KITA BAGI FREE TESTER DEKAT ABG GRAB & FOOD PANDA !
Sebab apa ? supaya mereka boleh spray dekat helmet dorang & bau kepam , bacterial2 semua tu hilang !
yelah ride tengah panas2 kot ?
So if korang nak try cuba sekali , boleh. link di bio untuk order okay ! 😍🥰
Royale_mist
FRAGRANCE ANTI BACTERIAL �
-
PERFUME SERBA GUNA �
-
MENGHILANGKAN BAU HAPAK & KUMAN SEAWAL 10 SA
JUMPA STRANGER LAGI !
First time jumpa abg burger ni kenal pun tak 😂 tapi sporting terbaik bang semoga dimurahkan rezeki amin 😍💪🏻🔥
thankyou kasi feedback 💪🏻🥰
30/05/2021
“SIAPA PUNYA KASUT BAU MASAM NI EH “
Pernah tak korang dengar orang cakap macam tu ? sebab apa ? sebab kasut anda berbau , & automatic stokin pun terus berbau busuk tau 😵
So ROYALEMIST boleh membantu anda menghilangkan bau HAPAK & KUMAN SEPANTAS 10 saat ! 😍❤️🥰
Jom cuba CLICK LINK DI BIO ❤️🥰
25/05/2021
DAH TRY KE BELUM ???
Bau sangat la wangi & serba guna boleh sembur dekat semua tempat ! 😍
Jom dapatkan ROYALEMIST click link di bio untuk order ! 🥰
PERGH BAU TAK BOLEH BELAH ‼️😅
Gais harini saya nak cerita sikit , tadi lepas saya naik RIDE kuda! berpeluh peluh teruk ! sampai HELMET, GLOVE , KASUT BAJU , senang cerita semua la berbau 😕
Kalau korang ada masalah untuk buang hapak kuman ! Korang try ROYALEMIST ⚡️ seawal 10 saat hilang bau hapak dan kuman ! 💯
Macam biasa tak cakap banyak , HENTAK LINK DI BIO KAMI GAIS ! ❤️⚡️✅
1 TAK CUKUP !!
Bro ni terus purchase 2 botol ROYALEMIST ⚡️🔥 spray je memang wangi gila beb !
Berminat nak order ? boleh Hentak ! link di bio sekarang ! sebab stok adalah terhad!!!
BIKIN HAL INI ORANG 🔥
Multi purpose use fragrance anti bacterial! ⚡️Membantu anda menghilangkan bau hapak & kuman seawal 10 saat !
Semua tempat boleh Spray !!
Berminat ? boleh tumbuk link di bio !
Stock adalah terhad ‼️🔥
BERAYA SAMBIL COD ROYALEMIST !
Brother ni dah 6 kali repeat ROYALEMIST🔥 tak puas dengan bau ROYALEMIST memang wangi gila gais
Berminat? klik link di bio !!
DALAM KERETA BAU PAYAU WEI 🤢🥴
Korang yang selalu smoke dalam kereta tu mesti , kereta berbau pelikan ?? so Sekarang ni ROYALEMIST boleh membantu anda menghilang BAU HAPAK & KUMAN seawal 10 !!
Fragrance multi purpose use
Boleh spray ke semua tempat tak kira febrik atau pun leather !
Paling ianya boleh buat sebagai perfume juga gais !
BERMINAT NAK ORDER KLIK LINK DI BIO !
BAU JE DIA TAK PUAS HATI DENGAN ROYALEMIST ‼️🔥
Sebab apa ni ? apa salah ROYALEMIST sampai brother ni 2 botol terus angkut ! 💯
Katanya bau memang wangi gila !
Multi purpose use produk thankyou boss!
Tak tahu nak order ? boleh dm atau klik LINK DI BIO !!
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Website
Address
Opening Hours
| Monday | 09:00 - 17:00 |
| Tuesday | 09:00 - 17:00 |
| Wednesday | 09:00 - 17:00 |
| Thursday | 09:00 - 17:00 |
| Friday | 09:00 - 17:00 |