13/05/2018
https://www.facebook.com/Azrailler.Istanbul/posts/1152385678234638
Diyarbekirspor - Tirespor
Salı günü 33 bin kişilik stadı dolduramazsak o da bizim ayıbımız olur. Hesapta açılış maçı ve Türkiye Kupası finali olmasına rağmen Fener-Akhisar maçında neredeyse stadın yarısı boş kaldı.
Diyarbakır halkını ve takımlarını aşağılayarak açılışı takımlarımıza yaptırmayanlara ders verelim. Öyle bir doldurmalıyız ki o stadı, açılışın bizim takımlarımıza yakıştığını herkes görmeli. En alt ligde olmamıza rağmen bilinçli ve futbol kültürüne sahip bir şehir olduğumuzu gösterelim!
Eşini, dostunu topla bu maçta yeni stadyumdaki yerini al!
Kafası karışanlar için Passolig sistemi falan yok. Salı günü saat 19.00’da 1 ₺ ile biletini alıp içeri giriyorsun. İlk maçı 1-0 kaybettik. Rövanşı alıp büyük bir coşkuyla finale çıkacağız!
08/04/2018
Yeter artik haksızlık tüm hakemler diyarbakıra darbe içinmi yolaniyo diyarbakiri kümeye düşüren aynı hakemler yoksa bu hakemler .pravaktormu. fetocumu siyasi ayağımı fotonun bu hakemler kurt halkına spordandı darbe vurmakmi artık yeter fedarasyon uyan artik
11/03/2018
Diyarbakır nooluyo diyelim artık böyle bir hüsran olurmu darıca 4 diyarbakırspor o nooluyo artik
26/02/2018
Malasef yine hüzün ankarada yeter artık ankarademirspor 2 0diyarbakir 0 yakışmıyo artık yetti
11/02/2018
Gumburgumbur geliyo diyarbakır 1 muğlaspor 0
04/02/2018
Yeni orduspor 1_1yenidiyarbakirspor .Maç sonucu
20/01/2018
Geliyor diyarbakır gumgubur mac sonucu bağcılar anadolu 1 yeni diyarbakır 2
18/01/2018
Tüm istanbuldaki seyircilerimiz lütfen diyarbakır ıcin herkesi stada bekliyoruz mac saati 13.30 anadolu bağcılar spor yenidiyarbakirspor maçına bekliyoruz lütfen siyaset yok spor ıcin provaksiyona hayir
04/07/2017
Diyarbakırımıx için elle verelim sampiyon olalım
04/07/2017
Sevgil diyarbakırlılar takımlarımızı destekleyelim
14/05/2017
Sakarya diyar kardes
Sa admin ben Diyarbakırlıyım Sakaryada okuyorum. Maça gitmek için Sakaryaspor stadının oraya gittim Allah razı olsun çok güzel karşıladılar. Beni otobüsün en önüne oturtup misafir ettiler. Şuan yoldayız. Fotoğraf atsam bu durumu güzel bir açıklamayla paylaşır mısın 😊
Sakarya'dan İstanbul'a gelen Tüm Sakarya'lı kardeşlerimize kazasız belasız yolculuklar dileriz.