12/09/2026
51.Fa un any, quan en feies 50, et vaig escriure tot el que havíem viscut durant aquells primers mesos. Et parlava de la ventada fresca que havies portat a la meva vida, de la complicitat, de les rialles, de les aventures, de la tendresa i d’aquella sensació tan bonica d’haver trobat algú amb qui el ritme encaixa.
Avui, un any després, miro enrere i penso que aquella ventada no només va passar… es va quedar. I s’ha convertit en molt més.
En quilòmetres compartits, en matinades, en bicicletes, en curses, en muntanya, en mar, en concerts, en nits de ball, en converses interminables i també en aquells moments senzills en què no cal fer res per sentir que estem bé. Hem rigut molt. Hem viscut molt. Hem après l’un de l’altre. I, sobretot, ens hem anat coneixent de veritat.
He descobert una Montse sensible, valenta, intensa, generosa, amb una manera molt seva d’estimar i de cuidar. Una dona que sap estar, escoltar, empènyer quan toca i donar calma quan la necessito.
I entre tanta energia, tanta vida i tantes ganes de menjar-nos el món, hi ha una cosa que valoro especialment:
la pau que sento quan estic amb tu.
No sé què ens portaran els propers anys. Però sí sé que vull continuar descobrint-los al teu costat. Continuar sumant aventures, quilòmetres, rialles, abraçades, nits, silencis i tots aquells petits moments que, sense adonar-nos-en, acaben sent els que més recordem.
Perquè si alguna cosa tinc clara després d’aquest any i nou mesos és que haver-te trobat ha estat una de les meves grans sorts.
I avui, en el teu dia, només et puc desitjar una cosa:
Que continuïs tenint motius per somriure, somnis per perseguir, ganes de viure i molta gent al teu costat que t’estimi com mereixes.
Per molts i millors, Montse. ❤️
I si la vida em deixa triar amb qui continuar compartint aquest camí…
et torno a triar a tu. La meva sort