Pad kapas sunnah

Pad kapas sunnah

Share

Lexee sangat selesa dan yakin

24/02/2020

Pakai Pad LEXEE boleh dapat BONUS?? Betul KA?
Ingat Guna SIM CARD saja boleh dapat BONUS.

BETUL!

REDLIFE kini dalam misi mencari Pengedar Produk LEXEE. Tuala Wanita 100% kapas dengan ION NEGATIF yang terhebat dipasaran.

Banyak feedback yang diterima tentang kabaikan LEXEE yang mampu mengatasi masalah wanita. boleh google juga untuk tengok testimoni.

Bukan itu sahaja, anda boleh mulakan perniagaan sendiri dengan mendaftar sebagai member/Agent. Anda layak untuk mendapat keuntungan jualan runcit lebih 100%, bonus pengenalan, bonus group sale & lain2 lagi.

Apa tunggu lagi?

Jom, Sertai Kami sekarang sebagai pengedar!
Mau tahu lebih lanjut??
Hubungi Biz Partner kami yang terdekat untuk lebih details Tentang Pengedar Lexee ๐Ÿ˜

30/10/2019

Skinlog firming Cream = 200$
Skinlog Serum = 200$
๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š๐Ÿ”Š
nak bagi harga adik beradik
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ

Skinlog firming Cream + Serum = 315$

nak bagi lagi
๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€
PERCUMA PENDAFTARAN AHLI.....

Jom grab sekarang!!

30/10/2019

*FUNGSI TAMPAL PANTILINER LEXEE DI TAPAK KASUT*

๐ŸŒทMELEGAKAN SAKIT SENDI
๐ŸŒทMELEMBUTKAN URAT YANG TEGANG
๐ŸŒทMEMBERIKAN TENAGA
๐ŸŒทMENGURANGKAN BAU
๐ŸŒทMELANCARKAN PEREDARAN DARAH
๐ŸŒทSESUAI UNTUK YANG AKTIF DAN MELAKUKAN BANYAK PERGERAKAN SEPANJANG HARI

sekiranya anda berminat untuk mencuba jom dapatkan segera dengan membuat tempahan di talian ๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฒ01114917277

Photos from Pad kapas sunnah's post 18/10/2019



"Tukar Pad Dapat Duit"

Sebelum ni dah pakai pad sejak dari zaman sekolah lagi sampai la sekarang ada dapat apa-apa manfaat? Tak ada kan..

Dapat basah ada la, dah tu sehari nak kena salin 4 5 kali๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข tension kan..

Best tak pakai lexee sehari sekeping tahan pagi sampai petang..? Gerenti hakak yang bekerja ni kalau tahu mesti s**a punya senyum sampai telinga๐Ÿค—๐Ÿค—

Mahal ker..?
Tak laa sebungkus boleh dapat harga tak sampai RM10, tahan 2 bulan..๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
Jimat ka Murah..?
Murah yakmat..

Betul ker sebungkus RM10?
Nak tahu kitew rojer-rojer, kita adjust sampai jadi..

p/s : Jaminan wang dikembalikan๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

01/10/2019

5 sebab Sis yakin dengan KEKUATAN LEXEE & REDLIFE!!

1. Saiz pasaran yang bernilai 150 J0ta sebulan.
2. Produk WAJIB bagi wanita setiap bulan.
3. Pasaran KEKAL selagi adanya wanita di dunia ini.
4. Produk anti KEMELESETAN ekonomi.
5. Tak ada dwet pun, TERPAKSA kena belii

*Nak join team redlife?meh helo2 kita setle tepi ea..nk tnya dlu pon blh..
01114917277

Photos from Pad kapas sunnah's post 08/09/2019

Redlife bukan setakat jual Lexee je! Air Badang pun ada tau!

Hari Sabtu Ahad ni mesti ramai yang Sibuk pergi jemputan sana sini kan..


Ha jemputan jemputan jugak, kalau da makan ayamlah, daginglah, kambinglah karang ada je yang tetibe darah tinggi melambung๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„


So jangan bimbang kalau nak bagi balance semula segala yang tetibe tak stabil tu tak kirelah darah ke, asid ke, gula ke.. apa kata anda try minum AIR KLOROFIL ni๐Ÿ˜Š


InshaAllah dapat membantu mengimbangi paras gula,kolestrol, Asid ,n tekanan darah anda๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

Sangat rekemen pada individu yang tak s**a makan sayur, tak s**a makan buah, kurang buat aktiviti senaman, kurang tenaga dan mempunyai masalah kesihatan yang lain

Berminat untuk mencube sila hubungi๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฒ
01114917277


20/07/2019

*TIPS BANCUH KOPI REDLIFE*

โœ… bancuh bersama 150 ml air panas atau suam
โœ… kacau sebati

โŒ perlu tambah gula
โŒ perlu tambah susu

Rasa kopi sebenar yang pasti memikat๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

Sekotak rm40 jer
Nak dapat harga mur mur boleh ambil pakej 315 anda akan dapat

๐Ÿ”– 2 kopi tongkat ali
๐Ÿ”– 2 kopi kacif fatimah
๐Ÿ”– 2+1 kopi merah
๐Ÿ”– voucher i-NEW training bernilai 100
๐Ÿ”– website www.goredlife.com
๐Ÿ”– keahlian seumur hidup
๐Ÿ”– potongan harga 50 to 100%

Jom grab sekarang๐Ÿ‘„๐Ÿ’ช
Www.wasap.my/601114917277

Photos from Pad kapas sunnah's post 22/06/2019

*SKINLOG REGENERATING SERUM REDLIFE*

Revolusi kecantikan masa depan menggunakan Teknologi Korea SUPERMICRONIZE (nano)

Teknik penyerapan TERBAIK melalui Bio-Technologi Terunggul (nano). Ia dpt menghantar bahan aktif semulajadi Skinlog ke dalam lapisan kulit dengan SEGERA..!!

FUNGSI SKINLOG REGENERATING SERUM..

1) Menambah~ vitamin E organik & ekstrak pumpkin seed akan memyerap ke dlm lapisan kulit melalui pori2 brfungsi sebagai Antioksida & melawan kerosakan sel.
Ekstrak pumpkin seed menjana pembentukan kolagen.

2) Melindungi~Formula dari bahan berunsurkan air bebas minyak dengan bahan nutrisi mencegah dari pencemaran udara, panas & sejuk serta pancaran matahari.

3) Melembab~nutrisi yang mengikat air, mengisi cela yang kosong pada kulit, meningkatkan metabolisma & elastik kulit, mengurangkan garis2 halus pada wajah, mengaktifkan kembali sel matrik serta pembentukan kolagen.

4) Menguatkan~pemangkin produk penjagaan kulit yang sedang digunakan. Boleh digunakan d bawah lapisan makeup bagi meningkatkan hidrasi, tahan lama & makeup mudah disapu.

Sharing is caring

Redlife Go!!

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Pasir Puteh?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Website

Address


Pasir Puteh
16800