01/09/2026
⏱️ **Nak workout lebih efficient?** 💪
Cuba 5 tips simple ni supaya masa di gym lebih productive dan tak terbuang begitu saja. 🔥
Swipe untuk check! 👀
We are Segamat's First and Largest Gym. Best of all, we are OPEN 24 Hours a day! WE ARE NOW OPEN @ PUSAT KOMERSIAL SRI UTAMA!
Our opening hours are:
* Mondays-Fridays (1pm-10pm)
* Saturdays (1pm-6pm)
* Sundays & Public Holidays (Members only)
* Members get 24 Hours, 7 days a week access to the gym!
. For enquiries, come and visit us
at our Segamat branch (Above Sushi King- Pusat Komersial Sri Utama)
Email: [email protected]
or contact us / Whatsapp +6010 829 0450
01/09/2026
⏱️ **Nak workout lebih efficient?** 💪
Cuba 5 tips simple ni supaya masa di gym lebih productive dan tak terbuang begitu saja. 🔥
Swipe untuk check! 👀
Nak mantapkan glutes tanpa beban berlebihan kat lower back?
Guna Hip Extension ni dengan cara yang betul.
Mesin padu ni salah satu mesin baru yang ada kat Gym Level Up Segamat.
Jom datang kalau nak cuba rasai sendiri mesin baru ni!
Nak deadlift tanpa sakit pinggang? Kena kuasai teknik Deadlift Elite ni dulu!
Ini salah satu mesin baru yang ada kat Gym Level Up Segamat.
Jom datang kalau nak cuba rasai sendiri mesin baru ni dan mantapkan form korang!
28/08/2026
🏃♂️ Buat cardio pun ada cara yang betul!
Elakkan 5 kesilapan ni supaya workout lebih selesa, selamat dan berkesan. 💪🔥
Swipe untuk check satu-satu!
Bakar kalori level maksima tanpa gantung badan kat handle!
Stair Machine Compact ni memang game changer dan salah satu mesin baru yang ada kat Gym Level Up Segamat.
Jom datang kalau nak cuba rasai sendiri mesin baru ni — confirm lencun!
Longest plank during work
26/08/2026
Workout rasa boring? 😴🔥
Cuba 5 cara simple ni untuk buat workout lebih fun dan kekal motivated! 💪
Yang penting, jangan berhenti. Keep moving, keep improving! 🔥
**开始永远不嫌迟。💪❤️**
按照自己的节奏训练,慢慢提升力量,在 Fazli 教练的指导下,让自己每天都变得更强、更有活力。🔥
📩 欢迎 DM 我们,开启你的健身之旅!
Remember to always be careful, okay? :)
24/08/2026
⏱️ **Tak semestinya workout lama baru dapat result!**
45–60 minit workout yang konsisten dan berkualiti pun dah cukup. 💪🔥
Fokus pada effort, bukan berapa lama anda berada di gym.