Δευτέρα 5/10 η λέσχη μας θα είναι ανοιχτή από της 17:30 για να παρακολουθησουμε όλοι μαζί το παιχνίδι εκτός έδρας της Απολλωναρας με τα Χανιά.
Λέσχη Απολλωνιστών
Λέσχη Απολλωνιστών
Από το 2005 το Σωματείο «Αναγέννηση του Απόλλωνα Σμύρνης» υπάρχει και έχει διαδραματίσει το δικό του ρόλο στα κοινά του Συλλόγου. Στις καλές και κυρίως στις άσχημες στιγμές ήμασταν πάντα κοντά στην ομάδα. Φέτος, μετά και την πανάξια άνοδο της «Ελαφράς Ταξιαρχίας» στην Super League, έφτασε η στιγμή και προχωρήσαμε σε ένα μεγάλο βήμα. Τη δημιουργία της Λέσχης του Απολλωνιστή.
Μετά από ώριμη σκέψη κ
Η θέση της «Αναγέννησης» ενόψει της συνάντησης που κάλεσε η Π.Α.Ε για την Παρασκευή 4/9
Η «Αναγέννηση» διαχρονικά βάζει πάνω απ’ όλα και απ’ όλους το καλό της «Ελαφράς Ταξιαρχίας» και αυτή η αρχή μας είναι αποδεδειγμένα ο οδηγός μας. Με γνώμονα, λοιπόν, αυτή την αρχή καλούμε τα μέλη μας, αλλά και γενικά τους Απολλωνιστές που είναι κοντά μας, να μην συμμετέχουν στη συγκέντρωση που διοργανώνει την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου η Π.Α.Ε με θέμα το «γηπεδικό ζήτημα».
Με την απουσία μας δεν έχουμε πρόθεση να απαξιώσουμε κανέναν. Με την απουσία μας θέλουμε να καταδείξουμε την αντίδρασή μας στην κατάσταση που βιώνουμε το τελευταίο χρονικό διάστημα, χωρίς να έχουμε ως φίλαθλοι και οπαδοί καμία ευθύνη, με την αντιπαράθεση Π.Α.Ε και Γ.Σ Απόλλων. Με την απουσία μας θέλουμε επίσης να καταδείξουμε ότι για να λυθεί ένα πρόβλημα χρειάζεται να συζητήσουν οι άμεσα εμπλεκόμενοι και από στιγμή που πληροφορούμεθα ότι οι δύο άμεσα εμπλεκόμενες πλευρές δεν έχουν ακόμα καθίσει, επί της ουσίας, σε ένα τραπέζι να συζητήσουν μεταξύ τους τις διαφορές τους σημείο προς σημείο, δεν έχει νόημα μία ανοιχτή συζήτηση παρουσία τρίτων.
Δυστυχώς ή ευτυχώς το πρόβλημα δεν λύνεται από τρίτους, όπως στην προκειμένη περίπτωση είναι η Αναγέννηση, οι Παλαίμαχοι και γενικότερα οι Απολλωνιστές. Σε καμία περίπτωση δεν λύνεται σε αίθουσες συγκεντρώσεων, αλλά σε αίθουσες συνεδριάσεων.
Για το λόγο αυτό καλούμε την Π.Α.Ε και τον Γ.Σ να αντιμετωπίσουν το θέμα και να το λύσουν επ’ ωφελεία του Απόλλωνα και μόνο. Τους καλούμε μέσα από ειλικρινή διάλογο να καταλήξουν σε συμφωνία που να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές.
Σε κάθε περίπτωση, ως «Αναγέννηση» ξεκαθαρίζουμε προς πάσα κατεύθυνση πως τυχόν απομάκρυνση της ομάδας από το «Γ. Καμάρας» δεν πρόκειται να γίνει από μέρους μας αποδεκτή. Κατά γενική ομολογία ο Απόλλωνας επιβίωσε και ξεπέρασε τεράστιες δυσκολίες χάρη στο σπίτι του. Η ύπαρξη του Απόλλωνα είναι άρρηκτα συνδεμένη με το ιδιόκτητο «Γ. Καμάρας». Καμία άλλη σκέψη στο συγκεκριμένο θέμα δεν πρόκειται να περάσει! Ο Απόλλωνας έπαιζε, παίζει και θα παίζει μόνο στο σπίτι του!
ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ Η ΛΕΣΧΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΌ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, CHL ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ, EUROPA ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.
ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 8:30;
ΠΕΜΠΤΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ .
08/05/2015
www.apollonistis.com ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΘΗΝΩΝ /ΣΜΥΡΝΗΣ: portal apollonistis.com αποκλειστικά θέματα ΑΠΟΛΛΩΝΑ, «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΠΟΛΛΩΝ». Δείτε φόρουμ - Apollonistis Forum, Blog κλπ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΜΑΙΟΣ 2015
Δίνουμε το αίμα μας, σώζουμε μια ζωή
Το Σωματείο Φιλάθλων η Αναγέννηση σε συνεργασία με τον Γ. Σ. Απόλλων Σμύρνης και τον σύνδεσμο Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών Απόλλωνα, σας καλούν για την συμμετοχή σας, στην Αιμοδοσία του 2015, για την Τράπεζα αίματος όλων των Απολλωνιστών.
