EZ Fitness Studio

EZ Fitness Studio

Share

E-Zee Dance/Aerobic Dance
Tabata/Body Toning/Cardio

Photos from EZ Fitness Studio's post 29/07/2025

Lama tak update page Ezee..ramai juga yang tanya masih On lagi ke studio ...jawapannya ..Masih ON macam biasa tiada perubahan, cuma kami agak sibuk dengan xtvt kelas senaman harian & hujung minggu busy dengan event. Siapa yang nak join kelas boleh dm 014.3809910 Coach Jue..selain kelas di Studio kami juga ada kelas outdoor, kami ada "Personal Class" juga bagi yang serious nak turunkan berat badan. Semuga kita semua terus istiqomah dalam menjaga kesihatan. Tq team yang sentiasa support xtvt Saief Aerodance.











Photos from EZ Fitness Studio's post 07/01/2025

Tahun Baru 2025..kami masih berxtvt sihat di Studio juga di luar Studio. Terus istioqmah untuk tubuh badan yg sihat..bertemu dan berpisah itu perkara biasa. Untuk Team Ezee..dengan izin Dari NYA saya harap anda semua terus istioqmah dalam misi utk kekal sihat..🥰🥰🥰






Photos from EZ Fitness Studio's post 30/07/2024

Kami Masih di sini..berxtvt dalam dan luar studio.
Xtvt yang penuh sepanjang minggu..terus istiqomah.

Photos from EZ Fitness Studio's post 23/11/2023

Let's Go..Let's Go...EZee Group Year End Event coming soon..
30 Dec 2023. SABTU. 7.30pagi - 1tgh
-jom Kita celebrate birthday beramai ramai..
-ada surprise challenge utk uolls
-kita tukar tukar hadiah birthday
-kita ada 2H Aerodance with EZee Team
-ada hadiah utk uolls semua
Jom semua EZee joiner..just give your birth date & daftar kehadiran ye...

Photos from EZ Fitness Studio's post 21/10/2023

Beriadah untuk diri sendiri..hilangkna stress happy2..

Photos from EZ Fitness Studio's post 31/08/2023

Sambutan Hari Merdeka Ezee Fitness Women of Group Pagoh.. Sederhana yang pasti meriah... Itu la team kecergasan Ezee..bila bergabung indoor & outdoor. 31Ogos memang hari kami berkumpul sambut merdeka sama sama. Bersenam & beraktiviti untuk mengekalkan kecergasan diri. Terima kasih kepada semua yang terlibat. Yang tak dapat hadir tu...join kita on next event ye. Istioqmah utk kekal positive & sihat.




Photos from EZ Fitness Studio's post 04/05/2023

Alhamdulillah..selesai sudah event Team Ezee " Potluck Raya berkebaya "..sederhana yang meriah. Tahniah kepada semua kerana berjaya untuk hadir pada hari ini dengan membawa juadah raya yang pastinya sedap sedap. Tahniah juga kepada pemenang Challenge raya..anda semua hebat! Semuga kita semua terus istiqomah dalam menjaga kesihatan & kita sentiasa mengekalkan silaturahim sesama kita. Tq semua..jumpa lagi di event akan datang..insya allah.


Photos from EZ Fitness Studio's post 18/11/2022

Wanita hebat..wanita sihat. Dimulakan dengan "Make A Move" warm up & diteruskan dengan aktiviti menyahut cabaran "Fitness Dance Challenge" anjuran Karnival Rakyat Pagoh. Tahniah untuk semua..



Photos from EZ Fitness Studio's post 08/11/2022

Bersama mereka yg s**a beraktiviti. Setiap isnin petang di Dewan Jayor & malam di Sri Jaya. Happy2 untuk sihat. 1 jam saja untuk diri sendiri🥰🥰🥰💃💃💃



Photos from EZ Fitness Studio's post 04/11/2022

Routine pagi jumaat di Pekembar Pagoh, berkongsi ilmu kesihatan, bersenam, berkongsi idea tentang cara pemakanan sihat & berkongsi s**a duka nak berhijrah ke arah lebih sihat🥰🥰🥰.
Bukan senang nak konsistent dalam beriadah & juga penjagaan makanan harian..tapi bila kita buat secara berjemaah..kita rasa seronok. Jom kita sama sama beraktiviti untuk sihat.💃💃💃

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Muar?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Website

Address


E-Zee2fit Healthy Studio, 17-1 Jalan Perdagangan, Bukit Pasir
Muar
84300

Opening Hours

Monday 17:15 - 18:15
Tuesday 20:45 - 21:45
Wednesday 17:15 - 18:15
Thursday 17:15 - 18:15
Friday 20:45 - 21:45
Saturday 17:15 - 18:15
Sunday 17:30 - 18:30
20:45 - 21:45