16/09/2023
EJENDOMSSKATTESYSTEMET - IKKE ET RETSSAMFUND VÆRDIGT
At det nye ejendomsskattesystem, som er blevet ekstremt forsinket og har kostet en formue, er smækfyldt med fejl, skaber ikke alene uro og usikkerhed.
Det risikerer også at stavnsbinde boligejere, som med for høje vurderinger - og dermed udsigt til skattestigninger - kan have svært ved at komme af med deres hus.
Og så er det under al kritik, at boligejerne i 2024 bliver beskattet af de foreløbige og fejlbehæftede vurderinger uden mulighed for at klage.
Det er ekstremt undergravende for tilliden til systemet. Det er ikke et retsssamfund værdigt.
Ministeren og partierne bag det ekstremt dyre og vanvittigt komplicerede system må rette op på skaderne.
I første omgang bør budskabet til borgerne være, at skatten holdes i ro, til systemet er rettet til.
Dernæst skal der sikres klageadgang, så boligejere, der har fået deres ejendomme fejlvurderet, let kan få rettet deres vurdering.
Og ja, der vil utvivlsomt være klager, som er ubegrundede. Men sådan må det være i et retssamfund.
Vi skal ikke acceptere, at staten knægter borgernes retssikkerhed. Der skal være ro og tryghed om boligejernes økonomi.
Det var mit budskab på både DR og News her til morgen.
23/05/2022
Danmarks Bedste og Hyggeligste Pool Club
09/05/2019
Påskefrokost i Poolklubben.
Der blev hygget med terninger i form af Tænkeboks og byttet Løwnhistorier samt tævet Ball'er til den lyse morgen..
Billederne taler deres eget sprog.
Leverpostej, Pålæg og Fiskefileter blev hentet hos Byens bedste Slawter Frederiksberg Kødforsyning, Turneringskaptajn Heegaard stod for høns i asparges til Tarteletterne og Tunmoussen havde Formand Nielsen stået for.
08/04/2019
Lørdagens træningspas inden det nært forestående DM.🤘
30/03/2019
Onsdags hygge og Løwnhistorier krydret med lækkerier på de Blågrønne klæder i Byens Bedste og hyggeligste Pool Club.
15/10/2018
Byens bedste og hyggeligste Pool Club. 👍
29/05/2017
Der var nogle stykker der havde tilbudt at lave mad en eller anden onsdag til træning i klubben...er det så her nu på onsdag?
30/01/2017
I forbindelse med julefrokost i poolklubben d.4 februar er jeg ved at forsøge at danne mig et overblik over hvor mange vi bliver... så vi ved at der er nok mad og NOK øl OG snapzz...skriv venligst ingen kommentarer bare hvor mange i kommer...så er det noget lettere at hitte ud af 😂ser frem til en hyggelig aften i godt selskab
28/01/2017
Huuuuur rene vinder finalen abc carambole tour 💪det skal fejres 😂vi er at finde i klubben fra kl 19 Ca håber at se nogle flinke mennesker 😂
17/10/2016
Tak for en hyggelig aften i går til jer der fandt en tur i klubben 😁og tak for hjælpen med at rydde op😁det var fedt ikke art skulle gøre det i går 👍