VETO CrossTraining-keskus

VETO CrossTraining-keskus

Jaa

Yhteystiedot, kartta ja reittiohjeet, yhteydenottolomake, aukioloajat, palvelut, arvostelut, kuvat, videot ja ilmoitukset VETO CrossTraining-keskus, Kuntosali/fitness-keskus, KiviaidanKatu 2 F 4, Helsinki :ltä.

15/06/2026

Kuukauden Vetolainen 05/26 Karl Knoblock
***
Haastattelu alla ⬇️

1. Milloin aloitit treenaamisen Vetosalilla?
- 2021

2. Tavoitteet treenaamiselle?
- Kehittyä ja ylittää itseni

3. M***a treeniä viikossa keskimäärin?
- n. 4 treeniä

4. Parasta Vetosalissa?
- Hyvät valmentajat + kiva treeniporukka

5. Lempitreeni?
- Pitkä ja monipuolinen amrap

6. Suosikkiliike?
- Kässärijutut

7. Inhokkiliike?
- Viivajuoksu

8. Treenimotto
- Haasteet eivät pysäytä, ne kasvattavat

9. Terveiset Vetolaisille?
- Hyviä treenejä ja vedetään jatkossakin hyvällä fiiliksellä

Photos from VETO CrossTraining-keskus's post 01/06/2026

Lauantain kisaporukka 💪🏻💪🏻💪🏻
***
Kiitos kaikille kisailijoille sekä vapaaehtoisille, hienosti vedetty 🤩🤩🤩

Photos from VETO CrossTraining-keskus's post 08/05/2026

Kuukauden Vetolainen -tittelin ansaitsi huhtikuussa Juho. Onnittelut Juholle! Miehen mietteitä voi lukea alta.
*
*
*
❓Milloin aloitit treenaamisen Vetosalilla
✔️Aloitin joulukuussa 2023 OnRampilla, ja siitä lähtien kovaa menoa.

❓Tavoitteet treenaamiselle
✔️Kunnon ylläpito ja kehittäminen sekä uusien asioiden oppiminen. Tällä hetkellä tuplien kanssa vielä vähän räpellystä, m***a ehkä ne sieltä pian irtoaa. WODit toimii myös loistavana vastapainona työelämälle – voi vain tulla paikalle ja tehdä mitä käsketään (tai ainakin yrittää).

❓M***a treeniä viikossa keskimäärin
✔️Noin 4–5 kertaa viikossa

❓Parasta Vetosalissa
✔️Ehdottomasti yhteishenki. Treeneihin on aina mukava tulla, ja apua sekä vinkkejä saa niin valmentajilta kuin kanssatreenaajilta

❓Lempitreeni
✔️Painonnosto. Siinä riittää aina kehitettävää, m***a välillä tulee myös niitä ahaa-elämyksiä

❓Suosikkiliike
✔️Vaihtelee päivän mukaan, m***a sanotaan vaikka clean & jerk.

❓Inhokkiliike
✔️Devil’s press

❓Treenimotto
✔️”Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä – ja huomenna uudestaan.”

❓Terveiset Vetolaisille
✔️On ollut ilo treenata näin hienossa porukassa. Kesä tulee ja kohta päästää jo Pyrkälle nauttimaan

Photos from VETO CrossTraining-keskus's post 02/04/2026

Maaliskuun Vetolainen on Alina eli Allu!
Allun haastattelu alla:
*
*
*
❓Milloin aloitit treenaamisen Vetosalilla

✔️Alkuvuodesta 2023 kävin Vedolla on-rampin (paras joululahja!), sen jälkeen tein puolisen vuotta luopumistyötä vanhan lajin ja salin kanssa ja syksyllä 2023 alkoi sitten kunnolla Veto-ura.

❓Tavoitteet treenaamiselle

✔️Pitää hauskaa, uskaltaa yrittää ja epäonnistua, tulla vahvemmaksi ja jumpata ilman loukkaantumisia. Tänä vuonna tavoitteena on 10 perhosleukaa, mavessa oma kehonpaino tuplana ja hyroxia parisarjassa luottopakkini kanssa.

❓M***a treeniä viikossa keskimäärin
✔️Viikossa 5-6 treeniä. Välillä on pakko käydä töissä.

