Club Natació Granollers

Club Natació Granollers

Compartir

Pàgina oficial del Club Natació Granollers, entitat esportiva i social.

El Club Natació Granollers, amb la voluntat de difondre la pràctica esportiva, s’ha convertit en el club més important de la comarca (Vallès Oriental) amb més de 6.000 socis, essent una referència dins els clubs de natació catalans i estatals.

Photos from Club Natació Granollers's post 03/08/2026

🥈 La nedadora Mireia Hernández, del Refrica Group CN Granollers, s’ha proclamat subcampiona d’Europa en equip lliure al Campionat d’Europa 🇪🇸

I això encara no s’acaba! 🔜
📅 Demà, serà el torn de l’equip tècnic.
🤸‍♀️ Dijous, competirà amb l’equip acrobàtic.

Molta força per als pròxims reptes! Som-hi! Molt orgull 💙🚀

🌟 La nedadora Carla Lorenzo, del Refrica Group CN Granollers, s’ha proclamat 4a d’Europa absoluta en la prova de duet mixt tècnic al Campionat d’Europa🇪🇸

Un resultat extraordinari en el seu debut en una competició internacional absoluta, que confirma el treball i la projecció d’una esportista formada a casa nostra🔝

Enhorabona, Carla! Estem molt orgullosos del teu camí i d’aquest primer gran pas a l’elit internacional. Això només acaba de començar! 🚀💙

Photos from Club Natació Granollers's post 30/07/2026

🏆 Campionat d’Espanya Júnior d’Estiu 🏊‍♀️

ℹ️ El passat cap de setmana, els nedadors i nedadores del Maestro Canet van competir al Campionat d’Espanya Júnior d’Estiu, disputat a Sabadell, signant una participació de 10.

➕ℹ️L’equip va tancar el campionat amb 10 medalles (🥇3 ors, 🥈4 plates i 🥉3 bronzes), després d’afegir-ne dues més en l’última jornada.

Els grans protagonistes del podi:
🏊🏻‍♂️Biel Gasol:
🥇 400 estils
🥈 1.500 lliures
🥈 800 lliures
🥈 400 lliures
6è 200 lliures
🏊🏻‍♀️Ariadna Pujadas:
🥇 50 lliures
🥉 100 lliures
🥉 200 lliures
8a 50 esquena

🏊🏻‍♀️Clàudia García:
🥇 1.500 lliures
🥈 800 lliures
🥉 200 papallona
🍫 4a 400 lliures
9a 100 papallona

També volem destacar les grans actuacions de la resta de l’equip:
🏊🏻‍♂️Fabio Sambruno:
🍫 4t 200 papallona
🍫 4t 1.500 lliures
8è 1.500 lliures
12è 400 lliures

🏊🏻‍♂️Joan Manel García:
🍫 4t 1.500 lliures
🍫 4t 800 lliures
6è 400 estils
11è 400 lliures

🏊🏻‍♀️Laia Cruz:
10a 200 lliures
15a 100 lliures

🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️Els relleus femenins també van completar una gran competició:
9es al 4x200 lliures
14es al 4x100 lliures
15es al 4x100 estils

📊 En la classificació final per clubs, les noies van aconseguir una magnífica 12a posició entre 88 clubs, mentre que els nois van finalitzar en 8a posició entre 130 clubs participants.

Enhorabona a tots els nedadors, nedadores i equip tècnic per aquest gran Campionat d’Espanya🚀🚀🚀

Photos from Club Natació Granollers's post 24/07/2026

Una jornada d’aventura al Kraken Bloc!🧗

ℹ️ Els nostres infants del Campus han gaudit d’una experiència diferent i molt divertida al Kraken Bloc, on han pogut iniciar-se i posar a prova les seves habilitats en l’escalada en bloc.

Equilibri, coordinació, superació personal i, sobretot, moltes rialles han estat els protagonistes d’una activitat que els ha permès sortir de la rutina i continuar fent esport d’una manera diferent💪🏻

Gràcies a tot l’equip de Kraken Bloc per l’acollida i per fer-nos passar una gran estona!

