Brøndum coaching - swimcoach
Cheftræner Swimteam Neptun
Svømmetræner Randers Freja Triathlon
Elitetræneruddannelsen "Diplomtr Hvem er jeg?! Jeg er svømmefanatiker af guds nåde!
Jeg mener slet og ret at svømning er verdens bedste sport, uden sammenligning. Præstationerne, ydelsen, teknikken, nørderiet man aldrig bliver færdig med......... Det er en fantastisk sport, og jeg vil elske at føre DIG ind i den! Jeg selv er uddannet diplomtræner v. DiF og Team Danmark, den højeste nationale træner-uddannelse i Dk. Jeg er derudover læreruddannet, og arbejdede som lærer i 15 år, m
Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.
Our Story
Hvorfor?
Jeg elsker svømning... jeg elsker det! Vandet er mit element. Der er ingen steder, hverken i skovens dybe stille ro, eller ikke engang på bjergenes flotte snedækkede bjergtinder, at jeg falder så meget til ro, som jeg gør på vandet. Vandet får mig til at slappe af, tænke og mærke efter, samt bare være i det jeg nu er i.
Tilsæt dertil spændingen ved svømmekonkurrencerne, det nørdede tekniske arbejde med at minimere modstand og maksimere fremdrift, den tekniske udvikling igennem årerne på materiel og stil.... Så har du en brandfarlig, lækker cocktail - den bedste sport i verden! Og dét vil jeg gerne videregive.
Ang. mig selv, så er jeg svømmer gennem mange år. Jeg er i vandet, tællende på 29. år nu. Jeg har været svømmer på meget højt niveau, især fra min tid i Aalborg svømmeklub, hvor det også blev til en plads på landsholdet.
Efter svømningen var det tid til lidt luftforandring, så jeg prøvede andre sportsgrene af, men slap aldrig helt svømningen. Ingen sportsgren kan få mig til at sidde limet til skærmen, som de store mesterskaber i svømning. Så jeg vendte tilbage til svømningen igen, tilsat lidt triathlon. Den verden har jeg nu færdes i igennem flere år, og har prøvet min del af stævner. Så jeg ved MEGET om svømning, og jeg ved noget om triathlon ;). Jeg brænder for begge dele, men for mig er der ingen tvivl... Det ér svømningen mit hjerte banker for ;)!
Jeg tog derfor en svømmetræner uddannelse ved dansk svømmeunion, hvor sparring med især Mads Claussen viste sig meget værdifuldt. Løbende søger jeg hele tiden ny viden, opdateret viden, blive udfordret på min viden, lære mere af de bedste - så jeg har fx været på kurser ved Bo Jacobsen (en helt dag med 1-1 træning), DGI v. Michael Hinge (hvor det blev til en del nørderi), Race Pace conference på Berns hvor jeg mødte og lyttede til Peter og Michael Andrews (en af verdens allerbedste trænere og svømmer) og Dr. Gharavi (en af verdens allerbedste til dryland), som alle hver især lærte mig nye ting, og gav flere vinkler til at se tingene. Og det er dér jeg arbejder bedst - de mange vinkler......... Lære fra det bedste, opdatere min viden, se hver svømmer som noget nyt og enestående med de gode erfaringer man har fra tidligere - dér sker der noget fedt!
Jeg har nu flere års erfaring med svømningen, fra kanten af også, og flere dokumenterede resultater bag mig, med store forbedringer, topplaceringer mv. Så der bygges på CV’et :).
Udover min svømning, men med til at forstærke mine kompetencer, har jeg et job som lærer, der gør mig stærk i pædagogik og formidling.
Hvad svømning angår, og hvor jeg ser mig selv mest, er som svømmetræner. Som cheftræner for Swimteam Neptun, med en spændende talentfuld ung masse! Og som cheftræner for svømmeafdelingen i Randers Freja triathlon.
Alt i alt køber du en SUPER kompetent, engageret, målrettet træning ved mig, til fleksible priser og tilpasset de træninger, som du har mulighed for at deltage i.
Tak for din opmærksomhed - håber på at høre mere fra dig!
Sted
Kontakt virksomheden
Telefon
Internet side
Adresse
Park Alle 1C
Randers
8960
Hvad er åbningstiderne?
| Mandag | 09:00 - 15:00 |
| Tirsdag | 08:30 - 16:00 |
| Onsdag | 09:00 - 15:30 |
| Fredag | 09:00 - 14:45 |
| Lørdag | 13:00 - 16:00 |
| Søndag | 09:00 - 14:00 |