❓Parasta Vetosalissa
✔️Ihanat treenikamut ja ihanat valmentajat! Puolet olisi jäänyt tekemättä ilman muilta saatua kannustusta ja haastamista, ja jaettu ilo omista ja muiden onnistumisista on paras ilo. Komppaan Reettaa ja fiilistelen sitä, että ihmisistä, joiden olemassaolosta en edes tiennyt 3 vuotta sitten, on tullut ystäviä myös salin ulkopuolella. Ja onhan salin jakaminen veljen kanssa myös best.

❓Lempitreeni
✔️Parijumpat ja amrapit.

❓Suosikkiliike
✔️Niitä on paljon! Ilahdun, jos treenissä on esim. maveja, db snatcheja, wall walkeja tai burpeita.

❓inhokkiliike
✔️Thrusterit! Ainoa liike, jota vihaan syvästi.

❓Treenimotto
✔️Treeni on mielenterveysteko

04/03/2026

Kuukauden Vetolainen 2/26 - Reetta aka Rehtori

***
Milloin aloitit treenaamisen Vetosalilla?

Aloitin Vedolla tammikuussa 2021. Sitä ennen ehdin treenata pari vuotta muualla, m***a Vedolta löytyi nopeasti paikka, jossa tiesin viihtyväni.

Tavoitteet treenaamiselle?

Uusien taitojen oppiminen motivoi suuresti. Asetankin itselleni yleensä jonkin skillitavoitteen, jota lähden määrätietoisesti työstämään. Treeni on myös täydellinen vastapaino toimistotyölle, ja haluan pysyä vahvana, liikkuvana ja toimintakykyisenä vielä kymmeniä vuosia. Olen kilpailuhenkinen, m***a tässä lajissa kisaan tällä hetkellä vain itseäni vastaan.

M***a treeniä viikossa keskimäärin?

Keskimäärin taitaa tulla neljä treeniä viikossa. Välillä innostun viiteenkin treeniin, m***a myös palautumispäiviä pitää olla kalenterissa.

Parasta Vetosalissa?

Huikea yhteishenki ja erinomaiset valmentajat! Olen sosiaalinen tyyppi, joten se, miten täällä kannustetaan ja tsempataan kaveria, merkitsee tosi paljon. Monista treenikavereista on tullut ystäviä myös Vetosalin ovien ulkopuolella. Arvostan myös todella suuresti Vedon loistavia valmentajia, jotka sopivasti puskevat eteenpäin ja haastavat meitä treenaajia ylittämään itsemme.

Lempitreeni?

Ylävartalon voimatreenit ja YGIG paritreenit.

Suosikkiliike?

Rinnalleveto ja leuanveto kisailee aika tasaväkisesti suosikin paikasta.

Inhokkiliike?

Moni varmaan odottaa, että vastaan burpee – m***a ei. Kaikki kyykkyvariaatiot vievät ykkössijan inhokkilistalla. Burpeet tulee kyllä vahvana kakkosena.

Treenimotto?

Aina voi oppia uutta.

Terveiset Vetolaisille?

Kiitos ihan parhaasta treeniseurasta! Teidän kanssa on ilo hikoilla. Nähdään salilla ja jatketaan toistemme tsemppaamista!

PS. Lisää minun ja kaverini treenijuttuja löytyy tililtä .burpees – tervetuloa seuraamaan!

***

Photos from VETO CrossTraining-keskus's post 28/01/2026

Kuukauden Vetolainen 01/26- Miksu

***
1. Milloin aloitit treenaamisen Vetosalilla?
Hyppäsin mukaan elokuun lopussa 2025, kun aloitin on-ramp-kurssin. Kurssi antoi hyvän pohjan, ja jäin heti koukkuun Vetosalin meininkiin

2. Tavoitteet treenaamiselle?
Aluksi tavoitteena oli vain oppia liikkeet ja saada rutiinista kiinni. Nyt nälkä on kasvanut ja haluan kehittää perusvoimaa ja parantaa kuntoa niin, että treeneissä jaksaa painaa aina vähän kovempaa.

3. M***a treeniä viikossa keskimäärin?
Tavoite tehdä 3-4 treeniä viikossa. Jos kroppa ja aikataulu sallii niin pari treeniä silloin tällöin sen päälle.


4. Parasta Vetosalissa?
Ehdottomasti yhteishenki ja valmennus. On-rampin jälkeen oli helppo tulla mukaan porukkaan, kun valmentajat ja muut treenaajat ottivat niin hyvin vastaan.

