25/07/2018
‼️SALAM GAIS‼️
Semboyan penang berbunyi🎺🎺🎺🎺🎺come guys lame x ride same2,,,kalini EMPIRE NAFISSA collab dgn LA DULANG group dari shah alam.
Pasal penginapan jgn risau dierang dh ade banglo sendiri,banglo kite sebelahan dgn dierang aje,,
Demi memeriahkan suasana 3 ari 2 malam kite kt sane peyment RM200 utk sorg,itu dah trmasok
💥penginapan
💥baju/stiker
💥BBQ
💥Lori 3 tan (pengangkutan jika kecemasan)
Pembayaran dah boleh start skrg demi memudahkan urusan,harap smua bgi kerja same dan bagi tau rakan2 dan boleh buat secara ansuran..
DEMI EMPIRE NAFISSA
EMPIRENAFISSA❌LaDULANG
✊🏻SALAMKEMAAFAN
19/03/2018
1 mei ni admin nk buat konvoi...ade sape2 yg nk ikot???
21/09/2017
Antara admin ...
-mane tau nk jmput kami kenduri khwin korang kew
-ade tempat konvoi yg best kew
Korang blh add dierang atau pm dierang terus
03/01/2017
Kebahagiaan persahabatan kita kongsi bersama
Jambatan no 2 menjadi saksinya
01/12/2016
Main Motor ... Main Juga Tapi Allah Jangan Lupa ....
Semoga Kehidupan Kita Diberkati Allah 😘
21/11/2016
Salam smua
New year ni.destination kita kew pulau pinang...bajet kte dh cutkan sbb baju kita tak buat atas ekonomi negara yg tenat..klu tahun yg sudah kita dpt ambk keuntungan baju utk tambah dana kalini sebaliknya..harap smua phm dan dpt bgi kerjasama...
Utk konvoi kalini pihak mnghitungkan bajet..utk 3 hari 2 malam kita
Kita mnta RM100 Utk satu kepala (4x4 dh trmasuk dlm pakej)
Kuala selangor boleh terus kew admin Syazwan
Tanjung karang
Sg besar
Klang/shah alam Jafaar
Pembayaran boleh buat separuh2 so x membebankan...boleh start hari ni...
Klu ade pape sye akn info lagi.
Mohon bgi kerjasama