29/03/2026
Ivan Muñoz eta Gabi Martinez euritan dantzan Urdaibain
Urdaibai Motorsport eskuderiak antolatutako Urdaibai rallyaren hirugarren edizioa eguraldi txarrak markatu zuen, batez ere goizeko erlojupekoetan. 3. erlojupekoa olio zela eta neutralizatua izan zen. Gauzak horrela, Ivan Muñoz eta Gabi Martinez Porscherekin egun osoan zehar nagusi izan ziren, erlojupeko bakarrean izan ezik, eguneko zazpigarrena, Idigorasek eta Del Cidek lortu zutena. Beti aurreko postuetan, Aingeru Castro eta Alaitz Urkiola sailkapen nagusiko bigarrenak izan ziren, Lujua eta Estradaren Alpinearen arazoak aprobetxatuz, azkenean hirugarren. Hirugarren postua lortzeko zorian izan ziren Idigoras-Del Cid bi hamarrenengatik bakarrik, egun osoan zehar Lopez-Txoperenarekin borrokan.
6 taldek hartu zuten parte 206Kopakoen artean, Igor Villaran eta Alex Gonzalezen garaipenarekin eta Jokin Gutierrez eta Beñat Gantxegi bigarren izan zirelarik . Gorka Idigoras eta Ion Del Cid izan ziren onenak Pirelli kopako irabazleak.
------
Iván Muñoz y Gabi Martínez bailando bajo la lluvia en Urdaibai
La tercera edición del rallye Urdaibai organizado por la escudería Urdaibai Motorsport estuvo marcada por el mal tiempo, presente sobre todo durante los tramos de la mañana, dejando muy delicadas las especiales de la tarde. El tramo 3 tuvo que neutralizarse por aceite en la carretera. Así las cosas, Iván Muñoz y Gabi Martínez con el Porsche dominaron durante todo el día cediendo únicamente un tramo, el séptimo del día, que se lo llevaban Idigoras y Del Cid. Aingeru Castro y Alaitz Urkiola peleando por puestos de cabeza eran segundos de la general aprovechando los problemas en el cambio del Alpine de Lujua y Estrada que finalmente eran terceros. Un tercer puesto que estuvieron a punto de conseguir Idigoras-Del Cid por tan solo 2 décimas, que batallaron durante todo el día con López-Txoperena.
6 equipos tomaron la salida entre los de la 206Kopa con victoria de Igor Villaran y Alex González seguidos de Jokin Gutiérrez y Beñat Gantxegi. Gorka Idigoras y Ion Del Cid fueron los mejores entre los de la copa Pirelli.
📸 Josu Uribe
27/03/2026
Larunbat honetan hasiko da Mendabiako zirkuituan Euskal Herriko autocross txapelketa, 21 parte-hartzailerekin.
15:00etan hasiko dira entrenamenduak, ondoren sailkatze txandak eta finalak jokatuko dira.
-------
Este sábado también arranca el campeonato vasco de autocross en el circuito de Mendavia, puntuable para el campeonato vasco con 21 participantes.
A las 15:00 darán inicio los entrenamientos para después disputarse las mangas clasificatorias y finales.
26/03/2026
Urdaibai rallyaren hirugarren edizioak irekiko du Euskadiko RACVN rallyen txapelketa, guztira 68 taldek parte hartuko dutelarik.
206Koparako eta Pirelli koparako puntuagarria, ostiralean Mendatan 16:15etik 19:30era egingo dira egiaztapenak eta ondoren irteera ekitaldia Gernikan, 20:00etatik aurrera.
Larunbatean zortzi erlojupeko jokatuko dira, lau goizean eta lau arratsaldean.
Informazio guztia: www.eaf-fva.net o Motorsport
-------------
La tercera edición del rallye Urdaibai será la encargada de abrir la lata del campeonato vasco de rallyes RACVN con un total de 68 equipos participantes.
Puntuable para la 206Kopa y la copa Pirelli el viernes se llevarán a cabo las verificaciones en Mendata de 16:15 a 19:30 para posteriormente realizar la ceremonia de salida en Gernika a partir de las 20:00.
El sábado se disputarán ocho tramos cronometrados, cuatro por la mañana y cuatro por la tarde.
