Son bir kaç aydır da lise bünyesinde ülkemizin ilk lise körling takımını kurmak için gerekli altyapı çalışmalarına başlamıştır.
Çağdaş insan olma , günümüzü şartlarına ayak uydurma ve uyum sağlanacak ortamı yaratma bilincini her an içinde yaşayan İstanbul Liseli Beyzbolcular, ülkemizde yine bir ilke imza atıyor. Bundan 5 yıl önce ülkemizde beyzbol sporunun eksikliğinden ve spora karşı ilgisizlikten dem vurarak liseler platformunda ülkemizin ilk beyzbol takımını kuran bu gençler, geçtiğimiz kış erzurumda yapılan 'üniversite
ler arası kış olimpiyatları'nda 'Körling' sporunda ne kadar geri kaldığımızı gözlemlemiş. Grubun basın sözcüsü Mehmet Aydın yakında bu spora futbol ve basketbol kadar değer verileceğini, ileride bu konuda ülkemizde büyük bir pazar oluşacağına dikkat çekti. Hukuk Danışmanımız Ömer Metehan ise takımın gerek ulusal gerekse uluslararası organizasyonlarda bizleri temsili için gerekli hukuki zeminin halihazırda varolduğunu,
bizim yaptığımız işin ise Sarı Siyahlı Camia olarak yine bir adım önde giderek, diğer liselere ve gençlere örnek teşkil etmek olduğunu belirtti. Yoğun maddi yetersizlikler altında kurulacak olan takımımızın, Körlingsüpürgesi ihtiyacı Sayit ve Şevket Beyin desteğiyle sağlanmıştır. Gerekli Körling ayakkabıları, parasız yatılı çeklerinin gelmesiyle en kısa zamanda çetinkayadan temin edilecektir.
Şu anki en büyük eksiğimiz bir körling rinkidir ve eksiğimizi kısa zamanda kapatacağımızı umuyoruz.
Üniversitelerimizin henüz kurulmamış olan Körling takımlarına çekirdekten adam yetiştirecek olan takımımız her türlü manevi yardımınıza açıktır. NOT:
Okulumuz Körling takımı en kısa zamanda oyuncu ve yönetici seçimi yapacaktır. Bu organizasyonda yer almak isteyen arkadaşların Körling takımımızın sayfasından anasayfa üzerinden başvuruda bulunmaları rica olunur. Saygılar
İstanbul Erkek Lisesi Körling Takımı