20/06/2026
Dyane, ooit een stevige roker, wilde haar leven drastisch veranderen. Stoppen met roken was haar eerste doel, daarna wilde ze bewuster met haar voeding en beweging omgaan.
Nadat Dyane begon met een Persoonlijk Keto Voedingsplan, zag ze al snel veranderingen.
Haar energie nam toe.
En belangrijker nog, ze zag eindelijk resultaat!
Dyane startte 9 weken geleden met een gewicht van 59.3 kg en een vetpercentage van 31%.
Nu weegt ze 54.3 kg met een vetpercentage van 23%.
Daarnaast is haar buikomvang met 7.5 cm afgenomen.
✏ haar verhaal:
"1) Indien je het leuk vindt mag je kort iets over jezelf vertellen:
-Ik ben altijd een stevige roker geweest maar wilde mijn leven drastisch veranderen. Ik wilde graag een gezonde levensstijl hebben en stoppen met roken was doel 1. Nadat stoppen met roken was gelukt wilde ik bewuster met mijn voeding en beweging omgaan. Ik ben mij toen gaan inlezen in keto en kwam zodoende bij Daniel terecht. Nadat ik al snel verandering zag was ik gelijk enthousiast. Het keto voedingsplan en dagelijks sporten doet mij zo goed dat ik bijna spreek van een nieuwe verslaving. Ik had hier veel eerder aan moeten beginnen maar beter laat dan nooit.
2) Heb je hiervoor eerdeere afvalpogingen gedaan?
-Nee, maar mijn doel was niet afvallen.
3) Had je bepaalde verwachtingen?
-Ik wilde gewoon weer lekker in mijn vel zitten.
4) Hoe denk je hier nu over?
-Het gaat hartstikke goed dus ik ga gewoon door.
5) Heb je getwijfeld voor dat je je aangemeld heb?
-Nee.
6) Hoe heb je keto tot nu toe ervaren?
-In het begin was ik erg moe en had ik veel last van hoofdpijn. Ook miste ik mijn ongezonde suikers. Denk hierbij aan chocolade, chocomelk, ijs en chips. Dit trok gelukkig ook weer snel weg. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de zoetigheid nog best vaak mis. Hier zoek ik dan alternatieven voor en vind ik het leuk om dan andere toetjes en gerechten te maken die wel in Keto passen. Ook merkte ik dat ik veel meer energie kreeg zonder het gebruik van suiker. Qua eten lust ik eigenlijk alles en ben ik gek op veel groenten, dus variatie genoeg. Aangezien ik graag in de keuken sta is het voor mij goed te doen.
7) Hoe heb je het voedingsplan ervaren, voldoet het aan je verwachtingen?
-Voedingsplan is prima.
8) Hoe heb je de community ervaren?
-De community ervaar ik als zeer prettig. Je bent toch samen met hetzelfde doel bezig. Al is het bij mij niet zo zeer afvallen maar spiermassa opbouwen. Qua gerechten blijft het hetzelfde. Ik vind het daarom ook fijn om de gerechten, verhalen en ups en downs te horen van andere deelnemers. Hier kan ik alleen maar van leren. Ook sta ik soms versteld van de creativiteit van sommige mensen, en alle tips en ideeën zijn welkom. Wat ik zelf ook fijn vind is dat je altijd terecht kunt bij je coach. Hij is nauw betrokken bij zijn deelnemers en probeert je met alles zo goed mogelijk te helpen. Fijn om te weten dat mensen met je meedenken.
9) Heb je je altijd strict aan het voedingsplan gehouden?
-Ik probeer mij zo goed mogelijk aan het voedingsplan te houden al ga ik soms wel de fout in. Soms krijg ik iets meer binnen dan dat ik mag qua gewicht en de laatste keer dat ik uitgenodigd werd om bij iemand te eten heb ik gewoon met de pot meegegeten. Dan begin ik de dag erna gewoon weer opnieuw.
