18/06/2026
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Κ16 ΝΟΤΙΟΥ ΟΜΙΛΟΥ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ, 13/06/2026 ΚΑΙ 14/06/2026.
Συγχαρητήρια στον νεαρό Μπούσουλα με την 6η θέση στα 2000.μ στην στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, συγχαρητήρια στην Τσατσαρώνη για την 11η θέση στα 300μ,συγχαρητήρια στον Βίγλα για την 17 η θέση στα 300μ , και συγχαρητήρια και στον Ρουσάκη για την 11η θέση στα 300μ.εμποδιων, όπως και στην Δέσποινα Πατσάκα για την 20η θέση στο δύσκολο αγώνισμα των 80 μέτρων, αλλά και στην μικτή σκυταλοδρομία 4 χ 300, με τους ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΙΓΛΑΣ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΤΣΑΚΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΛΙΑΓΚΑΣ όπου πήρε την 17η θέση.
Οι κοπελάρες μας όλες Ατομικά ρεκόρ στα 2000 μ. με φυσικά εμπόδια, και 6 η θέση για την Σκούμπαφλου, 9 η για το Γκολέτσα Αικατερίνη και 10η για την Κωνσταντινίδη (Παρ’ όλο την επική Τούμπα) στην αρχή της κούρσας!! Μπράβο κορίτσια!!
Σκούμπαφλου, Μπούσουλας, Γκολέτσα πήραν την πρόκριση και από τους δύο ομίλους και θα αγωνιστούν στην τελική φάση Πανελληνίου πρωταθλήματος που θα γίνει στην Θήβα 18 – 19 / 07 / 2026.
Να είστε καλά παιδιά, να σας χαίρονται οι οικογένειες σας και οι Προπονητές σας!!
18/04/2026
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Λίγο πριν την επίσημη έναρξη της αγωνιστικής περιόδου για τον στίβο, τελέσαμε και τον αγιασμό στην ομάδα μας, ώστε να έχουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα οι αθλητές και οι αθλήτριες μας.
Ευχαριστούμε πολύ τον Πατέρα Αλέξανδρο για τον αγιασμό για τα καλά του λόγια και τις συμβουλές του Η υπόσχεση που μας έδωσε μάλιστα, ήταν ότι θα έρθει να δει τον σύλλογο μας και σε αγώνες.
Καλή επιτυχία σε όλους και όλες καλή και γρήγορη ανάρρωση στους τραυματίες μας, στους μαθητές -ιες του συλλόγου μας, αλλά και όπως είπε και ο πατέρας Αλέξανδρος, εκτός από το να προσέχουμε την υγεία μας να σεβόμαστε και το σώμα μας.
05/04/2026
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΙΓΙΝΑ.
Ξεκίνησε και η νέα αγωνιστική χρονιά για τον ανοικτό στίβο, όπως συνήθως γίνεται τα τελευταία χρόνια από την Αίγινα. Οι αγώνες συνδυάστηκαν και με μια ευκαιρία για τους γονείς για μια ωραία εκδρομή σε αυτό το ωραίο νησί του Αργοσαρωνικού.
Οι αθλητές και οι αθλήτριές μας έκαναν πολύ ωραία αρχή γεμίζοντας με μετάλλια ατομικά ρεκόρ αλλά και πολύ καλές επιδόσεις για αυτήν την εποχή.
Ειδική μνεία στα παιδιά της κατηγορίας Κ14 και Κ12 όπου κυριολεκτικά κυριάρχησαν στα μετάλλια παίρνοντας και τα τρία μετάλλια σχεδόν σε όλα τα αγωνίσματα που αγωνίσθηκαν!!!
Αξίζει να αναφέρουμε Πολυνίκης στα μετάλλια ο Αντώνης Γεωργαλής όπου συγκέντρωσε 5 μετάλλια!!! 4 στο τρίαθλο και στο σύνολο της βαθμολογίας και άλλο ένα με στην σκυταλοδρομία 4 χ 80 μέτρα Κ16.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και όλους που αγωνίσθηκαν και έδειξαν ότι τους περιμένουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις.
