Felixův turistický klub

Komentáře

Přejeme Vám s Felixův turistický klub krásnou adventní neděli a posíláme vánoční písničku z garáže na Hawaji... https://youtu.be/xvOO9w6gqtE
Posíláme Vám vánoční pozdravení https://youtu.be/DEVl3rcRahE z Felixův turistický klub
Vítěze rodinné šifrovací hry Po Sherlockových stopách čeká nová verze lety ověřené deskovky Osadníci z Katanu, kterou do hry věnovalo ALBI: https://eshop.albi.cz/osadnici-z-katanu-nove/ Šifrovačku pořádá Felix, z.s. v sobotu 18. září 2021 na kraji Plzně. Vstupné pro rodinu s dítětem mezi 8 a 12 lety je 300 Kč. Výtěžek použije Felix na provoz Felixův turistický klub

Felixův turistický klub je pravidelná volnočasová aktivita pro dospělé lidi s mentálním postižením z Plzně a okolí.

05/10/2022

Tereziánské léto ve Spáleném Poříčí. Návštěvu vodopádů moc doporučujeme. Stezka podél Bradavy krásná, jen počítejte skoro vždy s bahnem, po cyklostezce se dá dojít po asfaltu pohodlně.

Photos from Felixův turistický klub's post 26/09/2022

Kde jsme byli v září? V ZOO v Praze, v Chotěšově podívat se na hasičkskou techniku, miniatury vojenské techniky a papírové modely podle reálných českých i zahraničních památek. Minulý týden nečekaně krásné počasí a les plný hub mezi Krašovicemi a Kaznějovem. Felixův turistický klub se pomalu přesouvá na stránku Felix Sledujte nás tam :)

01/09/2022

V úterý jsme vyrazili na ještě letní výlet do Mariánské Lázně, počasí bylo tak akorát a místo cesty lanovkou, která byla ke zklamání většiny mimo provoz, jsme si výšlap prodloužili o výstup k Parku Boheminium a zpátky. Mini modely v parku jsou vyvedené do detailů, kolem jsou nasázené malé stromečky a ve výběhu mají poníky, velcí koně by se nehodily :) Také mini lanovka na Ještěd byla na rozdíl od té mariolázeňské v provozu, stačilo držet tlačítko.

Páteční turistika se čtvrtečníky do Hradiště 22/08/2022

Ve čtvrtek jsme měli vyrazit přes Homolku do Hradiště, vzhledem k předpovědi o vysokých teplotách jsme přesunuli cestu na pátek a dobře jsme udělali :)

Photos from Felixův turistický klub's post 22/08/2022

17/08/2022

Minulé úterý bylo na výšlap z Dýšiny do Chrástu a na polední grilování příjemnější počasí než dnes :)

16/08/2022

Dnes jsme se schladili cca 26 m pod zemí v Nevřeňském POD ZEMÍ, stálá teplota 10°C. Uzavřené boty a něco na sebe se opravdu hodí 🙂 Naše skupina šla nahoru k začátku prohlídky více než 30 minut, je to velké stoupání. Zpátky dole jsme byli asi za 20 minut a stihli jsme parádně autobus do Plzně.

07/08/2022

Na podporu Felixova turistického klubu pořádáme 2. ročník šifrovačky pro děti - tentokrát se vydáme Po stopách Josefa Skupy https://felix-plzen.webnode.cz/sifrovacky/

Photos from Felixův turistický klub's post 04/08/2022

02/08/2022

Dnes jsme vyrazili ze zastávky autobusu (Mirošov, rozc. Janov) téměř celou cestu po modré - hlavní cíl hamr Dobřív. Koupili jsme si jízdenky na vlak z Plzně do Mirošova, ale osobák v Rokycanech nám ujel, rychlík z Plzně měl 10 minut zpoždění. Protože už jsme dost zcetovalí, tak jsme si díky předchozím zkušenostem s vlaky přichystali náhradní variantu autobusem na zmíněnou zastávku u Janova. Cesta kousek po silnici, ale pak příjemná cesta lesem a lukami až do Dobříva k hamru. V Dobřívy krásné roubenky. Fotky z interiéru hamru se nám nevydařily :( - mladý kovář a slečna kovářka nám předváděli své řemeslo. Někteří návštěvníci, zejména děti, si mohou zkusit vykovat hřebík. Hamr rozhodně stojí za návštěvu.

