20/04/2026
I dag har vi jobbet for miljøet, vi takker J10, J11 og J12 er med på årets «plastdugnad».
Håndballgruppa til Larvik Turn & IF.
20/04/2026
I dag har vi jobbet for miljøet, vi takker J10, J11 og J12 er med på årets «plastdugnad».
13/04/2026
Gratulerer så mye! 🤍💙
Vi er utrolig stolte av å kunne gratulere
Amalie, Ella, Iris, Victoria, Kaja, Herman, Kristian og Linus
med uttak til Bylagsturneringen i Stavanger 24.–26. april!
Dette er en fantastisk anerkjennelse av innsats, utvikling og av lagene deres, dere er flotte representanter for klubben vår!
Vi ønsker dere masse lykke til i Stavanger – nyt opplevelsen, spill med hjertet og ta vare på øyeblikkene 🙌
Hele klubben heier på dere! 💙🤍
09/04/2026
22/03/2026
Vi gratulerer Larvik Turn blå som vinnere av B sluttspillet i Hjerteligaen og Eivind Sund med hedersmedalje . Tusen takk for en kjempeinnsats i år både Larvik Turn blå og hvit🩵🤍🩵
18/03/2026
Vi minner om årsmøte for håndballgruppa på Lovisenlund i kveld, 18.00🤍💙
18/03/2026
🔥 10 spillere – samme klubb! 🔥
Vi er utrolig stolte over at hele 10 spillere fra klubben vår er tatt ut i Bruttotropp til Bylag 2026! 🤾♀️🤾♂️
Dette er resultatet av mye trening, innsats, lagånd og håndballglede over lang tid.
Fra jentelaget:
💙 Iris
💙 Victoria
💙 Kaja
💙 Amalie
💙 Ella
Fra guttelaget:
💙 Oskar
💙 Linus
💙 Ola
💙 Herman
💙 Kristian
Vi gratulerer dere alle sammen og gleder oss til å følge dere videre på veien! 👏
15/03/2026
Vi gratulerer med gull i G15 og med sølv i J15 i årets Region Sør cup! Vi er skikkelig stolte av dere alle sammen🤍💙 Vi takker samtidig for et fint arrangement👏🏼
Vi ønsker Larvik Turn G15 lykke til i Region Sør finalen mot Ros/Asker i dag kl 13:30 💙🤍💙
Vi ønsker J15 Larvik Turn lykke til dagens Region Sør finale mot Holeværingen 💙🤍
06/03/2026
Søndag 8. mars er det klart for årets regionale bylagsturnering, som i år gjennomføres i Helse Arena på Notodden. Fra G2010 er følgende spillere tatt ut: Linus, Herman, Ola, Jakob, Oskar, Nils Jakob og Kristian💙 Fra J2010: Ida, Victoria, Victoria, Amalie, Selena, Ella, Iris, Mille og Kaja🤍 Grattis med uttak og lykke til på søndag👏🏼
05/03/2026
En god gjeng med Larvik Turn-spillere er tatt ut til sesongens siste RLM-samlinger! Vi gratulerer Alina og Jenny på J2009, Iris, Mille og Amalie på J2010 og Ola, Jakob, Oskar, Linus og Kristian på G2010! Vi ønsker dere masse lykke til🤍💙