Seguim gaudint d’un estiu ple d activitats i noves experiències al Campus del CN Granollers!💙

23/07/2026

🥈🥈🥈 La nedadora júnior del Maestro Canet, Carlota Del Río, s’ha proclamat sotscampiona d’Europa júnior d’aigües obertes en la prova dels 7,5 km!

Enhorabona campiona!💙🚀

22/07/2026

ℹ️ Tot a punt perquè demà arrenqui la participació de la nedadora del Maestro Canet CN Granollers Carlota Del Río amb la selecció espanyola a l’Europeu d’Aigües Obertes, que se celebra del 22 al 26 de juliol a Sukoró (Hongria).

🇪🇸 La Carlota representarà el combinat espanyol en aquesta important cita internacional, on també hi serà present Miguel Gil, entrenador del club, formant part de l’equip tècnic.

Us desitgem molta sort i molts èxits. Endavant! 💙🚀🚀🚀

Photos from Club Natació Granollers's post 20/07/2026

ℹ️ Aquest cap de setmana, els nedadors i nedadores del Maestro Canet CN Granollers han participat al Campionat d’Espanya Infantil d’Estiu, disputat a Las Palmas, signant una gran actuació.

🚀🚀🚀🚀 Els quatre representants del club han completat un gran campionat, aconseguint 11 millors marques personals de les 13 proves disputades i classificant-se per a 3 finals.

🌟 El gran protagonista ha estat l’Àdam Arbouch aconseguint la medalla de bronze als 200 m papallona. A més, va ser 5è als 1.500 m lliures, 6è als 800 m lliures, 17è als 100 m papallona i 21è als 400 m estils.

⭐️ També cal destacar la gran participació de la Tanit Salgado, 5a classificada a la final dels 200 m papallona, a més de ser 12a als 100 m papallona i 20a als 400 m lliures.

🔝 En categoria masculina, el Mario Mangas va finalitzar 17è als 1.500 m lliures, 22è als 400 m lliures i 28è als 800 m lliures, mentre que l’Héctor Ramos va ser 22è als 400 m lliures i 24è als 200 m lliures.

👏 Enhorabona a tots quatre pels grans resultats, les experiències viscudes i el treball realitzat al llarg de tota la temporada.

🤝 També volem agrair al Club Natación Metropole la magnífica acollida i hospitalitat rebudes durant el campionat, especialment amb el nostre president, Toni Gili. Moltes gràcies pel tracte i per fer-nos sentir com a casa Club Natación Metropole 🫂

Som-hi, Maestro Canet CN Granollers!💙🚀

17/07/2026

💥 𝐍𝐎𝐔 𝐂𝐎𝐋·𝐋𝐀𝐁𝐎𝐑𝐀𝐃𝐎𝐑! 🤝

Estem molt contents de donar la benvinguda, de nou, al Club Triatló de Granollers! 💙🏊🚴🏃

ℹ️ A partir d’ara, el tornarà a entrenar a les nostres instal·lacions dos dies a la setmana, reforçant així una col·laboració que aposta per l’esport, el treball conjunt i la promoció de l’activitat física a la nostra ciutat.

🚀 Benvinguts de nou a la família del CNG! Estem convençuts que aquesta nova etapa estarà plena de reptes, esforç i molts èxits compartits🫂

Photos from Club Natació Granollers's post 14/07/2026

𝐒𝐮𝐛𝐜𝐚𝐦𝐩𝐢𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐝’𝐄𝐬𝐩𝐚𝐧𝐲𝐚 🥈

ℹ️ Aquest cap de setmana, el Refrica Group CN Granollers júnior ha participat aquest cap de setmana al Campionat d’Espanya de Natació Artística, posant el punt final a una temporada per recordar.

📊 Resultats:
🧜‍♀️ Solo:
• Solo tècnic: Romane, subcampiona d’Espanya 🥈
• Solo lliure: Romane, subcampiona d’Espanya 🥈
🥈 Subcampiona d’Espanya en la classificació combinada

🧜‍♀️🧜‍♀️Duet (Arlet, Romane i Carla Roiz)
• Duet tècnic: 4es 🍫
• Duet lliure: Campiones d’Espanya 🥇
🥉 3es d’Espanya en la classificació combinada.

