14/09/2021
πππππππ ππππππππ₯π₯
------------------------------------------------
Antara design yang tak perlu di perkenalkan lagi kerana korang sendiri pun sudah tahu nie antara model paling rare dan sentiasa menjadi permintaan ramai..
kualiti pulak dijamin tahan lasak dan selesa
Min pun malas nk cerita panjang2, nah review sket pasal kasut niπ
βοΈMade in Vietnam
βοΈSuede Lethar (HALAL)
βοΈInsole yang sangat lembut,maksudnya bila korang pkai tak la sakit kaki nanti
βοΈTapak dijahit dan ketahanan dijamin
RM1XX ONLY
πΏππππππ πππππππ πΌππππ’πππ
ππ€π§ π’π€π§π πππ©πππ‘ ππ£π πππΏππ πΌπ¨ππ₯ π£π€π
http://www.wasap.my/60189142551/SAMBA+3STRIPE
12/01/2020
Model terbaru β sempena awal tahun 2020 min nak bagi harga special untuk korang , quality pastinya terjamin dan dijamin , pakai teruss rare terookkk hejejejje
Berminat wssap : www.wasap.my/60199128685/Manchester
Jngan lepaskan peluang ye stock limited ππ»π
01/07/2019
NEW Design BOSSSKURR !!!
STOCK LIMITED EDITION TERHAD SAHAJA
BERMINAT ? BOLEH BOOKING DARI SEKARANG
WSSAP SEKARANG : 0199128685
www.wasap.my/0199128685/booked
17/12/2018
Van's Paadin
SAIZ 5,6,7,8,9,10 UK
WSSAP : 0199128685
www.wasap.my/60199128685/paadin
17/12/2018
πππππ ππππππ ππππ πππ ππππ₯π₯
πππππππ ππππππππ
------------------------------------------------
Antara design yang tak perlu di perkenalkan lagi kerana korang sendiri pun sudah tahu nie antara model paling rare dan sangat sukar dijumpai pada masa skang kang.meh abam payung gambar kat bawah..βοΈ
korang pakai pasti member sebelah jeling2 tengok..huhu..mana tak jelingnya.kalau pkai barang mcm nie.pusing satu key ell belom tentu jumpa
Abam pun malas nk cerita panjang,nak review sket pasal kasut nie
βοΈMade in Vietnam
βοΈSuede Lethar (HALAL) bukan π½π½
βοΈInsole yang sangat lembut,maksudnya bila korang pkai tak la sakit kaki nanti
βοΈTapak dijahit dan ketahanan dijamin
βοΈsize 40 41 42 43 44 45
RM1XX ONLY
πΏππππππ πππππππ πΌππππ’πππ
ππ€π§ π’π€π§π πππ©πππ‘ ππ£π πππΏππ πΌπ¨ππ₯ π£π€π
http://www.wasap.my/60199128685/New_Model
15/01/2018
Pernah Tak Korang Tengok Design Yang Macam Nie Kat Butik? Mesti Takde Kan Sebab Model Nie Limited Editon Yang Hanya Keluar Hanya 30 Pasang Macam Tu πππππππ
===============================================
Nih Admin Nak Cite Kit π€ model nie Keluaran Dah Lama Tapi KEtahanan dia Fuh Sangat2 Menyakinkan Dengan Kualiti Yang Terbaik π« Macam nie larh admin nak ckp Kalau Kualiti Tak Cantik Admin Refund Blik Duit Bro π nak Cari Dekat Mana Reseller yang berani macam nie ?
================================================
Kasut Nie Bukan Diperbuat Oleh PVC ATau Lokel kulit Ke Ape , Yang Nie 100% Leather(kulitBaldu) Selesa Sangat Bro Pakai ,Serius BroβΌοΈβΌοΈβΌοΈβΌοΈ Lu Try Baru Lu Tau Bro π¦
================================================
Kasut Nie MAde In Vietnam Mesti Korang TAu Kan Quality Made In Vietnam Kan Cun Sedap PAkai , Tak Perlu Fikir LAma2 PErkara Yang Mudah Kita Laksankan Yeke Idok?
==============================================
Kelebihan Membeli DEngan Kami =
-Under WArranty Bro
-Saiz Tak Ngam Boleh Tukar
-Item Packing Dengan Sempurna TAkyah Risau
Berminat???????? SEnang Dan Mudah Aja HEEHEHEHEHE
: 0199128685
: 0199128685
: 0199128685
ATAU NAK LEBIH MUDAH TEKAN JE LINK KAT BAWAH TERUS KITA BERTEMU π
http://www.wasap.my/60199128685/NEW
http://www.wasap.my/60199128685/NEW
-Siapa Yang Share Posting nie Dimurahkan Rezeki Dan Dipanjankan Umurnya , Amin :)
11/01/2018
Apa Macam Bro? ada Baik Ka? π
π
π
π
07/01/2018
Apa Macam Bro? Admin BAru LEpas Pakai Tubular Nie Buat Main Skate Fuhhh KEtahanan Dia Sangat Berbaloi Tak Rugi Pom Kalau Beli Dengan Kualiti Yang Terjamin Kan? KAlau Beli Harga Mahal2 Tapi Bila Pakai Aduhai Satu HAri Dah Koyak Buat Apekan :*
========================================================
Jika ADa Yang Mencari Model Nie
WAssap Admin : 0199128685
:)
31/12/2017
Wooww!! Nie Nak Cite Model Tubular Shine Red yang tak pernah mengecewakan semua, Kali Nie Stock Limited!! Siape Cepat Dia Dapat Dengan Quality Yang Tidak Terkata, Tunggu Apa Lagi Takyah Fikir Lama2 Hari Nie Order Esok DApat Memang Berbaloi :*
===============================================
Intro Kasut Sikit :
*MAde In Vietnam
*Soft Leather
*Premium Quality
*Tapak Dijahit(Sesuai aktiviti lasak)
*Limited Logo Flora Adidas
===============================================
Bukan Senang Nak Cari Model Nie Tau Last Korang Tengok Bila? Mesti Dah Lamakan? Nie Stock Limited Siapa Cepat Dia Dapat :*
=============================================
Kelebihan Membeli Dengan Kami :
*Item Takkan Kemek Apabila Di Pos
*HAri Nie ORder Esok Terus Pos
*Under WArranty!!!
*Tak Puas Hati Dengan Model Kami 100% WAng anda Dikembalikan
*Saiz Tak Ngam Boleh Tukar
==========================================
CARA ORDER&PERTANYAAN:
======================
πWASAP KE +60199128685
πWASAP KE +60199128685
Anda boleh click link dibawah untuk terus wasap kami:
http://www.wasap.my/60199128685/RED
:)
30/12/2017
Cun2 Tak? Koleksi brader Admin nie π