Syazadatul Nisma

Syazadatul Nisma

Share

Ex- Banker to Fulltime Business Coach🧕🏻

Photos from Syazadatul Nisma's post 23/04/2024

Alhamdulilah tahniah my dear customer siap bersalin anak kedua.

Thank you anak pertama pun ambil Vivix. Ofkossss anak kedua wajib bervivix.

Congrats kakak repeat berbotol botol dah vivix dgn kak sya😊💓

ada tak yang due nak bersalin dah dekat, vivix / resv dua dua ni bagus untuk bersalin normal & czer ..

Vivix dah masuk stock!! nak order tekan link kat bawah ni ok. ❤️‍🔥🤩👇🏻

http://wassap.my/60189807255/nakTRYvivixShaklee

Photos from Syazadatul Nisma's post 28/02/2024

Assalamualaikum and morning semua♥️

Kedai shaklee kak sya dah buka macam biasa tau.

Harini pun postage ada macam biasa.

RESV PROMO, ESP PROMO, ELDERBERRY PROMO BERBAKI LAGI 2 HARI TAU.

Siapa nak join postage untuk harini, nak grab promo jimat terlajak bulan ni, jangan lupa cari kak sya laju-laju tau.

www.wasap.my/60189807255/nakorderPROMOFEBFB

Photos from Syazadatul Nisma's post 24/02/2024

3 HARI SAHAJA LUKA BERSALIN DAH TAK SAKIT LAGI ‼️

pagi ni customer yang last week, share
fresh feedback hehe.

Alhamdulilah happy bacaa! Feedback ni

Memang so far ramai yang ambil RESV-Vivix ni especially bagi mereka yang berpantang czer/ luka berjahit banyak dah positive feedback dapat.

✅ Luka cepat elok
✅ Air yg keluar cepat kering
✅ Bengkak jahitan berkurang
✅ Kurang sakit ketika berjalan
✅ Dah kurang pedih di bahagian luka

Ada ibu-ibu yg bakal melahirkan tak dekat sini? Atau sedang berpantang? Boleh cuba consume set sembuh luka atau set pantang ni, In Shaa Allah bantu sembuhkan luka bersalin dengan cepat✨

Nak dapatkan produk Shaklee boleh whatsapp kak sya terus okay ⤵️

📲wasap.my/60189807255/nakShakleeFBfeb

📲wasap.my/60189807255/nakShakleeFBfeb

✨Postage Worldwide
✨COD Shaklee selected area malaysia!

Photos from Syazadatul Nisma's post 20/02/2024

LUKA CZER CEPAT KERING ‼️

Semalam ramai yang merisik tentang Set Bersalin Shaklee ni.

Memang so far ramai yang ambil RESV-Vivix ni especially bagi mereka yang berpantang czer/ luka berjahit banyak dah positive feedback dapat.

✅ Luka cepat elok
✅ Air yg keluar cepat kering
✅ Bengkak jahitan berkurang
✅ Kurang sakit ketika berjalan
✅ Dah kurang pedih di bahagian luka

Ada ibu-ibu yg bakal melahirkan tak dekat sini? Atau sedang berpantang? Boleh cuba consume set sembuh luka atau set pantang ni, In Shaa Allah bantu sembuhkan luka bersalin dengan cepat✨

Nak dapatkan produk Shaklee boleh whatsapp kak sya terus okay ⤵️

📲wasap.my/60189807255/nakShakleeFBfeb

📲wasap.my/60189807255/nakShakleeFBfeb

✨Postage Worldwide
✨COD Shaklee selected area malaysia!

Photos from Syazadatul Nisma's post 09/02/2024

DOKTOR CHECK ? ADA CYST! FIBROID?

betulka Vivix atau ResV berkesan untuk Cyst dan Fibroid?

Mulanya memang tak percaya.

Tapi ramai p**a yang beri testimoni, asbab ambil Vivix cyst dan fibroid kecut

Macamana Vivix dan Resv beri kesan.

Kedua- dua ialah king of supplement dari Shaklee yang sangat tinggi antioksidan.

Minuman yang kaya dengan kandungan polifenol dan resvasterol mampu untuk merencatkan sel abnormal dalam badan.

