VC GYM & FITNESS dibuka untuk lelaki & wanita.
Waktu operasi: 3pm-11pm.
BUKA SETIAP HARI.
Walk in RM5/person (no time limit. All area/equipment).
Membership: Daftar RM50 (seumur hidup), Bulanan RM50.
Personal Training/Group Training KHAS UTK WANITA SHJ.
http://www.wasap.my/+60145823940/weightloss
http://www.wasap.my/+60145823940/weightloss
http://www.wasap.my/+60145823940/weightloss
Aman Platinum Resources
Sport supplements, gym equipments, sport accessories, sports events, physiotherapy, sport injury
21/09/2020
ANAK LAMBAT BERJALAN.
"Anak saya dah 1 tahun 8 bulan tapi belum boleh berjalan. Tak apalah nanti lama2 dia berjalan la tu."
Jangan terlalu bersahaja & sambil lewa. Ibu & Ayah2 tolong cek anak bila umur 1 tahun keatas biasanya mereka akan mula berjalan sambil pegang kerusi/sofa/perabot (meniti orang Kedah kata).
Kalau anak2 s**a sangat mengesot walaupun dah umur 1tahun 6bulan tolong bawa jumpa doktor & cek.
Nota kaki:
Paling utama jangan terlalu panik dan jangan mula terlalu bertenang. Ibu bapa bertindak dengan tepat terutama apabila si anak sudah memasuki usia 18 bulan namun masih tidak boleh berjalan.
Hydrogel,
Pain Relief Gel.
21/09/2020
Rakyat Kedah sedang diuji.. Dalam tempoh PKPD ada kawasan yang dilanda banjir...
Bersabar & bertabahlah wahai sahabat & saudaraku..😢
10/09/2020
PKPD di KOTA SETAR.
Ramai tengah risau kes COVID19 bertambah. K.eira nak share teknik rawatan Fisioterapi untuk SAKIT TUMIT @ HEEL SPUR. Dalam PKPD ni, mungkin boleh dijadikan sebagai rutin harian selama 14 hari ni.
Harap sedikit sebanyak dapat bantu kurangkan stress korang.
Siapa yang free jom join fb live.
Like & share HYDROGEL HQ. Give away RM50 untuk sharer bertuah😘
09/09/2020
Dalam keadaan ramai tengah risau kes COVID19 bertambah. Jom k.eira nak share teknik RELAX MASSAGE. Mungkin sedikit sebanyak dapat bantu kurangkan stress korang.
Siapa yang free jom join fb live HYDROGEL HQ.
04/09/2020
Aduhh...!!! Banyak betul kerja nak kena siap 👩💻. Dateline dah dekat.
Banyak buat kerja depan komputer sebab nak siapkan kerja cepat. Lama2 tengkuk & belakang rasa sakit sangat. Memang setiap kali sakit rasa macam ada batu berat atas tengkuk.
Dah lama sakit tapi biar saja. Lama2 tangan dah mula kebas2. Kawan bagi cuba guna Hydrogel ni. Alhamdulillah lepas guna rasa kurang sakit tengkuk & belakang.
Rasa Hydrogel ni best sangat, sejuk2 panas, bau pun wangi. Tak bau macam minyak panas. - Pn. Azlina
26/04/2017
RESTOCK..!!! RESTOCK...!!!
=====================
org2 T**i Gajah a.k.a Elephant Bridge tok sah duk kalut dah... air Hydrofit ada tang ni... pakat p bli d kedai AGROBAZAR RAKYAT...
Putuih stok sat depa duk kalut gelabah dah x tau nak cari air ni tang mna... haa nin dia mai dah naa...
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Telephone
Website
Address
Sport Living Club, College Height Utara
Jitra
06000