22/07/2022

Dobrý tip na parný den - osvěžit se v Bistro Skopce Skadiboudou a pak v Berounce nebo klidně naopak. Cesta do Čivic klimatizovaným autobusem s milým panem řidičem.

Photos from Felixův turistický klub's post 14/07/2022

13/07/2022

Děkujeme :)

Včera jsme měli jeden z nejdelších výletů - ne na kilometry, ale na čas. Jeli jsme do Březové a přes Doubskou horu po Sovově stezce a dalších cestách kolem obory sv. Linharta jsme dorazili k rozhledně Diana, ze které jsme se pokochali nejen výhledem na Krušné hory. Navštívili jsme Papilonia - motýlí dům Karlovy Vary, občerstvili se v kiosku, kde byli velmi příjemné ceny na místní poměry a sjeli lanovkou na kolonádu ke granthotelu Pupp, tak jsme ceny netestovali :) Na kolonádě někdo ochutnal prameny, někdo lázeňské oplatky. Viděli jsme kus světa, cestou tam jsme jeli osobákem z Mariánek jinou trasou než zpět z Karlových Varů spěšným vlakem. Paráda.

Šumavská architektura po cestě na vlak do Hamrů

Photos from Felixův turistický klub's post 13/07/2022

03/07/2022

Chata Šumava

Photos from Felixův turistický klub's post 28/06/2022

Ačkoliv je dnes úterý, vyrazili jsme dnes se čtvrtečníky směrem na kolomaznou pec, kolem Kameňáku, Třemošenského rybníka, Nováčku a Šídlováku. Měli jsme dnes moc hezky a oba průvodci jsme se shodli, že takovéto aktivity dávají smysl. Jen jsme dnes nefotili, až u Třemošenského rybníka nám tak okatě pózovala vážka, tak jsem neodolali...má trochu mimikry na té žule (je-li to žula?). A tak díky každému z Vás, kdo Felixův turistický klub podporuje nebo podpořil. https://youtu.be/P_m4NfRE-6c

22/06/2022

K pátečnímu táboráku na turistickém pobytu v Hojsově Stráži nám hrál a zpíval kousek ukulelové bandy No Maucta, byla to paráda...buřty, jahody, džus a zpěv...a trochu štiplavého kouře do očí...

Po víkendových vedrech, které jsme strávili s Felixovo turisty na Šumavě, jsme si mírnější teploty při procházce Horní Břízou užili, i nanuky přišly na řadu. Pokud nám fandíte, můžete do 7. července 2022 podpořit náš projekt ve sbírce ČSOB pomáhá regionům. https://csobpomaharegionum.csob.cz/detail-projektu/1954-felixuv-turisticky-klub

Minulé úterý jsme se vydali ze Šlovic přes Šlovický vrch a pastevní rezervaci exmoorských koní do Dobřan. Cesta byla moc příjemná včetně pěkných odpočívadel a dalekého výhledu z "pyramidy" na vrcholu. Viděli jsme 6 divokých koní, ale nestihli je zachytit (myšleno foťákem, větší ambice jsme neměli). Pokud nám fandíte, můžete do 7. července 2022 podpořit náš projekt ve sbírce ČSOB pomáhá regionům https://csobpomaharegionum.csob.cz/detail-projektu/1954-felixuv-turisticky-klub

09/06/2022

Minulý týden jsme překročili hranice našeho kraje a vydali se s Felixův turistický klub do hlavního města, byl ještě květen a počasí nám hrálo do noty. Nahoru jsme to vzali lanovkou, dolů kvetoucími sady pěšky. Už byl čas školních výletů, tak fronta na lanovku byla dlouhá, ale paní u vchodu uměla vše tak zorganizovat, že to šlo jako na drátkách a nahoře jsme byli už druhou soupravou (jezdí po 10 minutách). Přes více než 3/4 zpoždění vlaku jsme celý výlet zvládli parádně. Praha, Petřín.

25/05/2022

Název této ulice v Obec Vochov nás včera dost pobavil :)

Ač byl květen, počasí na včerejším výšlapu bylo ukázkově aprílové - prosluněným Vochovem jsme prošli s krátkými rukávy, mezi poli si dali svačinu v trávě a skončili jsme s pláštěnkami a deštníky pod přístřeškem ve Vejprnicích (zato někteří se zákusky z místní cukrárny).

23/05/2022

Jarní procházka do Arboretum Sofronka po stopách včel.