Macamana nak dapatkan Vivix? Boleh click link dibawa

http://www.wasap.my/60189807255/nakvivixpromo

06/02/2024

Produk terbaru dari Shaklee upgrade formula dari Cinch sebelum ni

Dengan tambahan Omega 3 dan prebiotic

Biasanya memang nak dekat Ramadhan 3 protein ni favourite ramai sebab nak sahur cepat dalam masa yang sama perut tak pedih lebih kenyang dari makan nasi

Sebab 3-3 protein ni indeks glisemiks dia rendah

ESP rasa plain soya tak manis
LIFECINCH CHOCOLATE rasa creamy air coklat
LIFESHAKE ELDERBERRY rasa yogurt berry

Tinggi protein
Tinggi kalsium
Tak ada kolestrol
Tak manis

Minuman sihat sepanjang zaman!

Tekan link di bawah ni untuk order

http://wassap.my/60189807255/NAKorderSHAKLEEKAKSYA

Photos from Syazadatul Nisma's post 06/02/2024

ALHAMDULILAH!

Rezeki bulan lalu dapat reward dari Master Nurmie Siti Nurmie 💝.

Alhamdulilah bulan lalu, capai target dengan jayanya. Semua dengan izin Allah permudahkan kak sya capai target .

InshAllah this month akan break new record lagi. Aminnnnn🔥



Photos from Syazadatul Nisma's post 05/02/2024

Seawal 6.30 pagi customer datang nak cari Vivix untuk persediaan nak berpantang nanti.😊

Ramai yang tanya kak syaaa .

🗣: Vivix / ResV. tuuu boleh consume semasa tengah pregnant?

Jawapannya: TAK BOLEH. Vivix & ResV ini you all boleh consume yang mana mana pasangan kat luar sana yang tengah berusaha nak ikhtiar dapatkan zuriat ( TTC) & Vivix resv ni you all boleh start amalkan selepas berpantang! mmg sangat sangat recommended!

Lagi lagi mak mak yang bersalin koyak bawah, dan bersalin secara czer. Kak syaaa mmg galakkan you try vivix ni.

Ramai yang seronok berpantang dengan Vivix Resv sbb luka tu cepat sembuh & boost energy lagi lagi yang first mom tu kann, tak biasa lagi nak breastfeed anak , ramai yang share jdi mak ni mmg penat yaaa..
🤣

Tapi, mommies yang berpantang dengan vivix/ resv ni memang tak nampak penat pun, hari hari energetic semacammmm sbb vivix resv bantuu boost tenaga juga!🧡

Kalau nak tanya tanya dulu pun boleh pasal vivix & resv ni.

Mehhh jangan malu tekan link di bawah👇🏻

http://wassap.my/60189807255/nakjoinMAL

Photos from Syazadatul Nisma's post 26/01/2024

NAK PENGALAMAN PANTANG PALING INDAH

Apa apa sikit resv-vivix!

Yessss, the best solution.

Terjual BERATUS BOTOL. Pilihan rakyat malaysia sampai ke singapore pun kita pos tau, alhamdulillah ada yg nak!

Set pantang paling mudah nak consume, paling berkesan, semoga semua ibu berpantang dapat rasa nikmat luka jahit kering cepat, badan bertenaga walaupun setiap 2 jam kena susu anak. Lagi best! Susu badan melimpah ruah. 💗

Ye all in one. Try lah 1 botol.

Tengah promosi, grab it now!

http://wassap.my/60189807255/nakTRYresVshaklee

12/01/2024

“HAPPY BONUS DAY BUAT SEMUA SHAKLEE FAMILY”🥰❤️

Subhanallah, Alhamdulillah..

Syukur tahun ke 4 , kak sya dapat bonus shaklee 😍 .

Congratulations everyone❤️

Bonus banyak, bonus sikit, bukan itu yang kita nak nilai.

Yang penting kita syukuri dengan semuanya. Bila syukur, insyaAllah Allah tambah lagi.

Adat berbusiness, ada bulan banyakkkkk dari yang kita jangka. Ada bulan tak sama macam yang kita harapkan. Tapi bila syukur, insyaAllah semuanya akan rasa cukup.

Selamat berusaha lagi untuk bulan november!!

Kita usaha banyak, Allah mesti gantikan banyak❤️

Selamat membahagiakan semua orang harini ya!!

Siapa lagi nak jana side income dengan shaklee, nak kak sya guide business juga, kak sya sangat alukan .

JOM IZINKAN KAK SYA BANTU KALIAN P**A ❤️

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Tawau?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Category

Website

Address

Tawau
91000