13/03/2026
ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙς ΣΤΟΝ ΚΛΕΙΣΤΟ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Λίγο πριν αρχίσει η νέα αγωνιστική χρονιά στον στίβο, οι αθλητές και οι αθλήτριες μας αγωνίστηκαν και στον κλειστό στίβο που πέτυχαν σχεδόν όλοι νέα ατομικά ρεκόρ.
Οι αγώνες έγιναν στις ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ, στο νέο γήπεδο για τον κλειστό στίβο στην χώρα μας. Όσοι και όσες αγωνίστηκαν έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, αν και για πολλούς από αυτούς είχαν για πρώτη φορά την εμπειρία του κλειστού στίβου.
Επίσης παράλληλα με τον κλειστό στίβο έγιναν και οι αγώνες «1ο ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΡΙΨΕΩΝ», που έγιναν στο Ε.Α.Κ.Ν. ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ, όπου η αθλήτρια μας ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ έκανε ατομικό ρεκόρ με επίδοση 35.49 όπου και έπιασε το όριο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Αναλυτικά
60μ Άνδρες:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ 7.22, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΙΑΜΕΤΑΙ 7.41, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΟΡΩΣΗΣ 7.256, ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗΣ 7.017
60μ Γυναίκες,
ΧΑΙΔΩ ΤΣΙΓΑΝΗ 7.80, ΔΑΝΑΗ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ 8.26, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΤΣΑΚΑ 8.48, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ 9.25
4Χ400μ ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ Με τους
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΕΚΗΣ, ΜΑΡΙΟΥΣ ΤΟΡΚΟΒΣΚΙ, ΑΝΝΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΓΛΕΝΤΖΕ, 12 θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με 3:51.47
800μ Άνδρες,
ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 2:04.91
800μ Γυναίκες,
ΜΑΡΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΗ 2:36.93
200μ Άνδρες,
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ 23.50
200μ Γυναίκες,
ΔΑΝΑΗ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ 27.32
3000μ Γυναίκες
ΕΛΕΝΗ ΠΑΥΛΙΔΗ 11:31.26, ΜΑΡΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΗ 12:16.29
400μ · Άνδρες
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΕΚΗΣ 51.39
300μ · Άνδρες · Κ16,
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΙΓΛΑΣ 41.81
300μ · Γυναίκες · Κ16,
ΜΑΚΡΙΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥ 51.05
ΑΡΙΑΝΔΗ ΚΟΝΙΑΒΙΤΗ ακυρώθηκε
600μ · Γυναίκες · Κ16,
ΝΕΦΕΛΗ ΜΑΝΟ 1:59.68
2000μ · Άνδρες · Κ16,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ 6:34.79
150μ · Γυναίκες · Κ16
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ 20.06, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΤΣΑΚΑ 20.89
150μ · Άνδρες · Κ16,
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΙΓΛΑΣ 19.80
1000μ · Γυναίκες · Κ16
ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΣΚΟΥΜΠΑΦΛΟΥ 3:25.95, ΝΕΦΕΛΗ ΜΑΝΟ 3:44.26
15/02/2026
ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΙΤΣΑ.
Ένα Μεγάλο Μπράβο στα δυο παιδιά μας που έτρεξαν κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ανωμάλου δρόμου που έγινε στα Τρίκαλα. Τα παιδιά μας και τα πήγαν περίφημα, αλλά και βαθμολογήθηκαν.
Συγκεκριμένα ι Δημήτρης ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΑΚΗ 16ος στους 60 αθλητές και η Ελένη Παυλίδη 53η στις 94. Συγχαρητήρια παιδιά.
21/01/2026
ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2026 Ο ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ!!!!
Με καλές παρουσίες αλλά και ποδαρικό στα μετάλλια και για το 2026 από τον ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ, έγινε ο περιφερειακός ανώμαλος που διεξάχθηκε στη Νέα Σμύρνη.
Συγκεκριμένα ο ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ πήρε την 3η θέση στα 6000 m Κ20 ΑΝΔΡΩΝ με χρόνο 17:46,3.
Συνολικά πήραν μέρος 10 αθλητές και αθλήτριές μας, όπου πήγαν πολύ καλά, σημειώνοντας καλές επιδόσεις για την εποχή, αλλά κατάφεραν και να βαθμολογηθούν.
