M.E.H Enterprise

M.E.H Enterprise

Share

Menjual Item Rare Latest Design :) Wassap 0199128685

Photos from M.E.H Enterprise's post 14/09/2021

π‹πˆπŒπˆπ“π„πƒ π„πƒπˆπ“πˆπŽππŸ”₯πŸ”₯
------------------------------------------------
Antara design yang tak perlu di perkenalkan lagi kerana korang sendiri pun sudah tahu nie antara model paling rare dan sentiasa menjadi permintaan ramai..

kualiti pulak dijamin tahan lasak dan selesa

Min pun malas nk cerita panjang2, nah review sket pasal kasut niπŸ‘‡
βœ”οΈMade in Vietnam
βœ”οΈSuede Lethar (HALAL)
βœ”οΈInsole yang sangat lembut,maksudnya bila korang pkai tak la sakit kaki nanti
βœ”οΈTapak dijahit dan ketahanan dijamin


RM1XX ONLY
π™Ώπš˜πšœπšπšŠπšπšŽ πš‚πšŽπš•πšžπš›πšžπš‘ π™ΌπšŠπš•πšŠπš’πšœπš’πšŠ
𝙁𝙀𝙧 π™’π™€π™§π™š π™™π™šπ™©π™–π™žπ™‘ 𝙖𝙣𝙙 π™Šπ™π˜Ώπ™€π™ π˜Όπ™¨π™–π™₯ 𝙣𝙀𝙒
http://www.wasap.my/60189142551/SAMBA+3STRIPE

Photos from M.E.H Enterprise's post 12/01/2020

Model terbaru ❌ sempena awal tahun 2020 min nak bagi harga special untuk korang , quality pastinya terjamin dan dijamin , pakai teruss rare terookkk hejejejje

Berminat wssap : www.wasap.my/60199128685/Manchester

Jngan lepaskan peluang ye stock limited πŸ‘πŸ»πŸ˜Š

Photos from M.E.H Enterprise's post 01/07/2019

NEW Design BOSSSKURR !!!

STOCK LIMITED EDITION TERHAD SAHAJA

BERMINAT ? BOLEH BOOKING DARI SEKARANG

WSSAP SEKARANG : 0199128685

www.wasap.my/0199128685/booked

Photos from M.E.H Enterprise's post 17/12/2018

π’π“πŽπ‚πŠ ππ€ππ€π’πŸ π‹π€π†πˆ ππˆπ„ ππ‘πŽπŸ”₯πŸ”₯
π‹πˆπŒπˆπ“π„πƒ π„πƒπˆπ“πˆπŽππŸ‘‚
------------------------------------------------
Antara design yang tak perlu di perkenalkan lagi kerana korang sendiri pun sudah tahu nie antara model paling rare dan sangat sukar dijumpai pada masa skang kang.meh abam payung gambar kat bawah..β˜‚οΈ

korang pakai pasti member sebelah jeling2 tengok..huhu..mana tak jelingnya.kalau pkai barang mcm nie.pusing satu key ell belom tentu jumpa

Abam pun malas nk cerita panjang,nak review sket pasal kasut nie
βœ”οΈMade in Vietnam
βœ”οΈSuede Lethar (HALAL) bukan 🐽🐽
βœ”οΈInsole yang sangat lembut,maksudnya bila korang pkai tak la sakit kaki nanti
βœ”οΈTapak dijahit dan ketahanan dijamin
βœ”οΈsize 40 41 42 43 44 45


RM1XX ONLY
π™Ώπš˜πšœπšπšŠπšπšŽ πš‚πšŽπš•πšžπš›πšžπš‘ π™ΌπšŠπš•πšŠπš’πšœπš’πšŠ

𝙁𝙀𝙧 π™’π™€π™§π™š π™™π™šπ™©π™–π™žπ™‘ 𝙖𝙣𝙙 π™Šπ™π˜Ώπ™€π™ π˜Όπ™¨π™–π™₯ 𝙣𝙀𝙒
http://www.wasap.my/60199128685/New_Model

