27/04/2026
برافو محمود ناجى اول اعتراض من. انبى انذار وعمر جابر كان هيضربه هو والمساعد بتاعه وراح طبطب عليه وقاله ياعمر ياحبيبى اهدى متورطنيش وتبوظ التمثلية
بيريزا لعب الكورة بأيده ممنوع عليه الانذار علشان يلعب ماتش الاهلى انما كالوجا الكورة تيجى من رجله لايده انذار على طول
😂
ايه المهزلة دى
محمد الجابري التتش
27/04/2026
احنا مش هناخد انذارات يا صبري عشان منتوقفش ماتش الاهلي
اصل احنا بنكسب بشقانا يا صبري وبنحــ.ــارب دولة كاملة
الحكم خاف يدي بيزيرا انذار عشان ميتوقفش ماتش الاهلي
مش ممكن على الدوري المشبوه دة
محمد الجابري التتش
27/04/2026
مش نادي الزمالك اللي يخسر من انبي ماتشين ورا بعض 🤣
محمد الجابري التتش
27/04/2026
جمهور غزل المحلة بيغني الحق يا شاويش علاء معاه حىثىيش
علاء عبد العال قالهم لالالا انا ظابط شرطة 😂😂
محمد الجابري التتش
27/04/2026
سيبك من لمسة اليد والإنذار اللي يخليه ميلعبش ماتش الأهلي.. بص على الحكم بس 😀
محمد الجابري التتش
17/04/2026
الجمهور بدأ يدخل الساعه اتنين الساعه قبل المباراة بأربع ساعات ودلوقتي لسه حوالي ساعتين علي المباراة بصوا منظر المدرج.
17/04/2026
استاد القاهرة على أتم الجاهزية قبل مواجهة الزمالك وشباب بلوزداد ⚪🔴
17/04/2026
نتكلم بأدب واحترام… ولا نخش شمال بقى؟ 😅🔥
محمد الجابري التتش
طلع علينا مدحت شلبى بسؤال الموسم:
"فين الضرايب من عقود لاعيبة الأهلي؟" 🤔
طب بص يا كابتن مدحت
أولًا: ده النادي الاهلى شغال بنظام احترافي، مش بيحط خطوة غير وهو عارف رايح فين وجاي منين… مش شغل "يلا نجرب ونشوف" 😂
ثانيًا: هو حضرتك مالك أصلًا؟!
يعني بجد… دي شغلة مصلحة الضرايب ولا برنامجك بقى برنامج "افتح الملفات اللي مليش فيها"؟ 📂😆
ثالثًا بقى ودي التقيلة 👇
حضرتك بتتكلم عن التزام الزمالك ؟ طب تقصد أي زمالك فيهم بالظبط؟ 😏
- الزمالك اللي عليه فلوس لاتحاد الكورة… ومحدش عارف ليه الدنيا ساكتة؟ 🤐
- ولا الزمالك اللي عليه فلوس ضرايب ومش مدفوعة؟ 💸
- ولا الزمالك اللي داخل في قصة "مليار جنيه فى أرض أكتوبر" ولسة مدفعهاش؟ 🏗️😂
- ولا الزمالك اللي واخد رقم قياسي في إيقافات القيد عشان مستحقات لاعيبة ومدربين؟ 🚫
- ولا الزمالك اللي مش عارف يدفع مستحقات لعيبته الحالية أصلاً؟ 😬
أصل الموضوع كده بقى محتاج كتالوج علشان نحدد أي نسخة من الزمالك اللى حضرتك بتتكلم عنها 😂📖
واضح بقى إن أستاذ مدحت واخد الأهلي "تريند أسبوعي" في البرنامج بتاعة "شوية إثارة + شوية جدل = الناس تتكلم = الريتش يعلى 📈😏 والناس تعرف انى لسة موجود
بس المشكلة إن كل مرة بتتكلم فيها… بتأكد إن الموضوع مش تحليل كورة قد ما هو "إعلان مدفوع الاجر وبدون اى وجه حق" 💵😂
ومن أيام ما تركـ آلـ الشيخ اشتراك والموضوع بقى واضح زيادة عن اللزوم 👀
الخلاصة:
مش كل ميكروفون = مصداقية
ومش كل صوت عالي = فاهم
وفي فرق كبير بين إعلامي فاهم… او"تريند ماشي على رجلين مع ناس مش فاهمة يعنى اية انتقاد" 😂🔥
ماتنسوش ... تعليق ..... او لايك او حتي مشاركة👍 ♥