HBK Veteran Afd.

HBK Veteran Afd.

Del

Veteran i Horsens Badminton Klub

18/12/2015

En flot - men ikke overraskende - 1. plads i puljen er resultatet før jul. Tillykke med placeringen :-

Veteranafdelingen ønsker alle en rigtig god jul og et godt nytår

13/12/2015

Har du endnu ikke fundet den gamle ketcher frem, så har du stadigvæk muligheden. Hver tirsdag fra 19-20 træner veteranspillerne (alder: 35+) så mød op til en god gang træning og hyggeligt samvær

27/08/2015

Så er veteranafdelingen klar til sæsonstart. Første træning er på tirsdag kl 19 - 20 i hallen. Vel mødt😀

26/01/2015

Ja, så gjorde de igen. Vandt sæsonens 7. sejr af 7 mulige.
Stort tillykke til holdet hvor de fleste af spillerne i truppen har fået spilletid. Det viser at bredden i truppen er god og der altid er gode erstatninger når der er afbud, skader m.m.

26/01/2015

I dag spiller Veteranholdet sidste kamp i grundspillet. Kl. 19.30 er der topopgør i Badmintonhallen mod lokalrivalerne fra Hedensted.

13/11/2014

Ja, så gjorde de det igen. Denne gang gik det ud over Rask Mølle som blot vandt 1 kamp. Vi vil ikke nævne navne på dem som tabte men Meyer og Heidi ved godt hvem det er. Måske er det Lonnebjerg og eller Kok´s billet tilbage på holdet :-)

05/11/2014

7 - 2 til HBK i dagens kamp mod Juelsminde. Flot.
Dagens citat af Lene Jespersen: "Nu har jeg været makker med Heidi, Michael og Frederik Selvejer! Har I ikke nogen bedsteforældre jeg også kan spille sammen med" :-)

05/11/2014

Efter at have vundet den første holdkamp 9-0 over Vejen er 40+ holdet klar til næste holdkamp i aften i Juelsminde. I dagens anledning er holdet blevet "forstærket" med hr. og fru Larsen samt vores nyindkøb Jan fra Dragør :-)

30/10/2014

Lørdag den 1. november er der dobbelt hjemmekamp for klubbens 2 veteranhold.
Kl. 13.00 spiller 35+ mod Lunderskov 1
og samtidigt spiller 40+ mod Vejen.
Mød op og se de "gamle stjerner" i kamp.
Vi ses :-)

13/10/2014

Så har Veteranafdelingen barslet med en lille ny!
Vi har nemlig tilmeldt et hold i 35+ i DGI. Og med 4 rutinerede spillere i Allan Gram, Chano Nymann, Thomas Iversen og Michael Kallesø så har vi store forhåbninger om, at de kan bringe noget "metal" hjem til klubben.
Og hvis de svigter så har vi sikret os, at Morten Dam står klar i kulissen til at træde til :-)
40+ holdet er intakt fra sidste år. Dog har vi været på spillermarkedet og "købt" Jan Lütz i KMB til at forstærke holdet. Ligeledes har vi forstærket holdet på pigesiden med et par tidligere spillere.
Så vi glæder os til den kommende sæson og håber på en masse gode kampe og sociale stunder med hele veteranafdelingen.

15/09/2014

I dag var 6 spillere samlet til den første veterantræning i HBK.

Vi træner hver mandag fra 19.30 - 20.30.

Så hermed en opfordring til gamle og nye spillere om at komme ud af busken.
Kom og mød gamle og nye holdkammerater.

Når vi har et overblik over hvor mange der er tilmeldt, så vil vi evt. finde yderligere tider til træning. Så hvis ikke lige mandag passer dig så kan vi evt. finde andre træningstidspunkter.
Med sportslig hilsen
Veteranudvalget i HBK

Vil du plassere din virksomhed på toppen av Gym-listen i Horsens?

Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Sted

Type

Telefon

Adresse


Horsens