Hei. Da har våren gjort sitt med isbanen, setter pris på forslag til neste vinter. Og tilbakemeldinger på i år.
Ha en flott vår & sommer.
Isbanen i Vuku
Isbanen bak lagret ved Vukuhallen
😁🤣😇
24/02/2026
Isbanen e brøyta, blir vannet imorgen
Hei. Ligger koster ved isen som kan brukes til å rydde snø på isen. 😇😇😇
03/02/2026
3 køller ødelagt.
Fint om det blir sagt i fra når sånt skjer.
Isen ser grei ut. Ikke perfekt. Lek forsiktig.
Tar pause med vanning i noen dager nå.
Har fremdeles en del albue beskyttelse til barn og ung voksen å gi bort. Ta kontakt
Inspeksjon av isen i dag, ser mye bedre ut nå.
Skal vanne igjen ikveld,morgen og fredag.
Vannet litt ikveld.. hullet ser bedre ut.
Men det tar noen dager til.
Lek forsiktig .
Er det noen barn som trenger albue beskyttelse så har vi noen å gi bort
Størrelser Fra 2 til 15 år .🏒⛸️🏒