24/11/2021
Pad kapas sunnah
www.wasap.my/601114917277/lexee
Lexee sangat selesa dan yakin
24/11/2021
Pad kapas sunnah
www.wasap.my/601114917277/lexee
24/02/2020
Pakai Pad LEXEE boleh dapat BONUS?? Betul KA?
Ingat Guna SIM CARD saja boleh dapat BONUS.
BETUL!
REDLIFE kini dalam misi mencari Pengedar Produk LEXEE. Tuala Wanita 100% kapas dengan ION NEGATIF yang terhebat dipasaran.
Banyak feedback yang diterima tentang kabaikan LEXEE yang mampu mengatasi masalah wanita. boleh google juga untuk tengok testimoni.
Bukan itu sahaja, anda boleh mulakan perniagaan sendiri dengan mendaftar sebagai member/Agent. Anda layak untuk mendapat keuntungan jualan runcit lebih 100%, bonus pengenalan, bonus group sale & lain2 lagi.
Apa tunggu lagi?
Jom, Sertai Kami sekarang sebagai pengedar!
Mau tahu lebih lanjut??
Hubungi Biz Partner kami yang terdekat untuk lebih details Tentang Pengedar Lexee ๐
30/10/2019
Skinlog firming Cream = 200$
Skinlog Serum = 200$
๐๐๐๐๐๐๐
nak bagi harga adik beradik
๐๐๐๐๐๐๐๐
Skinlog firming Cream + Serum = 315$
nak bagi lagi
๐๐๐๐๐๐๐๐
PERCUMA PENDAFTARAN AHLI.....
Jom grab sekarang!!
30/10/2019
*FUNGSI TAMPAL PANTILINER LEXEE DI TAPAK KASUT*
๐ทMELEGAKAN SAKIT SENDI
๐ทMELEMBUTKAN URAT YANG TEGANG
๐ทMEMBERIKAN TENAGA
๐ทMENGURANGKAN BAU
๐ทMELANCARKAN PEREDARAN DARAH
๐ทSESUAI UNTUK YANG AKTIF DAN MELAKUKAN BANYAK PERGERAKAN SEPANJANG HARI
sekiranya anda berminat untuk mencuba jom dapatkan segera dengan membuat tempahan di talian ๐ฒ๐ฒ01114917277
18/10/2019
"Tukar Pad Dapat Duit"
Sebelum ni dah pakai pad sejak dari zaman sekolah lagi sampai la sekarang ada dapat apa-apa manfaat? Tak ada kan..
Dapat basah ada la, dah tu sehari nak kena salin 4 5 kali๐ข๐ข tension kan..
Best tak pakai lexee sehari sekeping tahan pagi sampai petang..? Gerenti hakak yang bekerja ni kalau tahu mesti s**a punya senyum sampai telinga๐ค๐ค
Mahal ker..?
Tak laa sebungkus boleh dapat harga tak sampai RM10, tahan 2 bulan..๐ฑ๐ฑ
Jimat ka Murah..?
Murah yakmat..
Betul ker sebungkus RM10?
Nak tahu kitew rojer-rojer, kita adjust sampai jadi..
p/s : Jaminan wang dikembalikan๐ช๐ช
01/10/2019
5 sebab Sis yakin dengan KEKUATAN LEXEE & REDLIFE!!
1. Saiz pasaran yang bernilai 150 J0ta sebulan.
2. Produk WAJIB bagi wanita setiap bulan.
3. Pasaran KEKAL selagi adanya wanita di dunia ini.
4. Produk anti KEMELESETAN ekonomi.
5. Tak ada dwet pun, TERPAKSA kena belii
*Nak join team redlife?meh helo2 kita setle tepi ea..nk tnya dlu pon blh..
01114917277
08/09/2019
Redlife bukan setakat jual Lexee je! Air Badang pun ada tau!
Hari Sabtu Ahad ni mesti ramai yang Sibuk pergi jemputan sana sini kan..
Ha jemputan jemputan jugak, kalau da makan ayamlah, daginglah, kambinglah karang ada je yang tetibe darah tinggi melambung๐๐
So jangan bimbang kalau nak bagi balance semula segala yang tetibe tak stabil tu tak kirelah darah ke, asid ke, gula ke.. apa kata anda try minum AIR KLOROFIL ni๐
InshaAllah dapat membantu mengimbangi paras gula,kolestrol, Asid ,n tekanan darah anda๐๐
Sangat rekemen pada individu yang tak s**a makan sayur, tak s**a makan buah, kurang buat aktiviti senaman, kurang tenaga dan mempunyai masalah kesihatan yang lain
Berminat untuk mencube sila hubungi๐ฒ๐ฒ๐ฒ
01114917277
20/07/2019
*TIPS BANCUH KOPI REDLIFE*
โ
bancuh bersama 150 ml air panas atau suam
โ
kacau sebati
โ perlu tambah gula
โ perlu tambah susu
Rasa kopi sebenar yang pasti memikat๐๐
Sekotak rm40 jer
Nak dapat harga mur mur boleh ambil pakej 315 anda akan dapat
๐ 2 kopi tongkat ali
๐ 2 kopi kacif fatimah
๐ 2+1 kopi merah
๐ voucher i-NEW training bernilai 100
๐ website www.goredlife.com
๐ keahlian seumur hidup
๐ potongan harga 50 to 100%
Jom grab sekarang๐๐ช
Www.wasap.my/601114917277
22/06/2019
*SKINLOG REGENERATING SERUM REDLIFE*
Revolusi kecantikan masa depan menggunakan Teknologi Korea SUPERMICRONIZE (nano)
Teknik penyerapan TERBAIK melalui Bio-Technologi Terunggul (nano). Ia dpt menghantar bahan aktif semulajadi Skinlog ke dalam lapisan kulit dengan SEGERA..!!
FUNGSI SKINLOG REGENERATING SERUM..
1) Menambah~ vitamin E organik & ekstrak pumpkin seed akan memyerap ke dlm lapisan kulit melalui pori2 brfungsi sebagai Antioksida & melawan kerosakan sel.
Ekstrak pumpkin seed menjana pembentukan kolagen.
2) Melindungi~Formula dari bahan berunsurkan air bebas minyak dengan bahan nutrisi mencegah dari pencemaran udara, panas & sejuk serta pancaran matahari.
3) Melembab~nutrisi yang mengikat air, mengisi cela yang kosong pada kulit, meningkatkan metabolisma & elastik kulit, mengurangkan garis2 halus pada wajah, mengaktifkan kembali sel matrik serta pembentukan kolagen.
4) Menguatkan~pemangkin produk penjagaan kulit yang sedang digunakan. Boleh digunakan d bawah lapisan makeup bagi meningkatkan hidrasi, tahan lama & makeup mudah disapu.
Sharing is caring
Redlife Go!!