Kick Fat Challenge - KFC

Kick Fat Challenge - KFC

Share

Kick Fat Challenge - Program membantu untuk kekal kurus dan sihat bersama Coach yg terlatih dgn bant

17/07/2024

๐ŸŒฟ Kenapa Ashwa Olive Oil Perlu Jadi Pilihan Anda? ๐ŸŒฟ

Boleh tonton video di Bawah untuk mengetahui KENAPA pemilihan Ashwa Olive Oil Adilah terbaik untuk anda.

โค๏ธManfaat hebat Ashwa Olive Oil yang kaya dengan polifenolโค๏ธ

๐ŸŒŸ Antioksidan Semulajadi yang Kuat
๐ŸŒŸ Kesihatan Jantung yang Terjaga
๐ŸŒŸ Sifat Anti-Radang yang Hebat
๐ŸŒŸ Kesihatan Otak yang Optimum
๐ŸŒŸ Meningkatkan Sistem Imun Anda
๐ŸŒŸ Pengurusan Berat Badan yang Sihat
๐ŸŒŸ Kulit Cantik dan Sihat

Klik link โ€œWhatsappโ€ dan dapatkan Ashwa Olive Oil berkualiti tinggi sekarang!

07/05/2024

Pagi ni jom kita bersenam.

10/01/2024

๐Ÿš€ Tingkatkan Fokus Anak Anda Untuk Exam dengan Eskayvie Mindtropic โ€“ PakNil Punya Rekemen! ๐ŸŒŸ


"Sejak anak saya mula ambil Eskayvie Mindtropic, dia jadi lebih tumpu dan tenang masa study. Alhamdulillah, result peperiksaan dia semua straight As โ€“ Ibu Wan Hiffza, Shah Alam


โœ… **Meningkatkan Tumpuan:** Anak lebih fokus semasa belajar.
๐Ÿง  **Memperkuat Memori:** Ingatan jadi lebih tajam, hafalan jadi senang.
๐Ÿ“˜ **Panduan Eksklusif:** Dapatkan PERCUMA EBOOK RAHSIA & TIPS SKOR A!


Jangan lepaskan peluang keemasan ini! Hanya RM130 untuk 2 botol, anak anda boleh jadi juara di sekolah dengan Eskayvie Mindtropic.


โฐ Tawaran TERHAD! EBook Rahsia & Tips Skor A PERCUMA hanya untuk pembelian 2 botol ke atas.


๐Ÿ”ฅ Klik "whatsapp" dan mulakan perjalanan anak anda ke puncak kejayaan.


๐ŸŽฏ Jom bantu anak anda capai potensi maksima dengan Eskayvie Mindtropic. Takkan nak lepaskan peluang emas macam ni? Klik button whatsapp, dapatkan sekarang, dan saksikan transformasi anak anda!

13/11/2023

โ€œMak, orang nak citer nih. Mak ingat tak haikal kan tak boleh membaca? Orang risau giler mak. Bulan lepas, orang nampak iklan pasal produk minda keluaran Doktor kita, mak. Orang terus order. Hari2 orang bagi haikal, nasibla haikal s**a pasal rasa coklat. Mak tahu, sekarang dia dah boleh baca makk!!! Orang syukur sangat2!!!!โ€


Mak mana yang tak risau anak tak boleh membaca terutama dalam zaman yang mencabar nih.

Sebab itulah Dr Syid Formulakan Eskayvie I-Qids untuk bantu anak2 seawal 2 tahun untuk tingkatkan fungsi otak mereka dan bantu sel2 otak berhubung dengan lebih baik.

Eskayvie I-Qids perisa coklat yang sangat lazat yang mengandungi kandungan untuk beri nutrisi tambahan kepada otak termasuk 22 estrak buahan dan sayuran yang sesuai untuk anak2 yang picker eater.

Photos from Kick Fat Challenge - KFC's post 23/06/2023

Kami buka peluang pada mereka yang tengah cari platform untuk tambah income dengan produk SAVVA.

SAVVA dah terjual melebihi rm1juta semenjak dilancarkan pada 15.3.23.

Repeat order tinggi dan harga mampu milik.

Hubungi segera ๐Ÿฅฐ.

Photos from Kick Fat Challenge - KFC's post 04/06/2023

DAH TERJUAL MELEBIHI RM1 JUTA SEJAK DILANCARKAN!!

SAVVA baru dilancarkan pada 15.3.2023 dan sambutannya alhamdulillah amat menggalakkan dan mendapat respon yang baik daripada pengguna.

Kami buka peluang kepada mereka yang nak tambah pendapatan untuk bersama kami.

SAVVA produk mudah jual dan mampu milik.

Hubungi kami segera sebelum kami tutup peluang ini.

https://hi.jomwasap.my/KneenyAgent2023

23/05/2023

Pelikkan minum Teh Tarik tapi Boleh Kurus..

Pelik tapi benar ya, Pak Nil elok aje cuba jugak minum Teh Savva ni perisa Teh Tarik tapi versi sihat yang TAK MENGGEMUKKAN!

Teh Savva ni minum rasa Teh Tarik tapi bukan Teh Tarik. Eh Peliknya? Hahah

Teh SAVVA ni ada Bahan Sicilian Moro Red Orange yang MENGURANGKAN PEMBENTUKAN LEMAK DALAM BADAN Terutamanya Di Bahagian Pinggang Dan Pinggul.

Nak Rasa Teh Tarik Sihat Yang Kurang Pembentukan Lemak? Tekan Link Wassap Dibawah Ya!

https://hi.jomwasap.my/savva
https://hi.jomwasap.my/savva

Photos from Kick Fat Challenge - KFC's post 15/12/2020

Bestkan pakai Apps ni?

Coach pantau kita melalui apps je..
Kita nantikan progres mereka week to week ya..
Apa lagi bila program berjemaah ni..
Buat sorang2 tak best...

Rasa terlepas kapal?

Sempat lagi nak join.. 18/12 baru kami Tutuppp

Join ni ๐Ÿ’ฅ https://t.me/KickFatChallenge

13/12/2020

Assalamualaikum...
Good Morning & Selamat Pagi all.

We know this Covid 19 pandemic may be stressfull for some people. Fear and anxiety of what could happen can be overwhelming.

Fear not, as the quote below saying ๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ

โ€œRise up, start fresh see the bright opportunity in each day.โ€ โ€“ Unknown

Share this to everyone you love!
Never give up

Eat healthy meals, get some indoor exercise and take a deep breath!


Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Shah Alam?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Address


Plaza Azalea
Shah Alam
40000