Gravetat Zero . Sala d'Escalada

Gravetat Zero . Sala d'Escalada

Compartir

Des del 2012 amb vosaltres! ROCÒDROM | ESCOLA D'ESCALADA
#gravetatzero
#gravetatzeroterrassa

Photos 12/02/2020

Apunteu al calendari!!!
El pròxim dissabte 10 de Març de 10h a 14h, el nostre estimat Pep Capdevila, impartirà una classe d'iniciació a l'escalada a roca.
·
·
➡️Material:
Gravetat Zero posarà a la vostra disposició tot el que necessitareu.
També podeu portar el vostre propi material.
·
➡️ Preu:
- Socis, gratuït.
- No socis, 10 euros.
·
(Màxim 10 persones)
·

Photos 16/12/2019

Any nou, reptes nous!🎉
Si vols progressar escalant, si vols aprendre a entrenar, a partir del 7 de GENER podrás fer-ho amb els nostres GRUPS D'ENTRENAMENT DIRIGIT PER ADULTS, dos dies a la setmana.


➡️ Preu:
▪️14 euros mensuals (Només socis).


➡️ Horaris
▪️Dilluns i dimecres:
·De 19.30 a 20.30
·De 20.30 a 21.30

▪️Dimarts i dijous:
·De 19.30 a 20.30
·De 20.30 a 21.30

▪️Grup de matins:
·Encara a concretar. Segons demanda.


Els grups son reduïts i les places limitades.

Corre ja a informar-te i apunta't a la recepció de G0.


📸.venque

Photos 11/11/2019

Promoció‼️
Desde avui fins al 31 de desembre,
si portes un amic o amiga i es fa soci@, et regalem un peus de g*t 9cplus.
Tots els socis i sòcies nous que facin una quota mensual, matrícula gratuïta
Però si prefereixes quota semestral o anual, tindràs un 10% de descompte.

📸.venque

Photos 27/09/2019

🌍 Dia mundial del planeta 🌍
Si volem continuar gaudint de la natura i de tot el que ens envolta, hem de tenir cura d'ell!! només en tenim un, i ens crida que l'estem matant.

Photos 19/09/2019

Recordem que dins les nostres tarifes mensual i semestral, están incloses totes les activitats (ioga, pilates, consciència corporal, teles acrobàtiques, iniciació a l'escalada).😍
A més, trobaràs blocs nous cada setmana!! 💪 I la moonboard!
Ah!!!!sala climatitzada!! ❄️🔥

Horari de dilluns a divendres de 9.30h a 22.30h i dissabte de 10h a 20h. Diumenge tancat.

Photos 13/07/2019

⛔ ¡Calders esta en perill! ⛔ Degut a la qualitat de la roca i a l'ús intensiu, la gran majoria d'itineraris presenten anclatges oxidats, mal expandits i amb part dels espàrrecs exposats. Això ha arribat al punt que molts d'ells han passat a esdevenir un perill real. És per això que llançem la Campanya col•lectiva de reequipament . Una iniciativa que preten recaptar els fons necessaris per tal de recuperar els prop de 80 itineraris del sector de la bauma per tal que en poguem seguir disfrutant molts anys més.

Ja s'han començat a reequipar🔩 alguns itineraris pero en falten molts més. És per això que demanem la col•laboració de tots i totes. Escaladors, empreses i entitats. Només cooperant entre tots podrem seguir escalant en aquesta zona molts anys més.

Entreu a la pàgina i descobreix com col•laborar (Link BIO🔜) bit.ly/caldersrebolt !!Segueix-nos a instagram per seguir les novetats i comparteix-nos!!💪

Photos 04/07/2019

👉Projecció i xerrada👈

En Miquel i en Marc, es van aventurar a escalar la cara est de la Torre Central del Paine, una paret de 1.200 metres de desnivell d’absoluta verticalitat. La via, oberta des de fa 34 anys, sols l’han aconseguit ascendir 4 cordades.
Dimarts dia 9 de Juliol a les 20h, els tindrem al per explicar-nos les seves vivències i les seves emocions després d’estar 1 mes d’expedició i 13 dies penjats a la paret, convivint entre despreniments de roca i gel i l’única companyia de ternir-se un a l’altre.
Benvinguts a la Patagònia!!


👌Entrada lliure



Acte organitzat per:


¿Quieres que tu empresa sea el Gimnasio mas cotizado en Terrassa?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Dirección


Carrer De L'Anoia, Nau 7 (entre El Carrer Llobreg*t I El Carrer De L'Anoia)
Terrassa
08221