Sana

Sana

Compartir

Si no sabemos cómo cuidarnos y amarnos a nosotros mismos, no podemos ocuparnos de las personas que amamos.

Amarse a uno mismo es la base para amar a otra persona

20/04/2022

«La gente y plantas saludables producen abundantes flores y frutas. De forma similar, una persona sana sonríe y es feliz como los rayos del sol.»

20/04/2022

«Entonces, al eliminar esos velos de imperfección, se hace presente la experiencia del
infinito, y la realización de que queda casi nada por conocer.»

23/03/2022

РОСЛИННИЙ БІЛОК ПРОТИ РАННЬОЇ МЕНОПАУЗИ

Дослідники прийшли до висновку, що жінки, в щоденному раціоні яких присутній рослинний білок, в набагато меншій мірі схильні до ризику ранньої менопаузи.

Вживання продуктів, багатих рослинним білком, таких як тофу, вітамінізована паста, бобові, горіхи і пластівці для сніданку, пов'язано з меншим (читай – зниженим) ризиком ранньої менопаузи в порівнянні з вживанням тваринного білка, що міститься в м'ясі, рибі, молочних продуктах.

Рання менопауза

Саме таким висновком закінчується нове дослідження, проведене спільно Массачусетським університетом в Амхерсті і Гарвардською школою громадського здоров'я ім. Т. х. Чана в Бостоні, Массачусетс, опубліковане в American Journal of Epidemiology.

Менопауза, яка визначається як період останнього менструального циклу жінки, є природним етапом життя, як і статеве дозрівання. У більшості жінок ознаки менопаузи з'являються, в середньому, у віці 51 року, у деяких - на кілька років раніше або пізніше.

Під ранньої менопаузою розуміється та, яка починається до 45 років. Це може бути спонтанний автономний процес або реакція організму на якісь зовнішні впливи: наприклад, менопауза настає в результаті хіміотерапії або хірургічного видалення яєчників. Згідно з даними того ж дослідження, в Сполучених Штатах Америки рання менопауза, що виникає автономно або природним чином, спостерігається у кожної двадцятої жінки.

БІЛЬШ ВИСОКИЙ РИЗИК ВИНИКНЕННЯ ПРОБЛЕМ ЗІ ЗДОРОВ'ЯМ

Рання менопауза у жінок пов'язана з більш високим ризиком передчасної смерті та низкою проблем зі здоров'ям, включаючи остеопороз, серцево-судинні захворювання та неврологічні розлади.

Автори дослідження відзначають, що причини ранньої менопаузи погано вивчені і що в більшості випадків її не пов'язують з генетичним кодом або аутоімунітетом.

Говорячи про раніше проведені дослідження, які вже вивчали зв'язок між споживанням білка і термінами настання менопаузи, автори пояснюють, що вперше робота була спрямована на аналіз причин саме ранньої менопаузи:» учасники дослідження в рамках попередніх проектів були значно старше на початку дослідів, ніж в нашому дослідженні, тим самим вчені заздалегідь виключали можливість специфічної оцінки ризику ранньої менопаузи", - відзначають вони.

ДЕТАЛЬНІ ПРОДОВОЛЬЧІ АНКЕТИ

Щоб виявити зв'язок між дієтою жінок і ранньою менопаузою, команда включила в дослідження 85.682 жінки, які відчували природну ранню менопаузу-не спровоковану зовнішніми втручаннями, наприклад, гістеректомією (видаленням матки) або хіміотерапією.

Докладні продовольчі анкети, заповнені учасницями опитування, дозволили проаналізувати споживання продуктів харчування і напоїв в період до початку ранньої менопаузи.

Менопауза симптоми

Анкета, крім даних, що стосуються безпосередньо здоров'я, включала в себе питання про те, як часто жінки споживали окремі порції певних продуктів харчування, напоїв і добавок (всього в список був включений 131 вид продуктів). Можливі відповіді варіювалися від "ніколи" і "раз на місяць»до" шість або більше разів на день".

ТРИ-ЧОТИРИ ПОРЦІЇ РОСЛИННОГО БІЛКА

Коли члени наукової групи проаналізували дані, вони виявили зв'язок між частотою споживання рослинного білка і віком настання менопаузи. При цьому дослідники не знайшли ніякої закономірності між менопаузою і частим вживанням тваринного білка.

Результати показали, що жінки з щоденним 6,5-відсотковим споживанням калорій, отриманих з рослинного білка, на 16% рідше ставали жертвами ранньої менопаузи - в порівнянні з тими жінками, для яких овочеві страви становили всього 4 відсотки від щодня споживаних калорій.

В середньому, щоденне споживання калорій жінками становить близько 2000 в день, значить 6,5% в рослинному білку еквівалентно трьом-чотирьом порціям (або 32,5 грамам) таких продуктів, як горіхи, тофу, пластівці для сніданку і збагачені вітамінами макаронні вироби.

Дослідники мають намір продовжувати дослідження цього питання, щоб докладніше вивчити зв'язок між харчуванням і зниженням ризику ранньої менопаузи.

Підводячи підсумок, вчені пояснюють важливість даної роботи:»розуміння того, як споживання рослинного білка пов'язане зі старінням яєчників, може визначити шляхи вирішення проблеми і дати жінкам шанс контролювати і попереджати ризик раннього настання менопаузи і спровокованих нею захворювань".

¿Quieres que tu empresa sea el Gimnasio mas cotizado en Mexico City?

Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Localización

Categoría

Página web

Dirección


Avenida Stim 1362 Col. Bosques Del, Lomas Del Chamizal, 05129 Ciudad De
Mexico City
01015