🧜‍♀️🧜‍♀️ Duet (Martina Garcia i Martina Anso)
• Duet tècnic: 11enes
• Duet lliure: 6enes
➡️ 6enes d’Espanya en la classificació combinada.

🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♀️Equip
• Equip tècnic: 3es d’Espanya 🥉
• Equip lliure: 2es d’Espanya 🥈
➡️ Subcampiones d’Espanya en la classificació combinada.
🥈 Rutina acrobàtica

Enhorabona a totes les nedadores i a l’equip tècnic per l’esforç durant tota la temporada. Aquests resultats són el reflex de moltes hores de treball i de la passió per aquest esport💙

🔜I la temporada encara no s’acaba! 🌍

Ara encarem la recta final internacional amb molta il·lusió:
🇪🇺 La Carla Lorenzo i la Mireia Hernández competiran al Campionat d’Europa Absolut.
🌎 L’Arlet i la Martina representaran el club al Campionat del Món Júnior.

Molta sort a totes! 💙✨

Photos from Club Natació Granollers's post 13/07/2026

ℹ️ Aquest cap de setmana s’ha celebrat el Campionat d’Espanya Aleví a Cadis, on hem comptat amb la presència de dos nedadors del Maestro Canet aleví, el Jan Vidal i la Lola Pons.

🥈La Lola Pons s’ha proclamat subcampiona d’Espanya en 200m esquena de 12 anys. Entre els dos han aconseguit nedar 5 finals i han obtingut 8 millors marques personals🚀🚀🚀🚀

📊Resultats:
🏊🏻‍♀️Lola Pons
🥈200m esquena
6a 50m esquena
8a 100m esquena
26a 100m lliures
28a 50m lliures

🏊‍♂️Jan Vidal
🍫 4t 50m esquena
13è 400m lliures
15è 200m lliures
19è 100m lliures
19è 50m lliures

Enhorabona 💙🚀

Photos from Club Natació Granollers's post 13/07/2026

🥇🥉𝐂𝐚𝐦𝐩𝐢𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐝’𝐄𝐬𝐩𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐞𝐧 𝐫𝐮𝐭𝐢𝐧𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐝𝐚 𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐜𝐞𝐫𝐞𝐬 𝐝’𝐄𝐬𝐩𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐞𝐧 𝐞𝐪𝐮𝐢𝐩

ℹ️ Aquest cap de setmana, el Refrica Group Aleví ha participat al Campionat d’Espanya de Natació Artística, posant el punt final a una temporada per recordar. Tot i ser un equip molt jove i amb poca experiència en competicions d’àmbit estatal, les nostres nedadores han competit a un gran nivell i han aconseguit uns resultats extraordinaris🥹

📊 Resultats:
🥇 Campiones d’Espanya en rutina combinada
🥉 Terceres d’Espanya en equip
🥈 Subcampiones d’Espanya en duet, amb la Marta Mestres i la Chloe Domingo

📊 I els èxits individuals no s’han quedat enrere:
⭐ Marta Mestres, campiona d’Espanya de figures en la classificació general.
⭐ Chloe Domingo, subcampiona d’Espanya de figures de l’any 2015 i una brillant 8a posició en la classificació general de figures.

Una temporada espectacular culminada amb un Campionat d’Espanya i de Catalunya per emmarcar. Enhorabona, campiones! 💙

Gràcies a les nedadores, a l’equip tècnic i a les famílies per fer possible aquest somni. Avui celebrem aquestes medalles, però sobretot celebrem el camí que esteu construint!🐜🐜🐜🚀

¿Quieres que tu empresa sea el Gimnasio mas cotizado en Granollers?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Teléfono

Dirección


Calle Lluís Companys, 8
Granollers
08401

Horario de Apertura

Lunes 06:00 - 23:00
Martes 06:00 - 23:00
Miércoles 06:00 - 23:00
Jueves 06:00 - 23:00
Viernes 06:00 - 23:00
Sábado 07:00 - 20:30
Domingo 09:00 - 14:30