• Το Σάββατο 9 Μαΐου
• Στο γήπεδο Γ. Καμάρας (κεντρική είσοδος)
• Ώρες 10.00 – 13.00
Για την Τράπεζα αίματος Απολλωνιστών
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ
• Γήπεδο Απόλλωνα «Γ. Καμάρας» προσέλευση απο την κεντρική είσοδο την ημέρα της αιμοδοσίας.
• Για όσους επιθυμούν να δώσουν αίμα αλλά αδυνατούν την συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, έχουν την δυνατότητα να απευθυνθούν στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών “ΕΛΠΙΣ”, http://www.elpis.gr, Δημητσάνης 7 Αμπελόκηποι , Αθήνα, Δε – Πα 08.30 – 16.00, Σα 10.00 – 13.00.
Σε δύο μέρες η Απολλωνάρα ξεκινάει τον αγώνα της για να επανέλθει στην κατηγορία από την οποία την έριξε η «εγκληματική οργάνωση» που δρα στο ποδόσφαιρο. Σε αυτή την προσπάθεια όλοι πρέπει να είμαστε δίπλα στους παίκτες και τον προπονητή μας. Να γίνουμε ο 12ος παίκτης. Την Κυριακή όλοι στη Ριζούπολη να κάνουμε το βήμα κόντρα στην ομάδα του… Δημάρχου!
Όμως σήμερα Παρασκευή υπάρχει το ραντεβού στη Λέσχη του Απολλωνιστή… Από τις 5 το απόγευμα ανοιχτά… μέχρι αργά τη νύχτα… Δίνουμε το παρών κρατάμε τη Λέσχη δυνατή… Προετοιμασία νέου κεντρικού πανιού… ψηστήρι… οι νέες μπλούζες BASSO RANGO… μπύρες… και ατέλειωτη κυανόλευκη κουβέντα!
Η ΑΝΑ καλει σε γενική συνέλευση τους φίλους και τα μέλη σε συγκέντρωση στην ΛΕΣΧΗ την Παρασκευή 17 Απριλίου και ώρα 20.00
Και μετά το χορό... αποτοξίνωση από το ποτό με πρωτείνη (σουβλάκια), υδατάνθρακες (μπύρες) και Απόλλωνα. Η "Λέσχη" ανοιχτή από τις 14:00, με τη μετάδοση του αγώνα Ερμιονίδα-Απόλλωνα στις 15:00, μέχρι το βράδυ. Για τους πιό συντηρητικούς υπάρχουν και καφεδούμπες και κοακόλες!!!
Καλό μήνα σε όλους!! Φυσικά και δεν ισχύει η χθεσινοβραδινή ανακοίνωση για ροκ πάρτυ στη ¨Λεσχη¨ τη Παρασκευή το βράδυ, αφού όλοι μας θα είμαστε στο χορό της Αναγέννησης. Ακόμα και αν δεν μας αρέσει το είδος μουσικής, η παρέα, το φαγητό αλλά και ο σκοπός της εκδήλωσης είναι σημαντικοί λόγοι για τη παρουσία μας... Λίγες προσκλήσεις μείνανε...
Τη Παρασκευή, την ώρα που οι υπόλοιποι θα είναι στο ρεμπετάδικο Ποντίκι, για το χορό της ΑΝΑ, η "Λέσχη" διοργανώνει rock πάρτυ. Από τις 22:00 και μετά σας περιμένουμε...
29/03/2015
Σας περιμένουμε όλους!!!
Η «Αναγέννηση» του Σωματείου Φιλάθλων του #ΑΠΟΛΛΩΝΑ #ΣΜΥΡΝΗΣ σας προσκαλεί να παραβρεθείτε στον ετήσιο χορό του Σωματείου, την Παρασκευή 3 Απριλίου 2015 στο ρεμπετάδικο «Το Ποντίκι» (Επτανήσου 9, Κυψέλη-ύψος Πεδίον του Άρεως).
Τιμή πρόσκλησης: 20€ (περιλαμβάνει: Πλήρες μενού, απεριόριστη κατανάλωση κρασιού)
Πληροφορίες: 210251189 και από τα μέλη της «ΑΝΑ» στο γήπεδο και στη Λέσχη
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Category
Telephone
Address
Ερμωνάσσης 46
Athens
11142
Opening Hours
| Tuesday | 18:00 - 21:00 |
| Wednesday | 18:00 - 21:00 |
| Thursday | 18:00 - 21:00 |
| Friday | 18:00 - 21:00 |