08/06/2026
[Eus] Gaurkoa egun garrantzitsua izan da Donostiako errugbiarentzat. Hiriko Udaletxean Donostia Rugby aurkeztu dugu ofizialki. Proiektu berri honek, gure kluba, Bera Bera Rugby, eta Atlético San Sebastián batuko ditu gizonezkoen eta emakumezkoen senior kategorietan, 2026-2027 denboralditik aurrera.
Hilabeteetako elkarlanaren ondoren, etorkizunari begiratzen dion ekimen berria sortu da. Helburua argia da: hiriko errugbia indartzea, baliabideak batzea, jokalari eta jokalarientzat aukera berriak sortzea eta datozen urteetarako egitura sendo eta iraunkorragoa eraikitzea. Proiektuak Donostialdeko errugbiari bultzada eman nahi dio. Donostiako Udalaren babesa du, Donostia Kirolarena eta Kirol Zinegotzigoarena, Iñaki Gabarainena bereziki.
Donostia Rugby sortzeak ez ditu klubak desagerraraziko. Bi klubek gure jarduerarekin jarraituko dugu eta gure nortasuna mantenduko dugu. Batasuna senior taldeetan egingo da.
Proiektu berriak Bateginik Donostia Rugby Kluba izen juridikoa izango du. Izen horrek ekimenaren espiritua islatzen du: elkarrekin aurrera egitea Donostiako errugbia hazteko.
[Cas] Hoy hemos vivido un día importante para el rugby donostiarra. En el Ayuntamiento de la ciudad hemos presentado oficialmente Donostia Rugby, el nuevo proyecto que unirá a nuestro club, Bera Bera Rugby, y Atlético San Sebastián en categoría sénior masculina y femenina a partir de la temporada 2026-2027.
Tras meses de trabajo conjunto, nace una iniciativa que mira al futuro con ambición y que tiene un objetivo claro: fortalecer el rugby de nuestra ciudad, sumar recursos, generar nuevas oportunidades para jugadores y jugadoras y construir una estructura más sólida y sostenible para los próximos años. El proyecto tratará de dar un impulso al rugby en Donostialdea, apadrinado por el Ayuntamiento donostiarra, principalmente por Donostia Kirola y la Concejalía de Deportes con Iñaki Gabarain al mando.
Donostia Rugby no supone la desaparición de ninguno de los clubes que lo impulsan. Ambos clubes seguiremos desarrollando nuestra actividad y manteniendo nuestra identidad, especialmente en el ámbito de la formación. La unión se producirá en los equipos sénior, que competirán bajo una misma estructura deportiva y una misma identidad.
El nuevo proyecto se constituirá jurídicamente bajo el nombre Bateginik Donostia Rugby Kluba, una denominación que refleja el espíritu con el que nace esta iniciativa: avanzar juntos para hacer crecer el rugby donostiarra.
13/05/2026
13/05/2026
08/05/2026
29/04/2026
08/03/2026
22/01/2026