10) Had je bepaalde doelen toen je ging starten? Hoe gaat hiermee?
-Mijn doel is om mijn vetpercentage omlaag te krijgen en dat begint aardig te lukken.
11) Heb je behalve deze doelen, nog voordelen gemerkt op andere gebieden?
-Meer energie, geconcentreerder bezig zijn en een positieve verandering aan mijn lichaam.
12) Is er verder nog iets dat je graag wilt delen? Heb je nog adviezen voor de lezers?
-Bij twijfel gewoon doen. Je weet pas wat het met je doet als je het doet.
- Dyane Doveren Wiermans
19/06/2026
“Ik ben gestopt met roken 8 maanden geleden en toen vlogen de kilo's erbij.. Dus ik besloot te gaan kickboksen..
Na een tijdje bezig te zijn geweest vielen de resultaten tegen.
Bij Hoyer kwam ik in contact met jou..
Ik ben begonnen aan mijn ketose dieet..
5 weken later en ben ondertussen al 10 kilo kwijt...
Ik voel me fitter, ik zie er beter uit, ik beweeg makkelijker.
Maar ik ben er nog lang niet.. We gaan door..
Ik begin er zelfs plezier in te krijgen! “
-UPDATE 10 weken-
“Morgen precies 10 weken met het ketose dieet bezig.
Een keus die mijn leven nu al een stuk mooier maakt!
- 13.5 kg in totaal en 10 cm buikomvang minder.
Na in een vakantiedipje te hebben gezeten de draad weer helemaal opgepakt!
Ik word met de dag fitter, smaller, sterker en energieker!
Niet alleen ik heb er profijt van maar ook mijn gezin
-UPDATE 16 weken-
16 weken geleden ben ik begonnen met het keto dieet,
Begin foto gemaakt, gemeten, gewogen en een persoonlijke doel opgesteld.
25 kg moest eraf om mijn doel te bereiken..
Op dat moment leek mijn doel mijlenver.
Ik schroefde mijn sportactiviteiten omhoog
En een beetje sceptisch begon ik aan het dieet..
De kilo's vlogen eraf, en er kwam steeds meer energie en doorzettingsvermogen bij.
Inmiddels zijn we 16 weken verder en 20 kg lichter!!
Mijn buikomvang is met 17 cm geslonken..
Bizar, dat doel wat mijlenver leek.. Is nu zo dichtbij dat ik het bijna kan aanraken..
Nog 5 kg..
Ik voel me goed, sterk en fit.. Het is bijna tijd om weer een nieuwe doel op te stellen.
Tot de volgende update”
-Kelly Overmars"
18/06/2026
Voordat Mieke zich had aangemeld voor een persoonlijk keto voedingsplan, at zij al ketogeen. Ze wist hiermee in 7 maanden 9½ kilo af te vallen. Op een gegeven moment bleef Mieke echter op hetzelfde gewicht hangen.
Ze besloot zich aan te melden voor een persoonlijk voedingsplan. Eenmaal met haar persoonlijk plan gestart zag ze meteen weer resultaat. In slechts 3 weken tijd, wist ze nog 3 kg af te vallen.
(in totaal is ze 12,5 kg kwijt)
✏ haar verhaal:
“Ik at hiervoor al 7 maanden keto. Aan het begin viel ik wel af, doch daarna bleef al geruime tijd op hetzelfde gewicht hangen. Dit was echt niet motiverend. Je doet al die moeite en je hebt geen resultaat!
Op FB zag ik positieve berichten passeren van Daniël Muller die een voedingsplan op maat maakt. De mensen waren heel positief over zijn professionele begeleiding. Daarom besloot ik om mij ook aan te melden. Toen ik mijn voedingsplan zag, merkte ik dat ik toch niet zo goed bezig was als ik dacht. Ik ben nu 3 weken gestart en ik ben al 3 kg kwijt. Ik ben heel blij met het resultaat. Voel mij goed in mijn vel nu het cijfer op de weegschaal weer terug naar beneden gaat!
