BTT ALBAL

BTT ALBAL

Compartir

Club Deportivo Eixim dissabtes i diumenges normalment pel tèrmit de Picassent, Llombai, Catadau, Alfarp, etc.

No és que estiguem precisament rodejat de muntanyes i pinnades, però sí de les suficients ganes perquè en menys d'una hora ens fiquem per pistes i sendes i disfrutar de la naturalesa practicant este esport. I una vegada al mes carreguem les bicis en els cotxes i eixim per altres paratges, Sierra Calderona, Tavernes, Iàtova, Bunyol, Tous, etc. Qualsevol amant de l'esport d'aventura, de la Naturales

Photos from BTT ALBAL's post 24/06/2026

Com cada any per al estiu el club BTT organitza en colaboració amb l’ ajuntament una eixida nocturna per la Serra proper divendres dia 26 a les 20:30h desde el restaurant Malawi.
Pots participar amb nosatros si estás preparat , ixes habitualment en bici, bici en condicions i per supost per a la nit llums en condicions.
En acabar soparem en el bar la cope.(El cost uns 25€)
Deus fer la inscripció al cafe bar Pentágono o posarte en contacte en nosatres a través de la web del club.

Photos from BTT ALBAL's post 10/05/2026

Una altra excel·lent participació dels nostres socis en una prova del Circuit MTB València organizada per esta vegada en la localitat de Turis.

i , amb un impressionant 2° lloc per parelles categoría Master. I , amb un 4° lloc en modalitat mtb elèctrica.

Enhorabona campions!!! I també a , Gerardo Domínguez i Sergio Sánchez, per la seua participació

Otra sobresaliente participación de nuestros socios en una prueba del Circuito MTB Valencia organizada por esta vez en la localidad de Turis.

y , con un impresionante 2° puesto por parejas. Y , con un 4° puesto en modalidad, mtb eléctrica.

Enhorabuena campeones!!! Y también a , Gerardo Domínguez y Sergio Sánchez, por su participación

Photos from BTT ALBAL's post 03/05/2026

Exursió BTT Albal 16 de Maig 2026

Aquest any tornem a fer la excursió de la BTT en un recorregut similar al any pasat.
El bus eixint a les 6:00h ens durá a Fontanars dels alforins per a baixar en bici fins Albal.
El recorregut serán 125 kms Fontanars-Aiello-Bellus-Xàtiva-La Llosa-Beneixida-Tous-Albal.
Contem en la colaboració del
Ajuntament i volem oferir la participacio
en la excursio de qualsevol biker del poble
fins completar les places del bus.
El cost será de uns 55€ e inclou autobús
i dinar en Tous.
Important estar preparat i dur bici en condicions.
Contacte en la web del club o en el café
bar Pentágono

24/04/2026

Otro pódium más para nuestros socios Raúl Chilet y Jabel Balseiro .

El pasado domingo 19 de abril, estos dos bicharracos consiguieron un 3º puesto en la prueba del Circuito MTB Valencia 2026. disputada en la localidad de Cofrentes.

Enhorabuena!!!!!
__________________________

Un altre podi més per als nostres socis Raúl Chilet i Jabel Balseiro .

Diumenge passat 19 d'abril, estos dos “bicharracos” van aconseguir un 3r lloc en la prova del Circuit MTB València 2026. disputada en la localitat de Cofrentes.

Enhorabona!!!!!

 

¿Quieres que tu empresa sea el Gimnasio mas cotizado en Albal?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Dirección


Albal