Před dvěma týdny jsme vyrazili na Hrad Karlštejn, ten den byly teploty letní, a tak se nám prohlídka hradu dvojnásob líbila.

09/05/2022

Minulé úterý mělo pršet, tak jsme šli místo na Lopatu na Kozel, nepršelo :) Výstava Draci a drakobijci je na Lesní zámek Kozel k vidění do 19. 6. 2022 a pak zase od července do září. Trochu nás zmátlo, že jsme v pokladně nikoho nenašli, ale milá paní zahradnice nám vše zařídila. V pokladně se otevírá čtvrt hodiny před celou, tedy před možností prohlídek.

Photos from Felixův turistický klub's post 28/04/2022

26/04/2022

Ještě včera odpoledne jsme si při předpovědi počasí 🌧 představovali, že se navlékneme do pláštěnek a dáme si buřty a sýry za studena. Nakonec jsme si užili Rokycany, přírodní památku Rokycanská stráň i táborák u kamarádky na zahradě ☀️

19/04/2022

Dnes v Janovském mokřadu u Nýřan (a u dálnice) po stopách žlutého jeřába za pratury a třemi exmoorskými pony. Pony přišli blízko k ohradě, pratuři se drželi dál. Viděli jsme také bílé volavky, motáka pochopa a letku jeřábů. Velkou výzvou byly dvě houpající se lávky přes potok.

14/04/2022

Úterní procházka Bolevcem.

Photos from Felixův turistický klub's post 14/04/2022

Dnešní procházka se "čtvrtečníky" kolem Senečáku, tzv. zoologická. Viděli jsme ptáky (kachny, káňata, labutě, brhlíky aj.), plazy (ještěrku), obojživelníky (spoustu ropuch a skokany), savce (psy), hmyz (zachránili jsme tonoucí se pakobylku) a ryby (obrovské kapry, kteří se vyhřívali v mělké vodě). Jeden labuťák se rozhodl, že nás část cesty doprovodí, párkrát vylezl na břeh a když rozepjal křídla, budil tedy respekt. Za čtrnáct dní máme namířeno k dalším boleveckých rybníkům.

07/04/2022

Ještě kvetou :)

Po překonání stavby v Koterově pak vede do Starého Plzence asfaltová stezka, která je ve všední dny velmi příjemná, na cestě jsou lavičky k zastávkám na svačinu. Ale slyšeli jsme, že o víkendu je na ní plno. Míří na ni lidé na kolech i na in-linech. Na začátku/konci stezky ve Starém Plzenci vzniká nové občerstvení.

Photos from Felixův turistický klub's post 04/04/2022

Průvodci/kyně Felixova turistického klubu se v sobotu zúčastnili skvěle zorganizovaného pochodu Gympl na cestách https://www.gymplnacestach.cz/ Účastníci 37. ročníku pochodu přispěli nachozenými body v aplikaci Pomáhej pohybem https://pomahejpohybem.cz/ I díky nim nám do cíle zbývá už jen "pár bodů" DĚKUJEME!

Photos from Felixův turistický klub's post 31/03/2022

24/03/2022

Tentokrát jsem vyjeli vlakem za hranici Plzeňského kraje. Na Smíchovském nádraží jsme z Plzně byli rychlíkem "cobydup" (tedy za 1,5h), pak 2 stanice metrem B na Karlovo náměstí (prý je to největší pražské náměstí) a pak pěšky kolem kláštera Na Slovanech k botanické zahradě Na Slupi. Počasí nám přálo, ale i kdybyste tam vyrazili v horším počasí, ve sklenících je toho ke koukání spoustu. Rostou tam i citróny a jiné rozmanité plody.

23/03/2022

Od včerejška je zařazen náš projekt Felixův turistický klub do mobilní aplikace Pomáhej pohybem https://pomahejpohybem.cz/ od Nadace ČEZ. Díky za každý krok pro nás i za sdílení dál.

