09/03/2024
Misi membantu orang sihat kurus diteruskan β€οΈ
Bersyukur dapat bantu En Zul ni. Dia berjaya turunkan berat 9.6kg hanya dalam masa 5 minggu sahaja. Woww..
Kesihatan pun semakin baik. Dia lebih bertenaga dan perut pun semakin mengempis. Alhamdulillah π€²
Nak jadi cam En Zul ?
Hubungi saya utk dibantu. Tekan link wasap sekarang
www.wasap.my/60196405969/nakkurus
*Minta jasa baik anda semua utk kongsikan status saya ni. Mana tahu ada yg berminat utk saya bantu kurus. Terima kasih β€οΈ
Disclaimer : Result adalah tidak tipikal. Berbeza setiap individu
04/03/2024
Assalamualaikum
Saya nak kongsi satu berita baik π₯°π€©
Mila ni baru jer minum Nutrisi Herbalife dgn saya. Dia minum di rumah. Saya guide dia secara online. Dia dah lama kawin tapi sukar hamil. Alhamdulillah dgn izin Allah berkat bernutrisi sekarang dah hamil π
Suami dia happy tak terkata ππ
Jika anda ada kenal sesiapa yg nak hamil, sila beritahu saya ya atau share jer link π pd mereka
www.wasap.my/0196405969/nakhamil
Terima kasih π
Disclaimer: Herbalife ialah Nutrition dan bukannya ubat. Ia tidak bertujuan untuk merawat penyakit tapi logik akal bila kita memberi badan kita makanan sihat, badan kita akan menjadi sihat
15/02/2024
Semasa jadi Pengasuh dulu tiada siapa hiraukan saya..dunia saya hanya la bersama kanak2 asuhan saya semata.
Berbeza dengan kehidupan saya bersama Herbalife Nutrition. Saya sentiasa dijemput menjadi Speaker berkongsi kisah kejayaan saya. Terasa diri dihargai π
Ini sebahagian dari Training Herbalife di mana saya menjadi Speaker. Oh ya, nama sebenar saya ialah Rohayati Noor. Coach Eqin ialah nama glamour saya di Herbalife..hihi..
Anda ada kenal sesiapa di Kota Bharu Kelantan yang nak sihat, turun berat atau menjana pendapatan ? WhatsApp saya agar saya dapat bantu. Saya menjadi Speaker di sana 24 Feb ni.
Tekan WhatsApp sekarang ya. Selamat malam semua. Tidur la mudah-mudahan bangun esok anda kurus π€
15/02/2024
"Ibu..Iman selalu penat laa. Makan pun tak berselera. Ramai kawan2 gelakkan Iman sebab kurus keding"
Ini luahan anak bongsu saya Shaqirin Iman dulu. Sebagai ibu saya memang inginkan yang terbaik buat anak-anak saya. Saya berikan dia Protein Herbalife setiap kali selepas dia makan nasi. Alhamdulillah berat otot dia bertambah 7kg dalam masa 2 bulan (rujuk gambar pertama) π€©ππͺ
Nutrisi Herbalife bukan Ubat Kurus ya. Ia Nutrisi Sellular. Makanan sel. Selain untuk pengurusan berat badan, ia membantu kita lebih sihat
Ada sesiapa nak tambah berat ? Mai Coach Eqin bantu. Kalau Iman boleh, anda juga pasti boleh πͺ
Tekan WhatsApp sekarang. Lagi cepat guna, lagi cepat dapat hasil, insyallah. Jom cantik hensem sebelum raya π
Disclaimer: Result adalah tidak tipikal, berbeza setiap individu
15/02/2024
" Terima kasih Coach. Tak sangka saya akan dapat hasil sebagus ini. Saya dah tukar saiz baju dan rasa sihat bertenaga "
Ini la yang selalu mereka ucapkan pada saya. Saya tunjuk cara dan pantau. Selebihnya usaha anda semua dan dengan izin Allah jua β€οΈ
Saya kongsi hasil sebahagian kecil coachees saya di sini. Sila tengok ya. Hasil adalah tidak tipikal dan berbeza setiap individu
Nak jadi macam mereka ? WhatsApp saya sekarang
14/02/2024
Siapa nak jadi macam saya ? Dari seorang Pengasuh menjadi seorang Usahawan Wanita Berjaya
Saya Coach Eqin 58 tahun. Dahulu saya tidak sihat, mempunyai saiz badan yang besar, tidak ada wang simpanan dan tiada impian besar dalam hidup
Semuanya berubah apabila saya berjumpa Herbalife Nutrition. Saya tukar corak pemakanan saya, amalkan gaya hidup sihat, bonus saya turun 28kg πͺ
Apabila orang nampak peribahan diri saya ramai yang bertanya. Saya buka Kelab Nutrisi di rumah dan mula membantu mereka. Permulaan hanya beberapa orang jiran yg datang tapi saya tak give up
Selepas 13 tahun, Kelab saya semakin besar dan sepanjang 13 tahun tersebut, saya dah bantu ribuan orang mendapat hasil, alhamdulillah π
Kini saya mencari pelatih yang ingin membuka Kelab Nutrisi yang berjaya dan menjana pendapatan. Saya akan membimbing berdasarkan pengalaman dan ilmu yang saya ada
Siapa yang berminat tekan button WhatsApp sekarang