24/11/2016
WEEK 8TH
FKP UTD VS REBEL
10PM SAFIRA COURT 3
MLM INI KITA AKAN MELAYANI PASUKAN YG DIBARISI PEMAIN2 BINTANG
WALAUPUN KITA TIADA BINTANG..XPA..TAHI BINTANG PUN OK DAH..HAHA
NAMUN ,KITA AKAN CUBA UTK TIDAK MEMBERIKAN LALUAN SMART TAG KPDA MEREKA..TETAP KENA BAYAQ TOL PAKAI TOUCH N GO
BERMODALKAN SEMANGAT JUANG PENDEKAR MUSTAR KITA AKAN BERMAIN DGN PENUH SMGT PERJUANGAN HARMONI BAK LAGU KUMPULAN XPDC..
KPDA SUPPORTER KITA..AYUH BWAK KOCI TEPUNG TELUR APA YG PATUT
TQ..
23/11/2016
Week 7th
Fkp Utd vs Brotherhood ft
Tahniah guys!! Atas smgt & ksgguhan player2 amat dihargai Even ramai player2 kita yg dlm recovery & tak sihat
Thanks kpda supporter kita bos SAHAR & ALIA drpd GT PHYSIO yg sntiasa ada memberi smgt & nasihat kpda plyer!!
29/10/2016
Fkp Utd vs Brotherhood fc
22/10/2016
Tudia scorer kita
Pego & Leh kasyar
Thanks to all players
Komitmen & semangat anda amat dihargai
Thanks to our supporter & gt physio for best treatment
19/10/2016
Week 2
Fkp Utd vs Ksk Hasil
Thanks to all player
Thanks to bos Sahar & Nor Alia(Gt Physio)
for treatment injury
07/10/2016
Alhamdulillah. Satu permulaan yang agak baik. Namun banyak yang harus diperbaiki. Tahniah team. ๐๐๐
04/10/2016
Selamat berjuang.. Mainlah dengan semangat kesukanan yang tinggi.. Majulah sukan untuk negara๐
PFL2016
Premier League Season 4
07/09/2016
Nantikan..
Coming soon ๐
13/08/2016
Alhamdulillah.. Terima kasih kpd player2 yg sudi turun friendly haritu.๐
FKP United Vs Ole FC dari perak. Boleh tahan jugak. Hehe
08/08/2016
Assalamualaikum guys!!
Training-training-training
Salam perjuanagn...cukup sudah beqaya sebulan..haha
Tiba masa kita utk buang lemak2 ketupat lemang pa semua
Ok guys..mlm ni seperti.sedia maklum kita nk start balik
Sesi Balapan..lari berpagar..lompat jauh..lompat tinggi..bbaling cakera..
Lompat tikam..
Harap player2.kita bersemangat utk improve balik apa yg patut
*maaf pnjam gambar sbgai hiasan jew