Photos from M.E.H Enterprise's post 15/01/2018

Pernah Tak Korang Tengok Design Yang Macam Nie Kat Butik? Mesti Takde Kan Sebab Model Nie Limited Editon Yang Hanya Keluar Hanya 30 Pasang Macam Tu 😍😍😍😍😍😍😍

===============================================
Nih Admin Nak Cite Kit πŸ€— model nie Keluaran Dah Lama Tapi KEtahanan dia Fuh Sangat2 Menyakinkan Dengan Kualiti Yang Terbaik 😫 Macam nie larh admin nak ckp Kalau Kualiti Tak Cantik Admin Refund Blik Duit Bro 😊 nak Cari Dekat Mana Reseller yang berani macam nie ?

================================================
Kasut Nie Bukan Diperbuat Oleh PVC ATau Lokel kulit Ke Ape , Yang Nie 100% Leather(kulitBaldu) Selesa Sangat Bro Pakai ,Serius Bro‼️‼️‼️‼️ Lu Try Baru Lu Tau Bro 🦊

================================================
Kasut Nie MAde In Vietnam Mesti Korang TAu Kan Quality Made In Vietnam Kan Cun Sedap PAkai , Tak Perlu Fikir LAma2 PErkara Yang Mudah Kita Laksankan Yeke Idok?

==============================================
Kelebihan Membeli DEngan Kami =

-Under WArranty Bro
-Saiz Tak Ngam Boleh Tukar
-Item Packing Dengan Sempurna TAkyah Risau

Berminat???????? SEnang Dan Mudah Aja HEEHEHEHEHE



: 0199128685
: 0199128685
: 0199128685

ATAU NAK LEBIH MUDAH TEKAN JE LINK KAT BAWAH TERUS KITA BERTEMU 😍

http://www.wasap.my/60199128685/NEW

http://www.wasap.my/60199128685/NEW

-Siapa Yang Share Posting nie Dimurahkan Rezeki Dan Dipanjankan Umurnya , Amin :)

11/01/2018

Apa Macam Bro? ada Baik Ka? πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

07/01/2018

Apa Macam Bro? Admin BAru LEpas Pakai Tubular Nie Buat Main Skate Fuhhh KEtahanan Dia Sangat Berbaloi Tak Rugi Pom Kalau Beli Dengan Kualiti Yang Terjamin Kan? KAlau Beli Harga Mahal2 Tapi Bila Pakai Aduhai Satu HAri Dah Koyak Buat Apekan :*
========================================================

Jika ADa Yang Mencari Model Nie

WAssap Admin : 0199128685

:)

Photos from M.E.H Enterprise's post 31/12/2017

Wooww!! Nie Nak Cite Model Tubular Shine Red yang tak pernah mengecewakan semua, Kali Nie Stock Limited!! Siape Cepat Dia Dapat Dengan Quality Yang Tidak Terkata, Tunggu Apa Lagi Takyah Fikir Lama2 Hari Nie Order Esok DApat Memang Berbaloi :*
===============================================
Intro Kasut Sikit :

*MAde In Vietnam
*Soft Leather
*Premium Quality
*Tapak Dijahit(Sesuai aktiviti lasak)
*Limited Logo Flora Adidas

===============================================

Bukan Senang Nak Cari Model Nie Tau Last Korang Tengok Bila? Mesti Dah Lamakan? Nie Stock Limited Siapa Cepat Dia Dapat :*

=============================================

Kelebihan Membeli Dengan Kami :

*Item Takkan Kemek Apabila Di Pos
*HAri Nie ORder Esok Terus Pos
*Under WArranty!!!
*Tak Puas Hati Dengan Model Kami 100% WAng anda Dikembalikan
*Saiz Tak Ngam Boleh Tukar

==========================================
CARA ORDER&PERTANYAAN:
======================

πŸ“žWASAP KE +60199128685
πŸ“žWASAP KE +60199128685
Anda boleh click link dibawah untuk terus wasap kami:
http://www.wasap.my/60199128685/RED

:)

30/12/2017

Cun2 Tak? Koleksi brader Admin nie 😍

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Kuala?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Category

Telephone

Website

Address


Kuala