Μπράβο σε όλα τα παιδιά που αγωνίσθηκαν με δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Αναλυτικά:
6000 m Κ20 ΑΝΔΡΩΝ
3. ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 22:15,74
11. ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 24:30,61
3000 m Κ18 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
8. ΠΑΥΛΙΔΗ ΕΛΕΝΗ 12:51,57
12. ΓΕΡΟΝΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ 13:12,87
1000 m Κ14 ΚΟΡΙΤΣΙΑ
37. ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ ΔΑΝΑΗ 05:17,95
2000 m Κ16 ΚΟΡΙΤΣΙΑ
23. ΣΚΟΥΜΠΑΦΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ 10:10,76
29. ΜΑΝΟ ΝΕΦΕΛΗ 10:40,18
3000 m Κ16 ΑΓΟΡΙΑ
9. ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 11:20,31
42. ΜΠΕΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 13:36,66
8000 m ΑΝΔΡΩΝ
14. ΤΖΟΥΒΙΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 29:11,30
01/01/2026
Ο ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΑΣΚΑΣ,
σας εύχεται ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, με Αγάπη, Υγεία και Πολλές Χαρές.
25/12/2025
Από τον Αθλητικό Οργανισμό
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΑΣΚΑΣ,
σας ευχόμαστε ολόψυχα ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, με Αγάπη Υγεία και Πολλές Χαρές.
05/08/2025
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΝΝΑΡΕ!!!!
Το κρέμασε πάλι το μετάλλιο ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗΣ κατακτώντας το αργυρό μετάλλιο και την δεύτερη θέση στα 200 μέτρα με 21.08 στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ ΑΝΔΡΩΝ – ΓΥΝΑΙΚΩΝ & Κ23 που έγινε στον Βόλο, το ΣΑΒΒΑΤΟ 02 και την Κυριακή 03 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2025.
Για 10η συνεχόμενη χρονιά ο Γιάννης βρίσκεται πάντα στο τελικό και πάντα κρεμάει και ένα μετάλλιο!!!
Όμως ο Σύλλογος Μας είχε κι άλλες επιτυχίες σε αυτό το κορυφαίο πρωτάθλημα για την χώρα μας, όπως η ομάδα της σκυταλοδρομίας 4 χ 100 όπου με τους ΙΣΑΑΚ ΑΓΙΑΝΟΓΛΟΥ, ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΕΛΗ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΕΚΗΣ και ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗΣ με χρόνο 41.61 πήρε την 5η θέση. Επίσης η (ΛΙΝΑ) ΧΑΙΔΩ ΤΣΙΓΑΝΗ στα 100 μέτρα με 12.46 ήρθε 15η. ενώ στα 200 μέτρα με 25.34 ήρθε 17η.
Ο ΙΣΑΑΚ ΑΓΙΑΝΟΓΛΟΥ στα 100 μέτρα με 11.16 πήρε την 13η θέση στα κατηγορία Κ23. Στην ίδια κατηγορία ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΕΚΗΣ στα 200 μέτρα με 23.29 πήρε την 26η θέση κάνοντας νέο ατομικό ρεκόρ.
Μπράβο και Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που με την αγωνιστικότητα και το πείσμα τους και την θέληση τους βοήθησαν τον Σύλλογο μας να βελτιώσει την θέση του στην γενική βαθμολογία .
Μια ξεχωριστή αναφορά όμως πρέπει να κάνουμε στον Αθλητή μας ΙΣΑΑΚ ΑΓΙΑΝΟΓΛΟΥ όπου θα μετακομίσει σε άλλη πόλη με αποτέλεσμα να μην έχουμε πλέον την παρουσία του στο γήπεδο μας. Θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όλα όσα πρόσφερε στον σύλλογο μας, και να ξέρει ότι πάντα θα τον θεωρούμε μέλος της μεγάλης Οικογένειας που λέγεται ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ «ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΑΣΚΑΣ». Καλή τύχη Ισαάκ και σε ευχαριστούμε για όλα.
Σας ευχαριστούμε όλους και όλες παιδιά. Και μιας και ήταν ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς να ευχηθούμε Καλό Καλοκαίρι, Καλή Ξεκούραση και με το καλό να ξαναβρεθούμε μαζί και να συνεχίσουμε αυτό το ωραίο ταξίδι στο χώρο του στίβου.