Het voedingsplan wordt helemaal op maat gemaakt. Je weet precies hoeveel je van alle voedingsgroepen mag eten. Zo bleek dat ik voordien toch teveel eiwitten en veel teveel vetten at... waardoor ik inderdaad niet meer afviel. Ik ben heel blij dat ik die stap gezet heb. Ik had die extra boost nodig!
Het sporten lukt mij veel beter! Wat een verschil: ik moet al die kilo’s niet meer meeslepen... ik heb veel meer energie en ben veel beweeglijker. Ik heb ook geen opgeblazen maag en buik meer... ik doe yin yoga en dat komt mij alleen maar ten goede. k wil nog wel wat kilo’s kwijt - als het mij lukt : nog 10 kg.”
– Mieke Ossieur
17/06/2026
“Mijn reumatoloog adviseerde mij om 20 kilo af te vallen.
Ik vond zelf dat ik veel meer af moest vallen, dus 20 kilo leek mij goed haalbaar.
Ik vroeg me wel af hoe dat doen want zelfs met behulp van een diëtist was het me niet gelukt om af te vallen.
Nu heb ik al mijn hele leven last van overgewicht en heb dan ook al vele diëten geprobeerd. De laatste jaren leek niets te lukken.
Mijn reumatoloog zette me op het spoor van Daniël.
Dus 300 km ( enkele reis) rijden voor een half uurtje een gesprek met Daniël. Dat was wel belangrijk voor mij want het helpt als ik een goed gevoel bij iemand heb.
Ik ben gemotiveerd begonnen en heb natuurlijk wel moeilijke momenten gehad. Maar omdat ik al snel resultaat zag in de vorm van gewichtsverlies en me beter voelen was het goed vol te houden.
Daarnaast de motiverende en ondersteunende peptalks van Daniël of uit de Keto-groepen.
Ik ben trots op mezelf dat ik er zoveel beter uit zie en dat anderen dat ook zien.
Mentaal heb ik een lastige periode gehad en toch kan ik deze levensstijl goed volhouden.
Voor mij heeft het enorm geholpen dat ik bewust werd gemaakt voor de “ gevaren” die op de loer liggen. En door niet te zeggen ik mag dit of dat niet maar mezelf steeds voor te houden dat het een keuze is. En die keuze heb ik zelf gemaakt!”
-Gea Jousma
★ Benieuwd naar de resultaten van andere deelnemers?
Deze vind je op: https://daniel-muller.nl/resultaten/
16/06/2026
Bij eerdere diëten die Vanessa geprobeerd had, stopte zij als snel vanwege honger had of vanwege het prijskaartje.
Met behulp van een persoonlijke keto voedingsplan, wist ze haar leefstijl aan te passen waardoor ze veel meer energie heeft, zich stukken beter voelt en in 7 weken tijd al 9.3 kg en maar liefst 15 cm buikomvang en 10 cm omvang bij de heupen wist te verliezen.
En na 21 weken bezig te zijn raakte ze maar liefst 14.8 kg en 21 cm buikomvang kwijt.
✏ haar verhaal:
“Na heel veel diëten te hebben geprobeerd, stopte ik snel weer door honger of vanwege prijskaartje.
Via facebook ben ik bij Daniel terecht gekomen.
Eindelijk kan ik zeggen dat ik het heb gevonden.
Ik vind het geen dieet, maar meer een aanpassing.
Voel me stukken beter, veel meer energie.
Bovendien erg handig en fijn met 5 kinderen en werken te combineren...
en voel me steeds wat zekerder.
Mijn doel is om volgend jaar rond de 60 kilo te wegen op mijn 40e verjaardag
Je krijgt veel steun en kan alles vragen, en totaal niet ingewikkeld, kortom super!!”
