NG Zink Fankontrakter

NG Zink Fankontrakter

Del

NG Zink Fankontrakter er AC Horsens tiltag, for at skabe øget stemning til klubbens hjemme- og udekampe.

08/09/2021

💛!TOPKAMP PÅ CASA ARENA HORSENS! 💛
AC Horsens vs. FC Fredericia

Søndag d. 12/9 kl. 15.00 står den på solskin, lokalbrag og 3 point, når FC Fredericia gæster CASA Arena Horsens til kampen om de gyldne pladser i toppen af tabellen.

Lad os samles på stadion og sikre den 5. sejr i træk. Herudover skal vi byde velkommen til vores nye transferscoop Anders K. Jacobsen og så skal vi danse hele natten for James Gomez.

Fanafsnittet melder kolde drikkevarer og god stemning.

OBS: Husk at overholde jeres mødeprocent, ellers vil jeres fordele ikke længere være gældende

Vi glæder os til at se jer

Photos from NG Zink Fankontrakter's post 16/08/2021

💛💛💛 VENDSYSSEL AWAY 💛💛💛

Der skal lyde et stort tak til alle jer, som gav den gas i Esbjerg fredag aften!

På torsdag d. 19 har I igen muligheden for at støtte drengene på udebanetur til Vendsyssel.

Følgende er programmet for dagen:

Afgang: kl. 14:45

Ankomst: Ca. 17:30

Kampstart: kl. 18:00

Afgang 10 min efter slutfløjt.

Busturen vil være Inkl. goodiebag, bus, billet til kampen.

Drikkevarer + sandwich købes i bussen, så længe lager haves.

Sandwich kan købes ved forhåndsbestilling på [email protected] til 40 kr. senest onsdag kl. 12.00

Deadline for tilmelding til udebaneturen er onsdag kl. 12.00

Hop ind på https://ach.eventii.dk/Event/Event?eventId=18380495 og sikre jer en plads i bussen - I skal benytte jeres stregkode fra jeres kort i rabatfeltet - vi ses.

10/08/2021

!💛💛💛AC HORSENS AWAY💛💛💛!

Hop ind på https://ach.eventii.dk/ og sikre jer en plads i bussen, når vi sammen kører mod det vestjyske.

Stemning, hygge og fodbold er opskriften på den helt rette fredag aften.

Vi ses til 3 point ! 🙏🏻

🚌🚌🚌 Vi arrangerer bustur til Esbjerg 🚌🚌🚌

Vi møder Esbjerg fB på fredag klokken 19.00, og vi arrangerer bustur for alle gule fans, der har lyst til en fredag aften med stemning, hygge og fodbold på Blue Water Arena 💛

Der er rabat at hente, hvis du har sæsonkort eller NG ZINK Fankontrakt 😍 Læs mere på vores hjemmeside.

05/08/2021

Hej alle,

I morgen går det løs på CASA Arena Horsens når vi møder FC Helsingør kl. 19. Det vil efter lang ventetid igen være muligt at benytte vores stemningsafsnit. Vi håber at I vil bakke op om holdet og komme på stadion i morgen.
Trommerne er klar og vi mangler bare jer til at lave lidt larm for drengene.

I kan igen benytte jeres fankort som adgang til stadion og I skal derfor ikke længere ind og hente en billet.

Kl. 16 åbner vi vores nye PUB på stadion - der vil her være happy hour fra kl. 16-17. Kom og varm op i vores fede nye omgivelser og få en fest på stadion og forhåbentlig 3 point. PUBen lukker 18:45 og åbner igen efter kampen.

Hvis I har spørgsmål, så er I altid velkommen til at skrive en mail til [email protected], så vil vi hjælp jer :)

Vi glæder os til at se jer på stadion i morgen - KOM SÅ GULE.

10/09/2020

Hej alle!
Så ruller 3F Superligabolden snart igen, og vi skal derfor give drengene alt den opbakning de behøver.

Som vi også sendte ud til til jer på mail tidligere på ugen, skal i skrive en mail til [email protected], hvis i ønsker en billet til afsnittet, ved siden af det normale stemningsafsnit på syd.

Vi ses til årets første kamp på søndag!

Påbud gælder til udgangen af marts 2020 | AC Horsens 06/03/2020

💛💛VIGTIG INFO💛💛
Busturen til både FCK og FCM er aflyst pga. Coronavirus og vores hjemmekamp mod Brøndby d. 22. marts vil blive spillet uden tilskuere.
Jeres mødestatistik vil ikke blive påvirket af aflysningerne.

Påbud gælder til udgangen af marts 2020 | AC Horsens I dag meldte regeringen ud, at de opfordrer til at arrangementer med mere end 1000 deltagere udskydes eller aflyses. Det betyder for dansk fodbolds vedkommende ikke, at kampene i den kommende runde aflyses eller udskydes, men klubberne følger myndighedernes opfordring og spiller uden tilskuere.

AC HORSENS - KOM SÅ GULE 18/02/2020

Vi er pt over 20 som har tilmeldt sig turen til Farum i morgen og vi sender selvfølgelig derfor en bus afsted. 💛🚌
Fantastisk med så god opbakning, med så kort varsel 💛

Mangler du at tilmelde dig, kan du stadig nå det via linket her: https://ach.eventii.dk/Event/Event?eventId=14032608 💛

AC HORSENS - KOM SÅ GULE You are using an outdated browser. Please upgrade your browser or activate Google Chrome Frame to improve your experience.

17/02/2020

Vi tager til Sjælland igen på onsdag!
Der er afgang fra CASA Arena kl. 14.30. Du skal ind og tilmelde dig som normalt og vi skal op på 14 deltagere for at gennemføre turen. 💛💛

KOM SÅ GUL! 💛

I går måtte vi køre hjem fra Farum uden at have spillet kamp, men vi tager derover igen på onsdag for at spille mod FC Nordsjælland klokken 18.30 💛 Læs mere her: http://bit.ly/2UY0QBF

05/02/2020

Februar = Vinterpausen er slut! 🏆
De Gule starter en vanvittig vigtig forårssæson på udebane i Farum! 💛
De første tilmeldinger til turen er allerede kommet i hus, så husk at sikre din billet til udebaneturen d. 16/2! 🚌💛

Link til billet:https://ach.eventii.dk/Event/Event?eventId=13908743

Vil du plassere din virksomhed på toppen av Gym-listen i Horsens?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Type

Internet side

Adresse


Horsens