CB Viladecans UE Sant Gabriel

CB Viladecans UE Sant Gabriel

Compartir

Ens dirigim a vosaltres en nom del C.B VILADECANS U. E SANT GABRIEL per informar-vos ,de les activitats que anirem desenvolupant

29/04/2016

Bona dia,

Us comuniquem que hem obert el període d'inscripció al Campus C.B. Viladecans 2016. En aquest link trobareu total la información necessària i l'accés al formulario d'inscripció amb instrucciones. Estén molt contents de tornar a oferir el Campus per les nens i nenas de Viladecans.

https://campuscbviladecans.wordpress.com/

01/07/2014
CAMPUS ESTIU 2014 CB VILADECANS-UE SANT GABRIEL 12/03/2014

CAMPUS ESTIU 2014 CB VILADECANS-UE SANT GABRIEL Campus d'estiu'14 C.B. VILADECANS-U.E.SANT GABRIEL. Benvolguts/es, Ens dirigim a vosaltres en nom del C.B VILADECANS U. E SANT GABRIEL per informar-vos ,de les activitats d’estiu . A QUI VA ADREÇAT? El campus està obert a qualsevol noi i noia des del 2011 (P3) fins al 1998 (E.S.O.), amb un màxim de…

Photos from CB Viladecans UE Sant Gabriel's post 16/02/2014
Photos from CB Viladecans UE Sant Gabriel's post 16/02/2014

Victoria de mini femeni vamos chicas,ánimo Aura buen trabajo.

Photos 15/02/2014

Victoria del premini masculino B, 62/31

Photos from CB Viladecans UE Sant Gabriel's post 15/02/2014

Mini femenino todo esfuerzo tiene su recompensa ,bravo

Photos from CB Viladecans UE Sant Gabriel's post 15/02/2014

Vamos chicos!

Photos from CB Viladecans UE Sant Gabriel's post 15/02/2014

Entreno premini mixto

Photos 08/02/2014

Aquí tenéis un aperitivo del CAMPUS:

1semana: 25 de junio al 27 de junio.
2semana:30 de junio al 4 de julio.
3semana: 7 de julio al 11 de julio.
4semana: 14 de julio al 18 de julio.
5semana: 21 de julio al 25 de julio.
6 semana: 28 de julio al 1 de agosto.

De 9h a 14h ,con servicio de mañana de 8h a9h y de comedor 14h a 15h.

Grandes JUEGOS , PLAYA, GINCANA,CARRERAS de orientación,BASQUET,salidas a la NATURALEZA,TALLERES......NIT DEL CAMPUS.....y mucho más .

Que no te lo cuenten!

Te lo vas a perder?

Nos acompañarán grandes jugadores/as.
Monitores titulados.
Grupos flexibles por niveles y edades.

Un pabellón para garantizar una buen trabajo de todos los participantes. Disfrutar del verano haciendo lo que más te gusta.

Te seguiremos INFORMANDO.

Gracias

05/02/2014

Benvolguts/es,



Ens dirigim a vosaltres en nom del C.B VILADECANS U. E SANT GABRIEL per informar-vos ,de les activitats d’estiu que realitzarem per tota la comunitat educativa (infantil ,primària ,1 er 2 n ,3 er E.S.O )

La nostra línia de treball consisteix en la base lúdica de les activitats que plantegem als infants, és a dir, el que nosaltres pretenem és que els nens gaudeixin a l’hora que aprenen i es relacionen.

Les nostres activitats estaran destinades a la diversió i l’esbarjo, basant-nos sempre en un caire educatiu, de manera que els/les nens/es treballin aspectes com la cooperació, la solidaritat, la coeducació, els hàbits, el civisme, etc.

Durant el nostre Campus volem que els nens realitzin una sèrie d’activitats que els hi agradin i que siguin interessants també per les famílies . Pretenem que el nen gaudeixi fent activitats lúdiques i no tant amb un caire didàctic, paper que desenvoluparia l’escola, no hem d’oblidar que aquests nens, al cap i a la fi, estan de vacances i han de gaudir-les.

Aquestes activitats aniran relacionades amb el món del BÀSQUET, amb la finalitat de introduir els diferents nens/es en aquest apassionant esport.



L’objectiu d’aquesta és promocionar l’Esport com instrument en l’educació i les diferents activitats que el nostre club realitza durant la temporada i al llarg de tot l’any. La principal serà les que realitzem en el campus d’estiu., us volem informar sobre aquets CAMPUS ’14 :



Aquests Campus pretenen acostar el món del bàsquet a nens i nenes de P3- P4- P5 i 6 a 15 anys. Així, volem que els més petits, a través dels entrenaments i els jocs, millorin tècnicament tot passant-s’ho d’allò més bé. Per el més grans buscarem la millora tècnica a través de les tecnificacions sense oblidar tampoc que entrenar i millorar no està renyit amb gaudir al màxim de l’estiu. I també, volem arribar tots aquells que no coneguin el nostre esport per enganxar-los!!! Tot això com una molt bona manera d’aprendre a conviure, relacionar-se i compartir formant part d’un equip, d’un grup. Una forma magnífica de sentir i viure l’esport, el nostre esport, el Bàsquet

¿Quieres que tu empresa sea el Gimnasio mas cotizado en Viladecáns?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Teléfono

Dirección


Avd Germans Gabrielistas
Viladecáns
08840