16/03/2022

Včera jsme ze Smědčic vyrazili do Chrástu. Stromy byly ještě bez listí, tak jsme si užili pohled na slavný most, se kterým pan Eiffel neměl nic společného, ačkoliv se to traduje. Lávka pro pěší přes Klabavu je ze strany od Chrástu asi 100m před lávkou označena jako uzavřená, v havarijním stavu. My šli od Smědčic, tam žádná cedule nebyla, a tak jsme lávku přešli nic netušíc. Zaujal nás Jílkův mlýn, krásně zrekonstruovaný, ten nemáme na fotce. Pokračovali jsme kolem Chrástu po naučné stezce. Měli jsme štěstí, že pršelo až po výletě, část stezky pod Chrástem vede po úzké pěšině vprostřed stráně. Stráň byla zajímavá - směs mnoha sněženek a odpadků 🙂

08/03/2022

Dnes jsme šli z Barvičky lesem do Farmapark u Toma 🐑a pak po modré do Záluží. Ačkoliv bylo těsně nad nulou, sluníčko už mělo sílu☀️ Užili jsme si tak i vyhlídku z "bílé" pískové hory na Ledce.

03/03/2022

Výstavu Michala Cihláře moc doporučujeme, paráda! Můžete ji navštívit až do 28. srpna v Plzni v Galerie Masné Krámy.

22/02/2022

Dnes jsme vyrazili od Ranč Šídlovák po Sigmondově stezce ke kolomazné peci. Díky větrným dnům se v lese na zemi nacházelo spousta vzorků šišek, tak jsme je podle naučných tabulí zkoušeli poznávat, pan profesor Sigmond by z nás měl radost :)

Poloha

Kategorie

Internetová stránka

Adresa

Plaská 1335/31
32300

Ostatní Sporty a rekreace ve měste Plzen (ukázat vše)
39. skautský oddíl Kalahari Plzeň 39. skautský oddíl Kalahari Plzeň
Doubravka Ev.č. 2468, Plzeň
Plzen, 31200

Jsme plzeňský oddíl skautů a skautek z Doubravky, které spojuje přátelství, touha po dobrodružství, nových zážitcích i znalostech.

DextrSport - smazat DextrSport - smazat
Plzen

Dextrsport.cz je on-line obchod se sportovním vybavením. Najdete u nás vše od běžecké obuvi,

Sportovní areál Prokopávka Plzeň Sportovní areál Prokopávka Plzeň
K Prokopávce 45
Plzen, 32300

Sportovní areál Prokopávka nabízí in-line dráhu, fotbalové hřiště, boxovnu, hotel a restau

Spopo.cz Spopo.cz
Koterovská 164
Plzen, 32600

On-line prodej turistického a lezeckého vybavení. V nabídce najdete i chutná jídla na cesty, m

Táborníček - Volnočasové aktivity Táborníček - Volnočasové aktivity
Plzen

Jsme nezisková organizace, která pořádá veřejné i soukromé akce, příměstské, pobytové i víkendové tábory, dětské oslavy a jednodenní výlety. A to vše s láskou a úsměvem. :)

Leháro Leháro
Americká Třída
Plzen, 30100

Leháro je letní areál pro celou Plzeň! Od května do září se na Americké třídě se těšte na krásnou oázu pohody. Ani letos nebude chybět tankové pivo, pláž, koncerty, divadlo, lekce tance, hry, dětský koutek a mnohem víc!

Škodaland - oficiální stránka areálu Škodaland - oficiální stránka areálu
V Lukách 34
Plzen, 321 00

Multifunkční sportovní areál o rozloze 5 ha se nachází na břehu přehrady České údolí a j

Cyklohobby Kozelka Cyklohobby Kozelka
Prokopova
Plzen, 301 00

Rodinná firma specializující se na prodej jízdních kol, komponentů a příslušenství a na servis a zakázkovou montáž kol

Toulky s generálem Lee Toulky s generálem Lee
Plzen

Cestování, zábava, příroda, volnočasové aktivity

Fitness Džbán Fitness Džbán

Posilovna se stala mým životním stylem. I když posledních 26 let jsem se k tomu neměl. Zkrátka teď jsem zpět v ČR a začíná nová kapitola, tak sleduj tuto nabušenou cestu plnou překvapení. Sleva 42% na MyProtein s kódem ,,AFFILPORT"

Yoga_with_Veronika Yoga_with_Veronika
Plzeň, Česká Republika
Plzen

Kurzy jógy. Pro začátečníky i pokročilé. V českém i anglickém jazyce. Soukromé/skupinové/on-line lekce. Plzeň/Rokycany •Hatha •Yin •Yoga flow

Lezecká stěna Štruncovy sady Lezecká stěna Štruncovy sady
Štruncov Sady
Plzen, 30100

Nově otevřená veřejná horolezecká stěna s boulderovkou v Plzni ve Štruncových sadeh