20/04/2021
Masih Mencari Tempat Untuk Berbuka Puasa ?
Mahu Tempat Makanan Yang Mantap,Santai Dan Mudah Akses ?
"CLASH GIDA" Adalah Penyelesaian Kepada Masalah Anda !!!
Kenape CLASH GIDA lokasi TERBAIK untuk berbuka puasa bsama seisi keluarga??
🍔 Kami Menyediakan Pelbagai Jenis Makanan Di Bulan Ramadhan Ini !!
💆Suasana indoor(aircond)/outdoor yang NYAMAN lg SEMPOI !!
🗻 PARKING yang tidak terhad dan mudah di akses.
😇 Lokasi kami betol2 bersebelahan dgn SURAU. Selepas berbuka anda boleh terus solat maghrib : )
WAKTU OPERASI KAMI :-
SELASA - AHAD : 5.30PTG - 12.00MLM
ISNIN KAMI TUTUP
Lokasi Kami Terletak Di Belakang TF Temerloh !
Untuk Tempahan Tekan Link Whatsapp Di Bawah : https://wa.link/bf7f0k
18/03/2020
STAFF HOSHAS, COD FREE UNTUK ANDA!!!!!!!
Assalamualaikum & Salam Dilindungi dihindari dari Covid-19. Semalam ramai duk whastapp & PM bertanya ; Clash Gida beroperasi ke tak untuk COD & tapaw. Jawapan iya, kami beroperasi bermula esok. Berita baik dari kami , untuk staff Hospital Temerloh @ HOSHAS yang sedang bertugas, kami dengan bermurah hati tidak akan mengenakan sebarang CAJ COD di HOSHAS kepada anda demi menghargai jasa membantu meringankan para pesakit2. Mohon sebarkan kepada STAFF HOSHAS ya & kami juga akan mengurangkan harga makanan kami & memberi air percuma Kepada setiap makanan yang di beli (kepada semua pelanggan). Inilah cara kami di dalam membantu meringan beban & memberi sedikit senyuman kepada anda. Menu kami akan diedarkan seawal malam ini atau esok
WAKTU DELIVERY ADALAH
3 PETANG - 9 MALAM
STAFF HOSHAS ; CLASH GIDA BERSAMA ANDA!!!!!!
Untuk Tempahan/order :
http://www.wasap.my/+60179584058
http://www.wasap.my/+60133671169
http://www.wasap.my/+60129516761
http://www.wasap.my/+60179541512
http://www.wasap.my/+60129717131
12/01/2020
Road To 1k Follower !!
Bantu Share Dan Like Geng !!
12/01/2020
Road to 1k Follower !
Bantu Share Dan Like Geng !
11/01/2020
2020 Dan Masih Mencacing !
Road to 1k Follower !
Bantu Share Dan Like Geng !
09/01/2020
Bantu Like Dan Share Kawan Kawan !!
08/01/2020
Bantu Share Dan Like Gais !!