20/09/2024
Kiko 🥰 En venn som alltid e der uansett hvordan man har det 💖
hei og velkommen til min personlig trener side :) jeg er meget dedikert til å kunne hjelpe andre på vei med bedre helse/form osv. Utdannet spinning instruktør.
Personlig Trener AFPT -2015
-Tatt olympiskeløft kurs.
- Trener 1 styrkeløft
-trening og kostholds kurs med Martin Norum.
-spinning instruktør
Personlig trener spring fitness kvaløysletta! Driver selv med styrketrening og konkurrerer i styrkeløft . Etter en historie med spiseforstyrrelser bak meg så føler jeg stort for å hjelpe andre med å få det bedre med seg selv:) det viktigste for meg er ko
20/09/2024
Kiko 🥰 En venn som alltid e der uansett hvordan man har det 💖
26/08/2024
Lenge siden jeg har skrevet her. Men jeg er i live. Men styrkeløften er foreløpig satt på pause. Da ryggen min ikke tåler markløft. Så får man se om det blir noe bedring der eller ikke. Men jeg trener fremdeles og trives med litt enklere økter. Og at mye av tiden går i stallen også. Jeg har selv en hest jeg passer nå og har stell på stallen. Så tiden den flyver avgårde 😄 jeg trives med mer hest igjen. Spesielt også siden min yngste datter også har denne lidenskapen 🥰
Noe har skjedd siste tiden med knebøyen og markløft. Lite plaget med ryggen. Og kiloene blir lettere. Her 70kg bøy med stopp. Meget fornøyd faktisk. 🤩 der har jeg ikke vært på en stund. Bøyen kjennes fin og grei teknisk. Helt fantastisk 😍 håper dette fortsetter. Så dette blir spennende 🙌🏻🙌🏻
En ganske ok økt på trening i dag. Føler det går fremover nå. Sterkere 😍 kjørte noen tyngre enere i markløft som endte på 120kg. Hadde mer inne. Men ønsker å kjenne på at styrken kommer seg uke for uke med teknikk. Enda litt mer jobbing med å få skuldrene litt mer bak. Knebøyen gikk også meget bra. 75kg 3x3. Holder igjen i bøy for ikke å gå på en smell. Nei dette kjennes lovende ut 😄💪🏻💪🏻
20/08/2021
VI SPARKER TIL MED ÅRETS HØSTKAMPANJE!!
LYST Å VINNE 1 ÅRS GRATIS MEDLEMSKAP?
Nevn en person i kommentarfeltet (du kan delta så mange ganger du ønsker) så kan den personen du nevner være så heldig å vinne 1 års gratis medlemskap hos oss!
( Trekning den 01.09.21) Lik og del gjerne:)
Bruk kampanjekode "Høst-Student" eller "Høst-Ordinært" for å få fri trening fra idag og til 1. November 2021 på våre 12 mnd medlemskap, samt at du får 1 veiledningstime med PT. Du sparer opp til kr 1700,- Gjelder kun nye medlemmer. (Kampanjen gjelder fra 20.08.2021-31.08.2021) Vi sees på Spring Fitness, ditt lokale treningssenter sentralt på Kvaløysletta:)
23/07/2021
Vi kjører en helgekampanje fra og med Fredag 23.07 til og med Søndag 25.7 med fri innmelding og gratis trening ut august!
For å benytte deg av denne kampanjen kan du bruke kampanjekodene under når du ordne.
12 mnd studenmedlemskap : WeekendStudent
12 mnd Ordinærtmedlemskap: WeekendOrdinært
Vi sees på Spring!
13/07/2021
Tilbake på spring fitness igjen, der jeg startet min pt karriere i 2015 🤩 deilig å være tilbake 😍 jeg starter opp med en kampanje gående nå resten av juli 🔥
Trener du på ? Eller nysgjerrig på senteret? Ta gjerne kontakt.
04/02/2021
Disse er på 50% hos Famme nå - og min rabattkode funker oppå salget!
Pt_tine_-20 🤩🤩
Disse var meget fine, tenk til sommeren da. Nydelig 😁
25/01/2021
Nyhet hos Famme! Nå på 37%, og min rabattkode funker oppå salget!
Vortex 2!!
Min kode : pt_tine_-20
Det blir jo en meget billig tights 😍😍
14/01/2021
Testet ut famme sin camo sports bh i dag. Meget behagelig på, ikke klemmer den noen steder heller 😅 Ville nok ikke kjørt jogging i denne, men perfekt til styrketrening👍🏻👍🏻
Helt normal i størrelsen.
Sjekk ut på nett. Det ligger ute noen meget gode tilbud nå!! Tights fra 199kr. Bruk min kode oppå salget 😍
world
Årets siste økt ble gjennomført med ett KABOOM 💥💥🔥
Nærmer meg peshen på 140 sakte men sikkert 😉 130-1 i dag så sett på 110 2x3 sett. Konkurranse benkpress på 60-1. sier meg meget fornøyd. Tre enere på 60kg denne uken 😍
Ganske støl i baken etter meget god kontakt under ettbeins press i går.
Ønsker alle sammen ett godt nytt år, satser på ett mye bedre 2021 ✨✨🥰
#2021 # 💪
Inne i en ule hvor testing kommer på ulike løft. Vanligvis skal nå dette være «lett». Men jeg er en smule pysete når jeg ikke har spotter her. Men likevel så gikk nå TNG benk på 60kg-1-1 opp 😄
Spent på resten av uka. Med tung konkurranse benk og markløft. 🙌🏻🙌🏻 ikke der jeg har kjørt maks. Men ikke så langt unna heller. Her er det bare å hente inn energi og motivasjon!! 🙈💪🏻💪🏻