Toda la información: www.eaf-fva.net o Urdaibai Motorsport
25/03/2026
III. RALLY URDAIBAI: BEHIN BETIKO PARTE-HARTZAILEEN ZERRENDA.
III. RALLY URDAIBAI: LISTA DE INSCRITOS DEFINITIVA.
22/03/2026
[EUS] Iraola eta Romero garaile Aian.
Giro eguzkitsua eta 55 parte-hartzailerekin hasi zen atzo 2026ko Euskadiko mendi igoeren txapelketa XIX.Aiako igoerarekin, Bosteko eskuderiak antolatuta. Espero bezala Joseba iraola, faborito nagusia, izan zen azkarrena lau erlojupekoetan bere Nova NP01 berriarekin, eguneko lau erregistro onenak eginda. Bigarren Arkaitz Ordoki sailkatu zen 8 segundora eta podiuma osatuz, Aitor Manso bere Talex M3 berriarekin 14 segundora. Turismoen artean, lehia eztua izan zen Bruno Scherer, Aitor Zabaleta eta Jose Antonio Romeroren artean, azken hau nagusituz 1,2segunduko aldea ateraz azken igoeran ofizialean, Zabaleta eta
Scherer sailkatu ziren jarraian.
Hasiera polita euskal mendi igoeren txapelketarena, urtean zehar lehia
interesgarriak ekarriko dituena
[CAS] Iraola y Romero ganadores en Aia.
Un ambiente soleado y con 55 participantes arrancó ayer el campeonato de montaña de Euskadi 2026 con la XIX.edición de la subida a Aia, organizado por Bosteko eskuderia. Como era de esperar Joseba Iraola, el gran favorito, fue el más rápido en las cuatro subidas con su nueva Nova NP01, con los cuatro mejores registros del día. Segundo se clasificó Arkaitz Ordoki a 8 segundos y completando el podio, Aitor Manso
con su nuevo Talex M3 a 14 segundos. Entre los turismos, el duelo fue muy disputado entre Bruno Scherer, Aitor Zabaleta y José Antonio Romero, que se impuso por 1,2 segundos en la última subida oficial a favor de Romero, Zabaleta y Scherer se clasificó a continuación.
Bonito comienzo al Campeonato Vasco de montaña, competición a lo largo del año que aportará interesantes duelos.
2 KATEGORIA / CATEGORÍA 2
1. Joseba Iraola
2. Arkaitz Ordoki
3. Aitor Manso
1 KATEGORIA / CATEGORÍA 1
1. Jose Antonio Romero
2. Aitor Zabaleta
3. Bruno Scherer
1.Multzoa/Grupo 1: Ruben Artia
2.Multzoa/Grupo 2: Jose Antonio Romero
3.Multzoa/Grupo 3: Aitor Zabaleta
4.Multzoa/Grupo 4:Aitor Lujanbio
5.Multzoa/Grupo 5: Pablo Muga
6.Multzoa/Grupo 6: Mikel Urionabarrenetxea
7.Multzoa/Grupo 7: Xabier Aguirre
8.Multzoa/Grupo 8: Ametz Mendizabal
9.Multzoa/Grupo 9: Aitor Manso
10.Multzoa/Grupo 10: Arkaitz Ordoki
11.Multzoa/Grupo 11: Joseba Iraola
H1 - Iñaki Alberdi
H2 - Borja Ramírez
H3 - Aitor Lujanbio
📸: Peli AVM
19/03/2026
[EUS] Larunbatean, Martxoak 21, Bosteko eskuderiak antolatuta XIX.Andatzatik Aia-rako igoera ospatuko da Euskadiko mendi igoeren txapelketako lehen lasterketa. 55 parte-hartzaile. Goizeko 9:00etatik 12etara egiaztapenak burutuko dira eta ondoren 14:30etan lehen entramendu igoera. Informazio guztia www.eaf-fva.net eta
[CAS] Este sábado 21 de marzo, organizado por la escudería Bosteko, se celebrará la subida prueba del campeonato de Vasco de montaña, la subida a Aia. 55 participantes. De 9:00 a 12:00 de la mañana se realizarán las verificaciones y a las 14:30 dará comienzo la primera manga de entrenamiento.
