedia sayur
- Guna air fryer atau oven (guna tools yang ada)
- sambil mandi atau buat kerja lain sambil tunggu makanan masak
- Reward klu turun 3kg bagi air fryer sbgi contoh
3. Action
- ilmu ada tak ada action tak guna
- contoh kalau minum air..letak sticker “effa bila lagi kau nak minum air?”
- Pasang alarm buat exercise..tulis BERSENAM
- klu nak makan luar, jgn minta kawan suggest….kita yg buat pilihan..
- Perlu aware dgn Protein sbgi contoh..aware apa yg kita makan…Protein buat kita kenyang lama…kita s**a ambi nasi lebih…protein ciput je amb….
- ramai org s**a skip bfast sbb bzy…ingat skip bfast bahaya, bfast penting utk boost metabolism, skip bfast baiki mood kita…klu x jdi mama Tarzan…luangkan masa 2-3 minit sahaja utk
Bagi yg dh lama cuba x kena.. dah lama cari coach bantu… NAK RASA PROGRAM?? , mean uolls mesti secure result 3-10kg bulan ini… masih ada beberapa slot.
15 x 2 sesi @ 30 hari straight, if serius. Bertindak sekarang!
Nak diet sendiri try & error pun boleh. Yg penting buat. Asal jgn give up.
Cuma yang dah lama on off on off jek tu..
j*p buat j*p tak… lama dah delay tuuuu… jom terus berjuang.. please jangan give tu
Enrol online program now
Klik link bio sekarang!!
CR bantu dalam ProgramKurusOnline?
💥 Kurus tanpa stress
💥 Kurus tanpa berlapar
❌ tak wajib bersenam
🍚 Boleh makan Nasi
🥗 Variasi menu Diet
✅ Sesuai untuk orang TERPALING BUSY, tak sempat nak prepare meal/masak… suri rumah pun busy kemas & jaga anak bagaii kan
Klik link BIO / Beg Biru
Coach Rahimah (CR)
55 thn, ibu 5 anak & 1 cucu
Turun 12kg lemak& Naik Otot 9kg
Kekal berat badan dah 13 tahun sejak 2012
14 tahun bantu ramai peserta turun berat, naik berat badan & dah capai ideal weight serta bantu ramai develop Sport Performance
Saya Pelari Ultra 100km & Marathon
29/08/2024
KUASAI ASAS TURUN BERAT: CIPTA PERSONALISED MEAL PLAN ANDA DALAM 2 JAM!
🔎 MASTER ILMU KALORI & DIET TANPA STRESS
Adakah anda bersedia untuk REALISASIKAN AZAM KURUS 2024 - KALI NI KASI JADI?
Cukuplah dengan segala ilmu diet, waktu untuk aplikasi dan CAPAI HASIL TURUN BERAT.. Setuju? 🚀
Dalam kelas eksklusif selama 2 jam ini, anda akan didedahkan rahsia bagaimana Coach Rahimah & Coach Lia berjaya capai target, capai berat ideal dan maintain shaping badan setelah lebih 10 tahun :
🌟 Ketahui tentang Ilmu Kalori, asas penting yang boleh mengubah cara anda fahami pemilihan makanan dan mencapai hasil turun berat anda! Pelajari bagaimana ilmu kalori ini dapat membantu anda membuat keputusan yang lebih bijak dalam pemilihan makanan, mengawal saiz hidangan, dan berdiet dengan mudah!
🌟Terokai kelebihan diet tanpa stress yang mampu memberikan hasil jangka panjang tanpa perlu struggle atau menahan diri dari makanan kegemaran anda. Kini anda boleh makan sedap2 sambil turun berat! Diet begini sesuai untuk semua, daripada golongan bekerjaya, sehingga para ibu yang sibuk dengan urusan rumah sambil ingin mengekalkan kesihatan keluarga.
🌟Konsisten berdiet bukan lagi perkara yang MENCABAR..! Fahami trik konsisten berdiet yang boleh bantu anda kekal dengan hasil turun berat jangka panjang, disamping menggalakkan transformasi peribadi yang menyeluruh, termasuk peningkatan prestasi diri, menjadi versi yang lebih baik, balance dengan keperluan sihat minda, badan dan rohani.
Sesi kelas yang praktikal ini adalah dengan Jangkaan untuk membantu anda menghasilkan Personalised Meal Plan pada sesi akhir kelas ini nanti.
JANGAN LEPASKAN PELUANG !
Slot PERCUMA kepada 100 PESERTA TERAWAL SAHAJA!
Pastikan anda DAFTAR SEKARANG !!!
https://yup.la/NakFatLossNakTransform
https://yup.la/NakFatLossNakTransform
https://yup.la/NakFatLossNakTransform