16/05/2024
Item for sale
1. Adidas Response CL
Condition: Brand New
Size: UK12.5
2. Nike Air Jordan Zoom CMFT
Condition: Brand New
Size: UK13
Untuk harga, korang boleh picit link wasap kat bawah ni. Bukan apa guys, chegu nak bg hrga special untuk korang sempena hari guru 2024 ni 😉
www.wasap.my/+60175957658/promohariguru2024
08/05/2024
Salam guys
Chegu ada 2 pasang kasut baru
Macam nak jual tapi rasa sayang pulak 🤭
Kat sini ada ke abam-abam kaki uk13 dan uk12.5?
Cer try komen tengok
01/12/2023
Holla.. im back!
Korang, chegu nak tnya, koleksi kasut korang ada banyak yang best2 tak? Cer korang kongsikan gmbar koleksi kasut korang beserta saiz 😉
08/06/2023
Air Jordan 1
Black and white
‘Panda’ 🐼
15/05/2023
Ready Stock!!
Air Jordan 1 Zoom Cmft
Saiz: UK13
Sesuai untuk kaki lebar di hadapan. Chegu nak tolak bawah retail ye guys..xuntung xpa, chegu nak bagi korang happy sbb jumpa kasut saiz korang.. walaupun raya dah nak habis, korang boleh ber’OOTD’ jugak..hehehee
Cepat wasap chegu sebelum kasut ni dikebas orang
www.wasap.my/+60175957658/kasutraya
30/04/2023
Nike AirJordan 1 Washed Pink 🫦👅
Wahai abam-abam yang sudah mendirkan rumah tangga. Asyik2 kita je melaram, kali ni abam2 kena belanja wife korang kasut ni..
Kalau korang bg wife korg kasut ni, senyum lebar la wife korang nanti. Mintak nak makan apa kompem dia masak sedap punya 🤭🤭 bukan apa chegu pernah dengar satu pepatah orang putih ‘Happy wife Happy life’
So apa lagi korang dering wasap chegu cepat 😜
29/04/2023
Air Jordan 3 Retro
‘Washington Wizards’
Waddap guys.. jarang chegu bawa masuk kasut Jordan 3 kan? Kali ni korang tgok kasut ni memang baik guys.. ada elephant print pulak tu.. kasut release 2023 ni memang banyak yang bagus2
Khas untuk abam2 kaki saiz besar, chegu sedia membantu korang 🫡
Mcm biasa guys kalau nak oder dengan chegu wasap no chegu guys
www.wasap.my/+60175957658/airjordan3WW
13/04/2023
Ok guys
Sandal Karrimor sold out already
Kalau korang pakai saiz 13uk, chegu ada sepasang kasut Air Jordan 1 murah2 chegu nk tolak 🤭
Janji korang raya sakan tahun ni.. yang penting bonus tahunan korang xluak tau 🤣🤣😬😬
09/04/2023
Kasut raya guys‼️
Khas untuk korang kaki uk13! Chegu ada dua pasang kasut n sandal untuk korang machi berhari raya nanti.
Bukan apa guys, raya sekali setahun, reward diri korang setelah penat lelah mencari rezeki. X salah kan bila kita nak reward diri sendiri. 🫣
1. Air Jordan 1 Zoom CMFT
UK13 Us14
Brand new
2. Karrimor Kora
Uk13 Us14
Brand new
3. Nike LDWaffle ❌ Sacai ❌ Clot
Uk10 Us11
Brand new
Chegu nak tolak harga gila2 punya untuk korang sambut lebaran dengan meriah ☺️. Korang tahu nak kena buat apa kn guys. Link wasap ada di bawah untuk korang lock 😎😎😎
www.wasap.my/+60175957658/kasutrayameriah
www.wasap.my/+60175957658/kasutrayameriah
www.wasap.my/+60175957658/kasutrayameriah
06/04/2023
Salam sahur guys
Esok chegu akan up kasut raya untuk korang ye! Yang penting korang happy 😬