-Update 21 weken-
“Sinds januari heb ik het sporten verhoogd, ik vind het tegenwoordig echt heel leuk, en nu begeleiding erbij, in het eerste gesprek zeiden ze dat het met keto heel moeilijk ging zijn op spieren op te bouwen aangezien je daarvoor koolhydraten nodig hebt..3 weken later nieuwe meting 1 procent vet naar beneden en 1 procent spieren omhoog, even niks meer negatiefs gehoord over keto.
Ik voel me heel goed, het eten kun je zo simpel houden als je wilt en de begeleiding is super, erg fijn dat er altijd steun is, via Daniel en de app groep”
-Vanessa Kruik
15/06/2026
"Nadat ik te horen heb gekregen dat ik diabetes type 2 heb, ben ik gestart met kha eten. Via facebook bij Daniël uitgekomen en me verdiept in de Keto leefstijl. Na verschillende diëten uitgeprobeerd te hebben (niks vol kunnen houden) vind ik dit makkelijk vol te houden omdat ik nog steeds lekker kan eten.
Het Ketose dieet wil ik geen dieet noemen. Dit is een leefstijl die mijn lichaam veel gezonder heeft gemaakt. Nu ik Ketogeen eet heb ik uitstekende suiker waarden, zit weer lekker in mijn vel en voel me gezond en fit!"
-Fariana Beurskens
14/06/2026
“Ik vind het geweldig! super vol te houden omdat je je levensstijl veranderd dus het voelt voor mij niet als een dieet! Ik kan het iedereen aanraden!! Ik voel mij veel fitter!”
-Vivi Souren"
13/06/2026
Nathalie Franssen wist in korte tijd al veel af te vallen met het Ketose-dieet.
(18 kg in 2 maanden tijd) (35 kg in 7,5 maand tijd)
Ook na 2 jaar bezig te bleef ze afvallen en was 45kg kwijt.
12/06/2026
“Mijn ervaring met keto is super. Sinds 6 maanden hiermee bezig. Hier ben ik mee begonnen omdat ik steeds meer bijkwam, me niet lekker in mijn vel voelde (burn-out), te hoog cholesterol en te lage nierwaardes had.
Door deze leefwijze is alles veranderd. Mijn cholesterol is weer normaal. Mijn nierwaardes zijn weer goed. Ik voel me weer fit en energiek. Slaap weer heel goed. En het allerleukste, ik heb mijn streefgewicht bijna bereikt. Nog 0,3 kilootjes en dan ben ik er.
Daarna ga ik gewoon door met deze leefwijze zonder nog af te hoeven vallen. Daar zal Daniel me dan weer in ondersteunen.
Voor diegenen die nog niet om zijn; ik raad het jullie echt aan. In het begin is het ff puzzelen maar als je het eenmaal door hebt dan gaat het vanzelf. Het belangrijkste is je goed inlezen dan is het des te makkelijker.”
-Sonja Dircks"
11/06/2026
“Hallo allemaal,
Ik ben gestart met een uitgebalanceerd ketogeen plan van Daniel Muller omdat ik op dat moment radeloos was.
Niks werkte en ik kwam alleen maar aan ipv dat ik afviel. Ik moet wel toegeven dat ik een traag werkende schildklier heb en zat al een tijdje in een emotionele rollercoaster door het verlies van mijn moeder een paar maanden ervoor. Daarnaast ook nog eens 50 jaar worden, nee het valt allemaal niet mee met die hormoontjes 😉
Voor ik begon heb ik me goed ingelezen en direct ook mijn kasten ketoproof gemaakt voor zover dat lukte met een carnivoor en snack ju**ie als echtgenoot. Hopelijk waren de dagen van de kleding een maatje groter aanschaffen nu voorbij en ook voor de schaamte toen ik een bekende tegen kwam en deze zei; "dat vrouwen naarmate de overgang eraan komt allemaal uitdijen" ppppfff die kon ik wel wat aandoen...ggggrrr. Ik was er klaar voor en hoopte echt dat dit mijn redding ging zijn want zo kon ik echt niet verder.
