07/02/2023
“Gempa bumi terburuk, Salam Takziah Turkiye”…
Dunia tengah bersedih dengan gempa bumi yang berlaku di Turkiye sejak semalam lagi. Saya sangat bersimpati dan sedih tengok rakaman video dan gambar yang lalu di media sosial.
Disaat ramai yang tengah tidur, mereka dikejutkan dengan kejadian dan ujian ni.
Presiden Turkiye baru je mengisytiharkan tempoh berkabung selama tujuh hari.
Ya Allah, disana ada saudara kami yang baru je kehilangan ahli keluarga yang tersayang. Harta benda mereka musnah Ya Allah. Mereka kehilangan tempat tinggal dan tempat berteduh.
Ya Allah disana ramai yang tengah bersedih dan berada dalam ketakutan.
Ya Allah, ramai anak-anak yang berharap ada bantuan dan perlindungan untuk mereka.
Engkau berilah ketabahan, kekuatan dan kesabaran buat saudara kami disana.
Sesungguhnya kami berlindung kepadaMu ya Allah. Kau permudahkan segalanya.
Semoga dari apa yang berlaku, ada hikmah yang kau dah susun menanti mereka.
Aamin ya Rabal Alamin..
Source :- Najib Assadok
24/01/2023
Nak Kurus paling cepat?
nak kurus cepat ada caranya tak boleh main redah ikut kawan-kawan je dan tak boleh datang gym terus nak kurus sebab
dia ada procedure nak kurus ni..
nak tahu apa procedure KURUS pantas?
Join sesi online coaching coch ZM dalam segmen
"Anda Tanya Coach Jawab"
Daftar nama anda disini
https://personaltrainerkuantan.com/prospect/form/5
02/01/2023
Isnin permulaan hari buat tahun 2023 , Azam dan tekad betul2 untuk KURUS dan SIHAT ! Coach doakan Semoga allah permudahkan perjalanan anda semua 🔥
21/12/2022
1st Malaysia Nabba Championship 2023
Tahniah to all contestant yang berjaya membawa pulang pingat. Menang kalah adat permainana dan s**an. Teruskan usaha dan jangan Givup!
2023 masih banyak dan lebih luas peluang mendatang 🥰
20/12/2022
Ehh susahnya nak kurus! dah penghujung tahun 2022 pun masih takde perubahan.
Dah tekad pada diri 2023 mesti boleh kurus kalini KONPEM!
Tekad dah bertahun2 tapi masih takde perubahan pun? tekad tu dah betul dah cumanya awak buat tak? ke seminggu pertama je buat lepastu kelaut?
Cuba check cukup tak 4 komponen ni lepas pada pasang niat tu ?
✅ "Niat"
Nak Kurus (Visi)
✅ "Mula"
Dengan Senaman ringan dan henti Makan berminyak dan bergula
✅ "Istiqomah "
buat selama 1 minggu dan seterusnya
✅ "Bersabar"
dengan result penurunan walaupun perlahan
Selalunya pertama buat benda betul dah pasang niat untuk kurus betul?, lepas masuk peringkat kedua dan ketiga semua jahanam.
Nak Kurus ni memang penting sebenarnya untuk orang guide dan kawal tindakan kita sebab semangat kita mudah patah lebih2 lagi orang sebelah makan sedap2 aduhhhh..
Nak buat sorang2 tu boleh tapi keberkesanannya berbeza bila ada Pas**an dan Guide dari pakar Kurus sebab ada orang sentiasa PUSH semangat kita ni.
Sebab tu , kena join program Personal Trainer 30 Hari Kurus Challenge ni. Personal Trainer akan pantau anda :
✅Berikan jadual makanan yang mudah untuk disediakan
✅ Video Masakan Play & Cook
✅ViP group Coaching
✅ Senaman mengikut kesesuaian masa anda
Baru la journey Kurus terjaga, dan dah terbukti ramai yang berjaya dalam program ni. Dah la kurus , boleh menang hadiah pulak tu!
Kemas**an baru untuk 2023 dah mula dah, lebih baik servey cepat sebab limit 15 orang je tak boleh ramai sebab nanti kawan lagi kurus dari awak!
https://linktr.ee/masvro
https://linktr.ee/masvro
15/12/2022
Akak2 semua tu dah siap sedia azam tahun baru nak kurus tu! tak sabarnya nak start january ni!
ni antara contoh badan idaman yang akak2 semua boleh set untuk kick start nanti so takde la confius nak body mcm2 mana kan..
antara 4 kategori dekat bawah ni rasanya2 pilihan number yang mana paling u gais s**a?
Masz number 4 korang pulak? cuba comment dekat bawah 😍
.................................................................................
Program kurus Personal Trainer 30 Hari Challenge Masvro Fitness pengambilan tahun baru 2023 sudah dibuka
Jangan lepaskan peluang dengan best Offer serendah 50%!
Tekan Link dibawah dan berbual dengan Fitness Consultant kami :
https://linktr.ee/masvro
https://linktr.ee/masvro
22/11/2022
Gais, u all selalu DM min tanya berkenaan dengan Personal Training.
Mungkin u gais nak "SUASANO" yang lebih superb Happening dengan Circle yang Sama- Sama supportive dan harga yang lebih berpatutan? amacam? best ke best?
MF kali ni betul - betul nak bantu u Gais n Sponsor 50% harga kelas untuk Set betul2 Goals "RoadtoKurus" kali ni dengan program baharu!
Stay tuned update dari min ok! min akan update masa ke semasa setiap 8 malam!
tak sabar min nak jumpa korang semua dengan visi yang baru bersama MF 😍
24/10/2022
Selamat menyambut Deepavali buat semua pelanggan indian Masvro Fitness
Happy Diwali & Stay Safe Everyone 😍
Living Young With Masvro 💜