Zue Ice cream

Zue Ice cream

Share

sedapppp

13/10/2020

Alaaaa..tak best la kenduri tu tak dak
Aiskrim..lepas mkn nasi minyak pekena
Aiskrim baru padu..

Khas kepada mereka:
# nak buat kenduri kahwin/tunang
# nak buat aqiqah/kesyukuran
# nak buat birthday party
# sapa sajala yang nak buat majlis..

Jangan sesekali lupa kat budak2 yang
mai kenduri tau...bagi depa seronok..
kadang depa tak mkn pun nasi..

Nak bagi depa seronok senang ja..
bagi ada aiskrim dalam menu jaa!!
budak2 tak pi tang lain dah..beratoq
nak ambk aiskrim..kadang bukan setakat
budak bapak budak,mak budak tok n tokwan pun sama naik..hehehe..

Nak pening buat apa benda boleh settle..
Team Zue Ice Cream sedia tolong..

1. Ada 6 perisa Aiskrim
2. Guna Aiskrim berkualiti PREMIUM
yg kompem sedap
3. Ada booth yg ceriakan suasana
4. Khidmat juruskop yg mesra
5. Harga berbaloi

Nak tau pakej katering Zue ice cream??

Cepat wasap kami untuk harga pakej terbaik kami👇
http://www.wasap.my/60175892860

Photos from Zue Ice cream's post 10/10/2020

Alhamdulillah selesai dh tugasan hr ni..terima ksh adk Salina Nisha sudi ambk zue ice cream sebagai menu sampingan utk mjls perkahwinan kakak kesayangannya..maaf jika ada sebarang kekurangan..

05/10/2020
Photos from Zue Ice cream's post 05/10/2020

Hujan pun aiskrim onzz..alhamdulillah selesai dh tugasan hr ni..terima ksh adk syahirah sudi ambk zue ice cream sebagai menu sampingan utk mjls meraikan hr lhr bos kesayangan depa..bos sporting blnja pekerja mkn2 sempena ht lhrnya..smga sihat selalu..aamiin..maaf jika ada sebarang kekurangan..

Photos from Zue Ice cream's post 03/10/2020

Alhamdulillah selesai tugasan hr ni..terima ksh b*k sahabat baikku Nazirah Mat Akhir kerana sudi ambk zue ice cream utk mjls perkahwinan adk kesayanganya..maaf jika ada sebarang kekurangan

Photos from Zue Ice cream's post 01/10/2020

Alhamdulillah settle dh job hr ni..terima ksh kak ina sudi ambk zue ice cream sebagai menu sampingan utk mjls perkahwinan ank kesayangannya..maaf jika ada sebarang kekurangan..

25/09/2020

Aiskrim..Aiskrim..Aiskrim..

~Nak buat majlis kenduri?
~Nak buat majlis hari lahir?
~Nak buat jamuan hari raya?

Pastikan ada Aiskrim bagi budak2 seronok..budak2 seronok baru majlis meriah kan?

Sebut bab Aiskrim katering zue ice cream adalah pakarnya..

~Aiskrim PREMIUM berkualiti tinggi
~Booth lawa
~Crew mesra/ramah tamah
~Semua kami urus tuan rumah relax
layan tetamu ja

Booking Aiskrim cepatttt..sebab slot terhad..

Cepat wasap kami untuk harga pakej terbaik kami👇
http://www.wasap.my/60175892860

21/09/2020

5 sebab kenapa perlu ada Aiskrim dalam
menu majlis anda:-
1.Majlis nampak mewah ala2 elit
2.Bajet Aiskrim murah ja nak di
bandingkan menu lain
3.Menu paling di cari oleh tetamu
kanak-kanak
4.Pencuci mulut paling sempurna
selepas makan nasi
5.Penyejuk tekak dikala musim panas
Nak tau pakej katering Zue ice cream??

Sila hubungi 0175892860

Photos from Zue Ice cream's post 13/09/2020

Alhamdulillah selesai dh job hr ni..kenduri dlm pkp..terima ksh niza n family sudi ambk zue ice cream sebagai menu sampingan utk mjls adik lelakinya..maaf jika ada sebarang kekurangan..

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Kulim?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Website

Address


Kulim
09400