30/04/2017
L'Ivan estrenava temporada de triatlons a la doble olímpica de Terres de l'Ebre. Molt bon resultat i ara a pensar i entrenar en la B de Banyoles!!
Información de contacto, mapa y direcciones, formulario de contacto, horario de apertura, servicios, puntuaciones, fotos, videos y anuncios de Triatló Centre Atlètic Laietània, Estadio, campo e instalación deportiva, Mataró.
30/04/2017
L'Ivan estrenava temporada de triatlons a la doble olímpica de Terres de l'Ebre. Molt bon resultat i ara a pensar i entrenar en la B de Banyoles!!
30/04/2017
En Manel a la Mitja Marató de Montornés! Bon test de cara a la half d'Aix-en-Provence
30/04/2017
Perdent el fetge a les pistes a les pistes d'atletisme!! El Javi vola!!
22/04/2017
Passejant (qui diu passejar diu anar perdent fetge...) pel Vallès! Ivan!! Cap a l'esquerra o cap a la dreta??? Ja sap que soc molt d'esquerres jo!! (mestral, mestral....)
09/04/2017
I diumenges de curses de muntanya... La Marta apretant les dents i quedant desena de la categoria femenina! Bravo!
09/04/2017
Dissabtes de passeig.... de 135-140km... amunt, amunt i mestral, mestral...
05/03/2017
A punt de competir a Girona! Ens ho passarem bé!
03/03/2017
Avui també volem donar les gràcies a un altre dels patrocinadors-col·laboradors que ens dona un cop de mà i que a més ens proporciona uns mitjons espectaculars! Moltes gràcies Norfolk, moltes gràcies Gerard!
18/02/2017
Ara que ja hem iniciat la temporada, volem donar les gràcies a aquells patrocinadors i col·laboradors que ens ajuden a que l'equip pugui tenir vida. I amb el que volem començar és un dels que està des del primer dia, i ens cuida les nostres bicis com si fossin el tresor més valuós. Moltes gràcies David Lobato d'Start bikes Argentona (www.start-bikes.com) per la teva confiança cap a nosaltres!
18/02/2017
Qualsevol divendres fent el calamar a la piscina indoor del complex....
18/02/2017
Ens agrada ser voluntaris!!! C.A. Laietània Triatló amb el Campionat de Catalunya de marxa atlètica!
24/01/2017
Tot i que anem t**d, el diumenge 15 es va celebrar a Mataró la duatló de carretera de Mataró organitzada per l'SBR, i l'Ivan i el nostre entrenador, en Q**m, van ser allà per apretar les dents i inaugurar la temporada. tot i que va fer fred, en aquestes proves un s'escalfa prou ràpid, i més i es puja la baixada de les escaletes!!! Enhorabona a tots dos!!!