5. Lempitreeni?
Pidän monipuolisista treeneistä missä yhdistyy voima harjoittelu ja korkean sykkeet treenit.

4. Suosikkiliike?
Maastaveto, koko kroppa saa tehdä hommia

5. Inhokkiliike?
Kautta historian Burpee on ollut inhokki #1

6. Treenimotto

Älä selitä, tee

7. Terveiset Vetolaisille?
Kiitos kaikille huikeasta vastaanotosta treeniyhteisöön! Nyt kun kuukauden vetosalilaisen titteli on plakkarissa, on kai pakko alkaa lisätä tankoon vielä muutama kilo. Nähdään tangon ääressä!
***

Photos from VETO CrossTraining-keskus's post 15/12/2025

Lauantaina 13.12.2025 tehtiin Vetosalin ensimmäinen Ergathlon joukkuekilpailuna
**
10k Ski
20k Bike
10k Row
**
Kaikki pääsi maaliin annetussa ajassa ja hiki virtasi.
Kuvassa joukkueet juuri maaliin tulleina.

13/01/2025

aloittaa valmennukset Vedolla maanantaina 13.1. Hannan vastuulla on maanantai-illan 18.30 sekä 19.45 alkavat wodit 🤩

”Moikka oon Hanna Kunelius!

Olen harrastanut CrossFitia ja painonnostoa noin 10 vuotta ja kisailen aktiivisesti molemmissa lajeissa. Olen CF-L2 valmentaja, valmentaja YAMK, ja lisäksi minulta löytyy fysioterapian opintoja ja oikeastaan aika paljon myös muita koulutuksia liikunta-alalta. Oma urheilutaustani on muodostelmaluistelussa, jossa olen myös toiminut useita vuosia päätoimisena valmentajana. Valkkuna oon tsemppaava ja inspiroidun uusista haasteista 🤩✨”

Photos from VETO CrossTraining-keskus's post 04/12/2024

Viikonloppuna tehtiin hyvää! Jokainen Janne ❤️ Wodin tekijästä lahjoitimme 10€ hyväntekeväisyyteen.
Keräsimme yhteensä 650€ lahjoituksen hyväksi. Kiitos kuuluu teille ❤️



Photos from VETO CrossTraining-keskus's post 08/01/2024

Moikka,
Mä oon Siiri ja mä oon yksi Vedon uusista koutseista 💃🏼 Tuun valmentamaan teille keskiviikkoiltaisin painonnosto- sekä voimistelutunteja.

Ennen siirtymistä voimailulajeihin omaa lajitaustaa mulla löytyy lähinnä tanssista, joka oli mulle tosi tärkeä harrastus lähemmäs kymmenen vuoden ajan. Oon ollut aina hyvin aktiivinen, tykkään mennä ja tehdä paljon asioita. Muitakin lajeja on siis tullut nuorempana kokeiltua pujottelusta jalkapalloon ja aina telinevoimisteluun saakka. Yläasteella kiinnostuin sitten kokeilemaan toiminnallista harjoittelua oman äitini innoittamana ja siitä asti se on kuulunut mun arkeen hyvin vahvasti.

Liikunta ja erityisesti toiminnallinen harjoittelu on mulle elämäntapa josta saan energiaa ja iloa mun päiviin, ja sitä haluan teillekkin kun tuutte mun tunneille. Mulle valkkuna tärkeintä on se, että opetellaan yhdessä liikkumaan turvallisesti ja kaikkien tarpeet henkilökohtaisesti huomioiden, mut ennenkaikkea että kaikki lähtis treeneistä hyvä puna ja hymy naamalla 🫵🏻

Ohjaajana olen mielestäni rento, m***a osaan olla myös napakka. Tykkään lähestyä asioita yleensä huumorin kautta, joku joskus taisi minua niin kuvaillakin että minulla on aina pieni pilke silmäkulmassa 🤷🏼‍♀️
Tunneillani pyrin ottamaan jokaisen asiakkaan yksilönä huomioon niin, että jokainen tuntee itsensä arvokkaaksi ja kuulluksi.

Olen kotoisin Kuopiosta, missä olen toiminut valmentajana mm. Crossfit Kuopion salilla. Olen käynyt Vierumäellä Liikunnanohjauksen perustutkinnon ja olen myös CrossFit Level 1 trainer.

Odotan innolla että pääsen tutustumaan Vedon porukkaan 😼!

-Siiri

Oma Yritys listan huipulle Kuntosali Ja Urheilutilat Helsinki :ssa?

Klikkaa tästä saadaaksesi sponsoroidun listauksen.

Alue

Puhelin

Osoite


KiviaidanKatu 2 F 4
Helsinki
00210