Håper alle har hatt en strålende påskeferie!☀️⛷️ Endelig onsdagssjakk igjen!!!! I kveld klokken 18.10 spiller vi 3+2, og det blir nybegynnerkurs💗 Håper å se deg!
📍Realfagbygget, R10
Hope everyone has had a great Easter!☀️⛷️ Finally, we are playing chess again!!!! Tonight at 18.10 we are playing 3+2, and there will be a course for beginners💗 Hope to see you there!
Sigrid:)
NTNUI Sjakk
NTNUI Sjakk er en sjakklubb i Trondheim som ønsker å gi et aktivitetstilbud for sjakkinteresserte studenter. Vi spiller hver onsdag fra 18:10 - 20:30 på R10.
Følg med på innleggene våre for oppdateringer, og følg oss på instagram @ntnuisjakk! Vi sjakkes!
Følg med følg med følg med!! Heia heia heia
Nå har det vært mye blitz for tiden!! Derfor spiller vi en supergøy variant på onsdagssjakken i kveld klokken 18:10!!! VI SPILLER BUGHOUSE🔥🔥 Møt opp med partner, eller kom som du er og vi fikser for deg🫶🏻Vi har nybegynnerkurs så det er bare å møte opp!!!!!!!!
R10, Realfagbygget📍
There has been a lot of blitz lately!! That's why we are playing a super fun variation on Wednesday chess tonight at 18:10!!! WE ARE PLAYING BUGHOUSE🔥🔥 Show up with a partner, or show up alone and we will fix it for you🫶🏻We have a beginners course so just show up!!!!!!!!
Sigrid:)
22/03/2026
Slik som i alle FIDE-turneringer får alle deltakere såpebobler etter man har spillt!🫧 Det er også standard praksis at et heldig lag får mose en pai i ansiktet på et valgfritt styremedlem❤️ Parlyn var skikkelig god stemning, og folk koste seg godt!🙌🏻✨ Gratulerer til Max og Lukas med seier!!!🥇🥇
21/03/2026
21/03/2026
Vill match mellom NTNUI og Hell i dag!!!♟️✨ Det ble utrolig mange spennende partier, og til slutt satt NTNUI igjen med en knusende seier med 20-5!🥇 Vi takker Hell for matchen og ser frem til eliteseriekvalik mot Molde neste helg!!🔥
19/03/2026
Noen av de flotte ansiktene som har vist seg på R10 de siste par onsdagssjakkene✨💖
18/03/2026
𝗟𝗮𝗴𝗺𝗮𝘁𝗰𝗵 𝗺𝗲𝗹𝗹𝗼𝗺 𝗡𝗧𝗡𝗨𝗜 𝗦𝗷𝗮𝗸𝗸 𝗼𝗴 𝗛𝗲𝗹𝗹 𝗦𝗞
- Lade
- Lørdag 21. mars kl 14
- Over 20-30 bord
- Livepartier
- FIDE-rated 90 min på 40 trekk + 30 min (+ 30 sek inkrement fra trekk 1)
https://tournamentservice.com/invitation.aspx?TID=NTNUI-Hell2026-HellSjakklubb
17/03/2026
HOPP PÅ GRINDEN🔥🔥🔥
11/03/2026
Ekstra spennende onsdagssjakk i kveld, det blir nemlig HAND AND BRAIN!!! Man spiller to på lag og det bruker å være VELDIG gøy!❤️ Man kan møte opp med en partner, eller så setter vi sammen lag der:) Dette er en gylden mulighet til å bli bedre kjent med andre på sjakken, og det er veldig gøy å spille med noen på ulikt nivå som deg selv eller med en som du ikke kjenner så godt:) Det blir selvfølgelig nybegynnerkurs!🫶🏻
R10, Realfagbygget, 18.10!!!!📌
Very exiting chess-tournament tonight, we will be playing HAND AND BRAIN!!! You will be playing in teams of two and it will be SUPER fun!❤️ You can show up with a partner, or we will find one for you:) This is a great oppertunity to get to know more people in the chess-club, and it is extra fun if you team up with people with different ratings than yourself, or someone you don´t now very well:) There will be held a beginners course!🫶🏻
Sigrid:)
08/03/2026
Gratulerer så mye med kvinnedagen🥳❤️ Vi på NTNUI Sjakk er heldige som har fått med så mange flotte kvinner på laget🫶🏻
04/03/2026
Det er ONSDAGSSJAKK i dag!!♟️😆🙌
Hvor: R10, realfagbygget, Gløs
Når: 18:10
Hva: 3+2 og nybegynnerkurs
Håper du tar turen innom!🙌
Where: R10, realfagbygget, Gløs
When: 18:10
What: 3+2 and a beginners course
Hope to see you there!🤩
Marte
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.