06/04/2021
Nu ook EMS op locatie! 📍
FitBody is een sportstudio gespecialiseerd in EMS- en personal training en is gevestigd in Maastrich
06/04/2021
Nu ook EMS op locatie! 📍
14/12/2020
Helaas we moeten onze deuren weer sluiten! 😔
De openstaande sessies blijven gewoon geldig en kun je na 19 januari 2021 "inhalen"..
Social deals blijven uiteraard ook geldig tot na 19 januari!
Wil je ons steunen? Denk dan eens aan een cadeaubon.. Leuk om te geven en te krijgen! DM ons voor info!
deal
10/10/2020
Nu ook vanaf buiten goed zichtbaar!
07/09/2020
Na 20 minuten EMS!!
29/07/2020
Workout time .nu 👉 Workout done!
21/07/2020
3 EMS trainingen voor €22,50!! Buy your deal now!! ⬇️⬇️⬇️
https://www.socialdeal.nl/deals/maastricht/fitbody/3-lessen-elektro-musculaire-stimulatie-ems-bij-het-gloednieuwe-fitbody-snel-weer-fit-en-in-vorm-dankzij-de-nieuwste-innovatie-voor-figuurcorrectie-en-spieropbouw-maastricht/?ref=DJDR
05/07/2020
🔥🔥 3 TRAININGEN VOOR €30,- !! 🔥🔥
Bel of boek via DM!!
04/06/2020
3 sessies voor €30! Boek nu!!
26/05/2020
Onze EMS studio, helemaal klaar om jullie volgens de richtlijnen te kunnen ontvangen!
* Wij werken UITSLUITEND op afspraak.
* Heb jij of iemand uit je huishouden klachten? Bel of stuur een berichtje dan verplaatsen we je afspraak.
* Wij voeren vooraf een checkgesprek met onze klanten.
* Bij binnenkomst dien je eerst je handen te wassen volgens de richtlijnen van het RIVM.
* Onze instructeur draagt een spatscherm en handschoenen ter bescherming.
* Mondmaskers en handschoenen zijn ook voor jou beschikbaar indien gewenst!
* Volg de instructies van de instructeur op!
* Bij het verlaten van de studio graag nog even je handen desinfecteren.
Als we ons aan deze richtlijnen houden dan kunnen we op een veilige manier samenwerken en je doelen bereiken!!
22/05/2020
Boek nu je eerste training!!
20/05/2020
Wij mogen weer open!!
Vanaf 25 mei staan we weer voor je klaar in onze EMS studio in Maastricht!!
Een FitBody in slechts 20 minuten!
Volg onze Social media kanalen voor alle updates
19/05/2020
Yeah!! Wij gaan vanaf a.s. maandag weer open!! We hebben weer super veel zin om iedereen te verwelkomen in onze EMS studio!
Natuurlijk wel met de nodige maatregelen om alles zo veilig mogelijk te houden!
Had je een afspraak gepland die niet door is kunnen gaan dan nemen we deze week contact met je op! Natuurlijk mag je zelf ook contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen!
Wij dragen tijdens de lessen zelf een gelaatscherm en handschoenen.
Voor onze klanten zijn er ook mondmaskers en handschoenen beschikbaar indien gewenst!
Alles wordt na iedere klant grondig gedesinfecteerd.
Bij binnenkomst was je direct je handen.
Houd altijd afstand waar mogelijk en volg de instructies van de instructeur op!
Let op! De openingstijden zijn nu nog even gewijzigd. Je kunt een les plannen op maandag, woensdag of vrijdag tussen 13.00 en 18.00 uur.
Tot snel!!
| Maandag | 10:00 - 16:00 |
| Dinsdag | 10:00 - 16:00 |
| Woensdag | 10:00 - 16:00 |
| Donderdag | 10:00 - 16:00 |
| Vrijdag | 10:00 - 16:00 |
| Zaterdag | 13:00 - 16:00 |