Toda la información www.eaf-fva.net y
18/03/2026
Gaur aurkeztu da larunbat honetan ospatuko den, XIX.Andatzatik Aiarako igoera. Euskadiko Mendi Igoeren txapelketako lehen lasterketa. Bertan Jon Ander Azpiroz Aiako alkatea, Angel Gurrutxaga EAF-ko lehendakaria, Gorka del Cid eta Arkaitz Iruretagoiena Bosteko eskuderiakoak eta Joseba Iraola eta Aitor Zabaleta izan dira. Gogoratu, larunbatean 14:30etan izango dela lehen entrenamendu igoera.
-
Hoy se ha presentado la XIX.Subida a Aia, que se celebrará este sábado. Primera prueba del campeonato Vasco de Montaña. En el acto han participado el alcalde de Aia, Jon Ander Azpiroz; el presidente de la FVA, Ángel Gurrutxaga; los de la escudería Bosteko, Gorka del Cid y Arkaitz Iruretagoiena; y los pilotos Joseba Iraola y Aitor Zabaleta. Recordar que el sábado a las 14:30h dará inicio la primera manga de entrenamientos.
15/03/2026
Goierri, Castro-Urkiolaren lurraldea
Seigarren garaipena, hirugarrena jarraian Aingeru Castro eta Alaitz Urkiolarentzat Goierriko rallysprintean, euriaren ondorioz oso baldintza zailetan lortutakoa. Goraipatu Ikullu Racing eta antolakuntzan parte hartu zuten guztien lana. Kirol arloan, lau erlojupekoek irabazle ezberdinak izan zituzten; Idigoras-Campos lehenengoan, Marcos-Beitia bigarrenean, Castro-Urkiola hirugarrenean eta Apalantza-Agirre laugarrenean. Hartualdi gogor baten ondoren eta horietako batzuentzat arazoekin, Castrok eta Urkiolak, BMW M3 eraman zuten podiumeko goreneraino. Xabier Lujua-Jesus Estrada bigarrenak Alpine A110rekin eta Aitzol Apalantza-Arale Aguirre hirugarrenak M3arekin.
Erregularitatekoen artean Ricardo Pérez de Vega eta Jesus Maria Landa izan ziren irabazleak, Sergio Camara eta Emilio Pascual bigarren eta Iñigo Cobelo eta Aratz Etxebarria hirugarren.
----------
Goierri territorio Castro-Urkiola
Sexta victoria, tercera consecutiva de Aingeru Castro y Alaitz Urkiola en el rallysprint de Goierri que se disputaba bajo unas condiciones muy complicadas debido a la lluvia intensa. Elogiar a Ikullu Racing y a toda la organización tras un día complicado. En lo deportivo, las cuatro mangas tuvieron diferentes ganadores; Idigoras-Campos en la primera, Marcos-Beitia en la segunda, Castro-Urkiola en la tercera y Apalantza-Agirre en la cuarta. Tras un intenso toma y daca y con problemas para algunos de ellos Castro y Urkiola llevaban BMW M3 hasta lo más alto del pódium. Xabier Lujua-Jesús Estrada eran segundos con el Alpine A110 y Aitzol Apalantza-Arale Aguirre los terceros con el M3.
Puntuable para la regularidad los ganadores en la modalidad trofeo a Ricardo Pérez de Vega y Jesús María Landa, seguidos de Sergio Cámara y Emilio Pascual segundos e Iñigo Cobelo y Aratz Etxebarria terceros.
1.Maila: U.Ponce-X.Urresti
2.Maila: I.Olariaga-I.Zubiaurre
3.Maila: I.Alberdi-E.Urzuriaga
4.Maila: M.Gandiaga-A.Gandiaga
5.Maila: A.Apalantza-A.Agirre
6.Maila: A.Castro-A.Urkiola
10.Maila: I.Mayoz-N.Urkiola
H1: U. Usobiaga-M.Egaña
Junior Pilotua: U.Ponce
Junior Kopilotua: A.Etxebarria
Reg Sport:
🥇R.Pérez de Vega-J.M.Landa
🥈S.Cámara-E.Pascual
🥉 I.Cobelo-A.Etxebarria
📸Ander Zelaia