De eerste dagen waren pittig want ik had me toch een partij hoofdpijn en ik voelde me steeds koud en rillerig maar na een dag of 4 werd het minder door de tips die ik aangereikt kreeg vanuit de whatsapp groepen. Ik werd echt gesteund door ervaringsdeskundigen en dat voelde zo goed! Ik heb er zelfs een vriendin aan overgehouden (mijn ketozus) waar ik nu dagelijks fijn mee chat over van alles en nog wat maar voornamelijk toch wel over de voortgang en allerlei heerlijke recepten waar we elkaar op attenderen.
De 1e keer wegen was echt een ongelooflijk fijn gevoel omdat ik ruim 2 kg was afgevallen en dat zonder honger en met allerlei hormonale zaken gaande in mijn lichaam. Ik kon het bijna niet geloven want eigenlijk eet ik nu meer als voorheen, sterker nog ik heb soms moeite om mijn calorieen uit mijn plan allemaal op te krijgen.
4 weken geleden had ik even een paniek gevoel omdat ik 2 weken door België, Duitsland en Luxemburg ging toeren. Ik was zoooo bang om weer verkeerde keuzes in de restaurants te maken en dan weer alles aan te komen. Ik nam mijn eiwitpoeder, snacktomaten en een bus met nootjes mee zodat ik daarmee in elk geval iets van keto had om mezelf mee te voeden. De 2e week kwamen onze buurvrienden ook de laatste week samen met ons vertoeven, wat heel fijn was want mijn buurvriendin was ook zojuist met keto begonnen 🙂 Lang verhaal kort, ik heb 2 heerlijk uitdagende weken gehad, heel veel kilometers gewandeld en zeker 90% keto gegeten. Wat echt niet makkelijk was want leg het maar eens uit in je beste Frans....
Nadat ik thuis was heb ik mezelf 2 dagen later gewogen met echt het idee " oke, je bent straks een paar kg aangekomen maar dat gaat er wel weer af "! Ik was dan ook flink opgelucht dat ik zelfs 1 ons was afgevallen. Dit had ik ook gelijk in de whatsapp groepen gedeeld en kreeg ik heel veel leuke en lieve reacties erop. Dat deed me echt goed.
Vandaag heb ik me voor de 2e keer na mijn vakantie gewogen en is er na bijna 2 weken terug te zijn -3,8 kg af. In totaal ben ik nu in bijna 9 weken tijd -11,5 kg afgevallen. Ik ben zo blij met dit resultaat en dit terwijl ik deze week nog een heerlijke ketocake en pindarotsjes had gemaakt en ook van heb gesnoept. Mijn kleding begint al behoorlijk wijd te zitten, eigenlijk te wijd, maar goed ik moet er nog even mee door.
Inmiddels heb ik ook mijn buurvriendin ook 4 weken geleden overgehaald om ketogeen te gaan eten en ook zij volgt nu het plan via Daniel.....sterker nog mijn man volgt het nu ook sinds 2 weken en bij hem zie ik nu al dat hij slanker wordt! Op zijn werk is ook al belangstelling voor deze lifestyle getoond dus ik denk dat ik nog wel wat mensen ga doorverwijzen naar Daniel!
Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik het echt niet had gered als ik dit helemaal alleen had moeten doen. De support vanuit de whatsapp groepen en de adviezen zijn me zo waardevol en dierbaar. Ik heb nog wel even te gaan, nog minimaal 10 en max 15 kg wil ik er nog af hebben maar de kop is eraf en ik ga echt niet deze lifestyle aan de wilgen hangen. Daar voel ik me veel te lekker en energiek voor!”– Petra van den Assem-Brandon