eolymp.cat

eolymp.cat

Compartir

Eolymp és un producte que neix per proporcionar una millor experiència esportiva per a tothom en t

El 2008 personal docent i investigador del grup de recerca LIAM https://recerca.upc.edu/liam de la UPC van combinar les seves dues passions, la recerca i l’esport i van concebre eolymp per tal d’augmentar l’experiència dels esportistes en tres àmbits, l’entrenament, la competició i la socialització. Des de 2009, com a premi d’un concurs d’idees de negoci de Barcelona Activa, eolymp gaudeix de la p

15/04/2026

Oberta la convocatòria del XIX Premi Dona i Esport.

Destaquem les dones i entitats que amb el seu compromís transformen l'esport i la ciutat amb una nova edició d'aquests premis.

Fins al 29 d'abril es poden presentar les candidatures a les cinc categories que hi ha i es valoraran les trajectòries que inspiren, generen impacte i contribueixen a trencar barreres dins i fora de la pràctica esportiva.

ajuntament.barcelona.cat

Programa B-STEP - Emprenedoria 17/01/2026

Programa B-STEP - Emprenedoria Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

Convocatòria general de subvencions per a projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2026 | Subvencions | Ajuntament de Barcelona 15/01/2026

Ja està oberta la convocatòria general de subvencions 2026.

Entre altres subvencions per fer créixer la pràctica esportiva i el teixit esportiu

Les sol·licituds es poden presentar fins al 28 de gener.

Convocatòria general de subvencions per a projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2026 | Subvencions | Ajuntament de Barcelona L’Ajuntament de Barcelona ha aprovat la convocatòria general de subvencions per a projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat. El període de presentació de sol·licituds per a la convocatòria del 2026 està previst entre els dies 8 i 28 de gener de 2026, ambdós inclosos. A contin...

Vertical Montserrat 20/02/2025

Vertical Montserrat Cursa solidària a Montserrat, limitada a poc més de 100 esportistes, en un entorn únic i amb un traçat extrem de 2.180 escales a favor de Sant Joan de Déu.

INSHAPE 16/12/2024

INSHAPE El projecte INSHAPE té com a objectiu construir cadenes de valor interregionals en empreses de l'àmbit de l'esport i la vitalitat

¿Quieres que tu empresa sea el Gimnasio mas cotizado en Barcelona?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Página web

Dirección


Barcelona