Trail Running Sèries Lleida

Trail Running Sèries Lleida

Compartir

06/Nov - 7a Cursa Entre Vinyes Tomàs Cusiné

24/10/2022

7 i 14 km són les dues opcions de recorregut que tens el 6 de novembre a la 7a Cursa Entre Vinyes Celler Tomàs Cusiné.

14 km per gaudir corrent d’un circuit més exigent.
7 km per caminar o córrer i gaudir sol o amb companyia d’un matí fen esport.

No ho dubtis, tota la informació i inscripcions a www.tomascusine.com

Solidària amb la Fundació Catalana de Lupus.

18/10/2022

El 6 de novembre a les 9.30 h t'esperem a El Vilosell per la 7a Cursa Entre Vinyes del Celler Tomàs Cusiné. Una cursa molt familiar, en un entorn ideal pels esports de muntanya, sigui córrer o caminar.

Tens dues opcions adaptades per tothom:
Circuit de 14 km per fer corrent i pels majors de catorze anys: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/7a-cursa-entre-vinyes-tomas-cusine-recorrido-largo-114919247

Circuit de 7 km per córrer o caminar i sense límits d'edats: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/7a-cursa-entre-vinyes-tomas-cusine-recorrido-corto-114922800

Pots trobar tota la informació i inscripcions a www.tomascusine.com

La cursa es solidària amb la Fundació Catalana de Lupus

5a Cursa Nocturna Castell del Remei (2002). Autor: Pep Marco 20/06/2022

5a Cursa Nocturna Castell del Remei.
11-06-2022

20/05/2022

11 de juny a les 21:30h
5a Cursa/Caminada nocturna del CASTELL DEL REMEI CELLER.

9 o 13 km, passant per dins del celler en un recorregut assequible per tothom i per a totes les edats.

• Ampolla de vi de regal
• Sopar a la fresca
• Exhibicions de modelisme naval i d'automodelisme
• Sorteig de regals

El 100% dels beneficis destinats a la Fundació Catalana de Lupus.

Informació i inscripcions a https://www.castelldelremei.com/5a-cursa-nocturna-castell-del-remei/

15/05/2022

Ei companys! Us animem a participar en el 7è Trail Lo Bunker. 5 de juny de 2022. Serà una cursa collonuda!

12/05/2022

👇🏻👇🏻

Dissabte 11 de juny torna la cursa/marxa nocturna del CASTELL DEL REMEI CELLER.

Podeu trobar la informació a https://www.castelldelremei.com/5a-cursa-nocturna-castell-del-remei/

• Ampolla de vi CdR de regal.
• Samarreta per als menors de 18 anys (Els majors de 18 anys la podreu adquirir en benefici de la Fundació Catalana de Lupus).
• Sopar a la fresca (12€ pels acompanyants)

Vine a gaudir d’un entorn màgic.

21/04/2020

Cancel·lada la Cursa del Castell del Remei (6 de juny) Primera de les dues proves que formen part del Circuit del Vi 2020; i que la segona prova forma part de les , la Cursa Entre Vinyes Tomàs Cusiné (25 octubre).

Comunicat sobre la situació amb motiu de la pandèmia de la covid-19.
http://circuitdelvioficial.cat/

El Castell del Remei, seguint les recomanacions de la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física i del Govern de Catalunya, comunica la cancel·lació de la 5a Cursa Nocturna Castell del Remei que estava programada per al dissabte 6 de juny i que forma part del calendari del Circuit del Vi.

Degut a la incertesa de quan es podran organitzar esdeveniments esportius amb una participació massiva i que a final d’any el calendari ja està molt saturat per la reprogramació de moltes curses, ens veiem obligats a cancel·lar la prova fins el 2021, en el qual tornarem amb molta il·lusió i amb moltes ganes de retrobar-nos fent allò que més ens agrada, conjugant esport i natura en l’entorn del Castell del Remei.

CASTELL DEL REMEI CELLER
Penelles
runedia
Diputació de Lleida

Photos 19/04/2020

‪Cancel•lada La Ribalera Trail.

COMUNICAT OFICIAL.
https://www.laribalera.cat/2020/04/19/cursa-cancellada/‬

Benvolguts, a causa de la situació generada per la Covid-19, i a l’estat d’emergència sanitària en què ens trobem, us comuniquem que enguany ens hem vist obligats a ajornar la 9ª edició de La Ribalera prevista pel 21 de juny de 2020.⁣

Hem vist que no podíem reprogramar la cursa pel que queda de l’any 2020, coincidiríem amb d’altres curses i les podríem perjudicar. En la situació d’incertesa en que vivim, ningú pot assegurar com i quan serà la tornada a la normalitat. ⁣

En aquest sentit, hem acordat traspassar la 9a Edició de la Ribalera al 20 de juny de 2021.⁣

Ens retrobem el 2021 amb més ganes que mai! Us esperem! ⁣

Comissió Organitzadora de LA RIBALERA,

‪NOTA DE LES TRS 👉🏻 Amb aquesta, ja son 4 les curses del circuti TRS 2020. En uns dies treurem un comunicat amb la situación del circuit per aquesta temporada.‬

‪ ‬

Photos 31/03/2020

Comunicat oficial de la Trail Lo Bunker. 3a prova de les . Cursa cancel•lada fins el 2021.

Molts ànims companys. El 2021 tornareu més forts que mai.

A causa de la situació d’emergència sanitària en la qual ens trobem i preveient que s’allargaran les mesures preventives i les restriccions a les quals estem sotmesos seguint les indicacions de les autoritats competents, us informem que hem decidit cancel·lar la 7a edició del Trail Lo Bunker, que havia de tenir lloc el diumenge 7 de juny de 2020.
Esperem que l’any vinent puguem tornar a organitzar-lo amb tota l’energia! De ganes no ens en faltaran!
De moment, aquest any cuida’t i

¿Quieres que tu empresa sea el Gimnasio mas cotizado en Lleida?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Dirección


Lleida