24/04/2026
Een van onze leden Pedro Habets heeft een actie opgezet om MGS te steunen in het jaar dat we ons 70 jarig jubileum vieren.
Beste FB vrienden(in)
Ik heb nieuws.
Ik hoop dat jullie ons willen steunen .
🎉 MGS bestaat 70 jaar! 🎉
Wil jij ons helpen dit mooie jubileum te vieren? 💛
👉 vanaf vandaag kun je wafels bestellen!
Stuur mij een PB (privébericht) om jouw bestelling door te geven.
📦 Ophalen kan morgenavond vanaf 18:30
🍪 Prijzen:
- €1,50 per stuk
- €5,- voor een zakje van 4
De volledige opbrengst gaat naar MGS en de feestelijke viering van 70 jaar 🎈
✨ Ik zie jullie morgenavond of maandag op de vrijmarkt in het Stadspark in Maastricht!
Alvast bedankt voor je steun! 🙏
22/04/2026
Vanavond een goed bezochte gezellige kienavond gehad.
22/04/2026
Vanavond gaan we weer gezellig kienen.
10/03/2026
Jullie hadden natuurlijk nog de foto's te goed van onze carnavalsavond. Waar we afscheid namen van ons prinsenpaar en ons nieuwe paar welkom hebben geheten.
Prins Marco 1e en prinses Annita 1e zijn de nieuwe heersers.
De Mallebergers, de Keemeleers en de Tempeleers met hun hooglustigheden waren aanwezig.
En Mat Koch kwam weer zijn muzikale opluistering geven.
26/01/2026
Woensdag 4 februari is onze jaarlijkse carnavalsavond. Vanaf 19.00 uur zijn jullie welkom op de Symphoniesingel.
Wie worden er het nieuwe prinsenspaar?
Geef je op bij Rob of Anja als je wilt komen.
25/01/2026
Vrijdag 23 januari mochten wij wederom met een aantal van onze leden naar de Zeute Inval.
25/01/2026
Afgelopen week werd er natuurlijk geknutseld voor de carnaval. https://www.facebook.com/share/1GkN8FmQvb/
05/01/2026
A.s. woensdag zouden we ons nieuwjaarstreffen houden. Dit gaat i.v.m. de weersverwachting NIET door.
17/12/2025
De knutselactiviteiten worden goed bezocht en er worden leuke creaties gemaakt.
17/12/2025
Ook Sinterklaas wist weer de weg te vinden naar de leden van MGS. En natuurlijk werden de vrijwilligers weer in t zonnetje gezet.