03/09/2026
🎾 Aquesta setmana, el Club Tennis Reus Monterols celebra la 39a edició del Trofeu La Creu Blanca!
Del 31 d’agost al 4 de setembre, joves tennistes des de categoria benjamí fins a júnior competeixen en una nova edició d’aquest torneig de tennis base, tant en categoria masculina com femenina.
🏆 Les finals es disputaran aquest divendres 4 de setembre a partir de les 16 h.
La Creu Blanca, l’òptica de l’esportista. 💙
01/09/2026
☀️🌴Última setmana de campus!
I gairebé sense adonar-nos-en, arribem al final de l’estiu! 🥲Han estat setmanes plenes de jocs, activitats, piscina, rialles i molts moments compartits.
Ens ho hem passat molt bé i, sobretot, hem creat un munt de records que ens emportem d’aquest estiu 🫶🏻
Gràcies a tots els que heu format part de les Activitas d’estiu del CTRM! Ara toca acomiadar l’estiu… i començar a preparar-nos per tot el que ve! 🎾
14/08/2026
👨🍳🍪 Aquesta setmana ens hem convertit en autèntics xefs professionals! 👩🍳✨
I ho hem fet de la mà del nostre amic Remy, de Ratatouille 🐭
Per conèixer el seu món, ens hem endinsat a la seva cuina 🎬, hem descobert receptes, ens hem posat el nostre barret de xef i ens hem posat mans a la massa!
🍪 I el resultat? Les millors galetes del planeta, dignes d’una Estrella Michelin!
Una setmana per cuinar, experimentar, embrutar-nos una mica les mans i, sobretot, passar-ho genial!
07/08/2026
🗿🧭 Missió complerta, exploradors!
Després de tota una setmana superant proves, seguint pistes, investigant, jugant i buscant tresors... ho hem aconseguit! 🗺️✨
Avui, amb l’ajuda del Tadeo i els seus amics, hem trobat el tresor i hem posat punt final a una aventura plena d’emocions, rialles i molt treball en equip 🤠💎
Durant aquests dies ens hem convertit en autèntics exploradors: hem descobert, creat, resolt enigmes i, sobretot, ens ho hem passat d’allò més bé! 💛
Gràcies a tots els petits aventurers per fer d’aquesta setmana una experiència tan especial. Fins a la propera expedició! 🌿⛏️
03/08/2026
🌄🥾 Sortida seminocturna al Puig d’en Cama
Aquest divendres hem gaudit d’una ruta circular amb inici i final al Molí del Rovellat, acompanyats per l’Aleix.
Hem pujat fins al Puig d’en Cama pel camí dels Banyadors, on hem sopat mentre gaudíem d’una posta de sol espectacular. Després, hem iniciat la baixada passant per Sant Pere.
Una tarda de senderisme, natura i molt bona companyia. Gràcies a tots els que hi heu participat! 🙌
24/07/2026
Donant-ho tot a les sessions de HYBRID TRAINING! 💪🔥
Un entrenament complet i dinàmic que combina força, resistència, càrdio i treball funcional per activar tot el cos, millorar la condició física i superar-se en cada sessió.
Seguim incorporant nou material per oferir-vos una zona d’entrenament cada vegada més completa 🔝
T’hi sumes? 😉